Dansk
hjælp i dag.
Hej jeg er en pige som læser til finansøkonm. Jeg har en aflevering som skal rettes, da det er noget min lærer synes, jeg skal gøre, vil jeg spørger om der er en det vil hjælpe mig med at rette denne opgave. også kan vi aftale en beløning vedkommende kan få for det.
på forhånd tak.
ps. stop med at genere de andre, der også vil have hjælp, som jeg kan se nogle har prøvet og være flabet overfor nogen som gerne vil have hjælp. Vi skriver her for at få hjælp. tak.
Svar #1
07. oktober 2014 af JEEJ2008 (Slettet)
Jow ... der er dog også nogle som skriver her i håb om at andre laver deres lektier for dem ;)
Svar #2
07. oktober 2014 af Therk
Du kan sende din aflevering til mig via. det private beskedsystem her på siden - jeg skal gerne kigge på den.
Din kommentar i dit postscriptum er i øvrigt ikke retfærdig. Den eneste flabethed her har været fra en trådstarter. Hjælpere herinde skriver her for at hjælpe - at det misforstås kan vi ikke stå til ansvar for.
Svar #3
07. oktober 2014 af line0303 (Slettet)
Det er en stor projektarbejde., med mange sider. og jeg ikke så god til dansk og ordforråd. Så der er noget måske en del som skal rettes. så jeg vil heller sende det som fil til dig på mail. kan du love mig du vil rette den, så vi har en aftale? Fordi så vil jeg sende den til din mail, i morgen tidelig. eller noget. så
Svar #4
07. oktober 2014 af line0303 (Slettet)
jeg kan sende det jeg har niu til din mail? men det er altså en stor projekt, så der er meget du skal rette :) kan jeg sende det til din mail?
Skriv et svar til: hjælp i dag.
Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk?
Klik her for at oprette en bruger.