Søgning på: matematik eksamen 2010 stx. Resultater: 13661 til 13680 af 65693
-
Vigtigt. Historie eksamen : Kilder
ForumindlægHej. Jeg vil høre om der nogen der har nogle gode råd til hvordan man analyser en kilde? Måske en analysemodel Evt, noget om kildekritik Skal bruge det til min historie eksamen. I må gerne komme med gode råd, hvis i har været oppe i det, og om hvordan det foregik. Hvad lærerne kræver af en? :-) T... -
Engelsk C: mundtlig eksamen
ForumindlægJeg skal til engelsk eksamen på mandag. Jeg ved godt, at jeg kommer op i en ukendt tekst, men er lidt i tvivl om hvordan jeg skal gribe teksten an, da vores lære ikke rigtig har fortalt hvordan vi skal gøre til eksamen. Er der nogen, som har været til eksamen på niv. c, der kan fortælle hvordan ... -
Råd til AT-eksame??
ForumindlægGode råd til at få 10-12 til AT- eksamen mundtlig? :))) -
lektiehjælp i Engelsk og Matematik
ForumindlægHej Jeg læser ved universitetet i København og bliver tilsommer Bachelor i Engelsk med tilvalg i Matematik. Da jeg gerne vil have undervisningserfaring, tilbyder jeg lektiehjælp i hovedsageligt engelsk og matematik. hvor, hvornår og løn aftales individuelt. jeg håber det har interesse MVH Ka... -
AT Metode i Matematik
ForumindlægJeg er igang med min synopsis til AT 2015 - Kommunikation, hvor jeg har valgt at skrive om Enigma under 2. Verdenskrig. Herved i Matematik og Historie. Jeg er dog i meget tvivl om hvilke metode jeg skal benytte i Matematik. Er det matematisk modelering? Kan man opsætte en model for den kombinator... -
Lektiehjælp matematik søges
ForumindlægHej Lektiehjælp søges til matematik niveau B samt matematik 10.klasseniveau. Vi tænker det skal være 1 til 2 gange pr. Uge. Vi bor lidt uden for Odense. Nogen der har lyst og evner og vil tjene lidt ekstra? -
Kostens virkning og matematik?
ForumindlægHej, i år er AT-emnet "Mad og mennesker" og jeg har valgt fagene matematik A og biologi C. Herunder har jeg tænkt på at beskæftige mig med "kostens virkning". Er bare ikke helt sikker på hvordan jeg kan få noget matematik med ind, f.eks. statistiske tests. -
Matematik i Skibsmontør-uddannelsen
ForumindlægHej, jeg begynder snart på 4-årigt skibsmontør uddannelse og jeg er i gang med at forberede mig. Jeg vil gerne vide hvad for en Matematik niveau jeg skal komme op i og hvilke emner jeg skal lære så jeg kan researche lidt, for jeg er dårlig til matematik. Håber i kan hjæpe mig (: Med venlig hilsen... -
Matematik undervisning søges
ForumindlægHej jeg er en dreng på mat A+ som har brug for hjælp til matematik...Jeg bor på østerbro...Nogen der kunne være interesseret? -
Matematik terminsprøve - 1. time
ForumindlægHej allesammen Jeg skal til terminsprøve imorgen, i matematik B. Nogle som har nogle gode notater? eller nogle, som kan fortælle mig, hvilke slags opgaver det er man skal løse uden hjælpemidler? På forhånd tak. -
matematik og fysik lektiehjælp
ForumindlægHej er der nogen der har lyst til at tjene en ekstra skilling ved at hjælpe en 2. g med matematik og fysik. Du skal helst bo i nærheden af otterup eller odense -
School Shootings Eksamens Disposition
ForumindlægHejsa! Jeg har valgt at gå op i School Shootings til min eksamen i engelsk. Jeg har valgt Kipland Kinkel som underemne. Men er gået i stå mht. hvad jeg skal snakke om/hvilke spørgsmål jeg burde stille mig selv. Håber der en venlig sjæl der vil hjælpe. -
Fysik A skriftlig eksamen
ForumindlægHej, Jeg ville høre om nogle kunne hjælpe med tips og 'tricks' til fysik A skr. eksamen. Har i nogle gode råd? Jeg tænkte på forskellige emneopgaver. Hvad skal man fx være særlig opmærksom på mht. antagelser i mekanik, varmeopgaver. Ja, generelt antagelser i opgaver, som er vigtige ... -
BIlledkunst eksamen c
ForumindlægJeg føler mig rimelig klar til eksamen og har nedenstående ting på plads: 1: fremlæggelse af eksamensprojekt: 2: Portofolio: - Praktiske øvelser - Professionelle værker vi har været i gennem 3: Noter: - Samtidskunst - Billedets virkemidler - Arkitektur Mangler jeg noget? E... -
Vedr. eksamen og Zeustemplet
ForumindlægHej alle. Jeg skal til eksamen i morgen i old, og mangler en god hjemmeside, hvor man kan finde ud af alt muligt om zeustemplet.. altså byggefacts, kunsthistorisk sammenhæng, funktion og betydning osv. hvis nogle gider hoste op med et link ville i redde min dag (og måske dagen i morgen også :) ... -
NATURGEOGRAFI EKSAMEN I MORGEN HJÆLP!
ForumindlægHey jeg skal til Ng eksamen her i morgen og er en smule lost. Jeg har læst omkring sleve eksamenen med kan ikke finde ud af hvilke specifikke emner man kan trække? er der ngoel der ved det, har naturgeografi på c-niveau! og er der nogle der har nogle gode ideer til hvordan man bedst mulgit k... -
Mundtlig dansk eksamen! HJÆLP
ForumindlægHej mennesker Jeg har trukket H.C Andersen (forfatterskab) i mundtlig dansk eksamen og har virkelig brug for jeres hjælp! Jeg har valgt "den lille havfrue" som mit prøveoplæg og har brug for en analyse af eventyret. Jeg skal perspektivere til "den lille pige med svovlstikkerne&quo... -
Engelsk B mundtlig eksamen
ForumindlægHej Allesammen Jeg har trukket Engelsk B mundtlig i 2.g. Og jeg tænker meget på det selvom der er rigelig tid til jeg skal op. Men er der nogle er jer som har trukket engelsk b mundtlig eksamen og som har gode råd. Det jeg er mest nervøs for er i forhold til den tekst jeg kommer til at trække og... -
Gruppedelen til B eksamen
ForumindlægHej Jeg er desværre blevet forbandet med en uduelig mediefagslærer, så jeg ville virkelig være taknemmelig hvis der var nogle der ville fortælle mig hvad det helt præcist deltaljeret er vi skal lave et oplæg om i starten af eksamen? Altså jeg har fået at vide at vi ikke skal tale om hvad den ha... -
fysik - eksamen - perspektivering
Forumindlæghej jeg står snart og skal til fysikeksamen, skal man kunne perspektivere til samfundet eller ligendne?ellers nogen der har nogle ider til hvad jeg kan perspektivere til i følgende emner?1.gaslovene2.termisk energi3. strøm og spændíng4. energi og arbejde5. interferens6. atommodeller og stråling7....
