Søgning på: matematik aflevering golf. Resultater: 13681 til 13700 af 39512
-
Hvilke fag kommer jeg op i til sommers ?
ForumindlægJeg ved godt at der er god tid til sommer ( hvor eksamen normalt starter) men vil lige høre om man kan komme op i både fransk og matematik eller er det formentlig større chance til at komme op i en af dem. Det vil siges at jeg stinker til både fransk og matematik derfor spørger jeg lige da vil j... -
Hvordan forklarer man følgende begreber
ForumindlægHejsa Jeg sidder lige nu med en emneopgave i matematik, hvor jeg skal forklare hvad følgende er. Og kan ikke finde en forklaring i mine matematik bøger der giver mening. Så er der nogen der kan hjælpe Med hvordan man forklarer nedenstående Hvad er en stokastisk variabel (Både kontinuert og dis... -
Lectio - fraværsindberetning
ForumindlægHeyVille lige høre jeres kommentar på fraværssystemet Lectio (hvis det ellers er noget der bruges på jeres skole)? Hvilke problemer det skaber, at man så nemt som ingenting nu kan tilrettelægge hvornår fraværet skal tages, hvilke fag det kan tåles at blive taget i, samt hvilke afleveringer man ka... -
KRYDSNINGSSKEMA
ForumindlægHej Sp, Jeg har fået en aflevering om blodtyper/Rhesus i biologi. Jeg har dog lidt svært ved at besvare et spørgsmål ang. krydsningsskema. Min blodtype er 0-, men dog ved jeg ikke hvad mine forældres blodtyper er. Spørgsmålet er: "Skriv og forklar hvilke blodtyper (fænotyper) samt genot... -
hjælp i dag.
ForumindlægHej jeg er en pige som læser til finansøkonm. Jeg har en aflevering som skal rettes, da det er noget min lærer synes, jeg skal gøre, vil jeg spørger om der er en det vil hjælpe mig med at rette denne opgave. også kan vi aftale en beløning vedkommende kan få for det. på forhånd tak. ps. sto... -
Hvem burde denne person stemme på?
ForumindlægHvis man er midterorienteret på både værdi- og fordelingspolitikken, hvem bør man så stemme på i Danmark? Mit eget bud er Socialdemokraterne, men er det korrekt? -
Brug for problemregninger
ForumindlægHej allesammen. Jeg skal snart til terminsprøver, og jeg tænkte på om i måske kendte nogen sider hvor man kan finde problemregninger. Har "klaret" Frividens, men det kunne være i også kendte nogen. Tak på forhånd. -
Ekstemporaltekster
ForumindlægHej med jer..Kan se at der allerede er lagt nogle ekstemporaltekster ud, men da jeg skal til eksamen i tysk A-niveau ville det være rart med nogle tekster på A-niveau. Håber nogen kan hjælpe.. -
Hjælp til gravitationsloven
ForumindlægJeg har fået til opgave at beregne tiltrækningskraften mellem jorden og månen ud fra Newtons gravitationslov, og er blevet lidt usikker på det jeg har lavet. Er der nogle søder mennesker der lige vil tage et hurtigt kig på det jeg har lavet, og se om det ser fornuftigt ud? Tak! -
Fakulteterne
ForumindlægHvad står de forskellige fakulteter for? Eller rettere; hvad står den naturvidenskabelige for? (ligesom humaniora står for: Det Humanistiske Fakultet Humaniora dækker over et bredt spektrum af uddannelser og forskningsfelter, som har det til fælles, at de omfang tager udgangspunkt i mennesket... -
Potensregneregel
ForumindlægNogen der kan give mig potensregnereglen for en brøk? -
hjælpe med trekant'er
ForumindlægHeej alle Jeg ska lave én opgave som hedder ; Trekant DEF er ligebenet og G er midtpunktet af Dd a) beregn længden af højden FG - Hvordan skal man det ? b) beregn arealet af tekant DEF -hvordan skal man gøre det ? Hælp -
Hvem kan hjælpe?
ForumindlægTil behandling af idrætsskader kan man benytte køleposer, derindeholder 190 g ammoniumnitrat og en lille pose med 170 g vand. Når køleposen skal bruges, vrides den, så den indlagte pose med vand går i stykker og ammoniumnitraten opløses i vandet. 1) Bestem temperaturen af køleposen, når alt amm... -
Sproglig linie?
ForumindlægHej Studi! Jeg har tænkt over at skifte til sproglíg linie pga. mat C. Jeg har brug for nogen der kunne hjælpe mig, med at finde uddannelser med de fag, som sprolig linie har! Det ville være kanon dejlig, hvis I ville hjælpe ;D På forhånd tak! -
SRP - NWL's program
ForumindlægHej :) Er der nogle her der har skrevet om eller afprøvet et program der hedder NWL ? forkortelsen står for personen der har opfundet programmet, nemlig Niels Wessel Larsen. Det er et program til at tegne bjerrumdiagrammer og logaritmiske diagrammer. Men jeg skal omtale ideen bag programmet, ... -
Chi i anden test - links!
ForumindlægHej. I forbindelse med min studieretningsopgave, har jeg fået til opgave at beskrive teorien omkring chi i anden test. Derfor vil jeg gerne høre om i evt. kender nogle gode links eller bøger, som ville være gode at bruge i denne sammenhæng? På forhånd tak. -
Haster! Differentialregning!
ForumindlægJeg skal fremlægge et eksamensspørgsmål for min klasse i morgen: Udled de 3 regneregler for henholdsvis f + g, f - g og kg. But have to do that shit? -
TI-89 på CBS???
ForumindlægJeg er lige blevet færdig med at turbo kursus i mat b, og ville egentlig sælge min Texas TI-89 lommeregner nu, men er kommet i tvivl om man får brug for sådan én på de erhverv-økonomiske bachelor udd på eks. CBS? Håber nogen kan svare. -
Finansiering - BETALING TILBYDES - Søger hjælp til finansiering på universitetsniveau
ForumindlægHar brug for en som har styr på opgaveløsning i forbindelse med finansiering på universitetsniveau. Gerne en som har en bred forståelse og styr på pensum for finansiering på HA-uddannelsen på CBS. Omfanget vil være ca. 2-4 timers hjælp og betaling tilbydes selvfølgelig som tak for hjælpen. Hv... -
Metamatisk model
ForumindlægJeg skal i en opg. redegøre for en matematisk model, som ikke må være multiplikatormodellen mit spørgsmål er, hvilke andre matematiskmodeller muligheder er der, spm jeg kan vælge at redegøre for?
