Søgning på: tysk disposition. Resultater: 13681 til 13700 af 18462
-
ordbog
Forumindlæghej alle sammen. jeg sidder lige og leder efter en ordbog på nettet, der kan oversætte hele sætninger fra dansk til tysk, den skal være gratis, jeg kender godt google translate, og den er ikke særlig god, men kender i en? :)' -
ordbog
Forumindlæghej alle sammen. jeg sidder lige og leder efter en ordbog på nettet, der kan oversætte hele sætninger fra dansk til tysk, den skal være gratis, jeg kender godt google translate, og den er ikke særlig god, men kender i en? :)' -
haster. Nogen der har tid til at rette?
Forumindlæghej alle. nogen af jer der har tid til at kigge noget tysk igennem? det handler om mig selv og min fritid. det vil jeg være MEGEt taknemmelig for. det haster for jeg skal aflevere det på torsdag. jeg vil helst gerne sende til via mail. /signe -
Vil sætte pris på jeres tid.! rettelse.
Forumindlæghej alle. nogen af jer der har tid til at kigge noget tysk igennem? det handler om mig selv og min fritid. det vil jeg være MEGEt taknemmelig for. det haster for jeg skal aflevere det på torsdag. jeg vil helst gerne sende til via mail. /signe -
Oversættelse
ForumindlægHej. Jeg er i gang med at skrive en tysk stil, men jeg har lidt svært ved at oversætte denne sætning: Jeg håber at i har fået et lidt større indblik i hvem jeg er. Nogen der vil hjælpe? -
Nazisme vs. Kommunisme
ForumindlægJeg skal til den sidste eksamen i morgen i historie, og kom derfor til at tænke på hvad forskellen egentlig er på den tyske nazisme og den russiske (sovejtiske) kommunisme??Det kan godt være det er dumt spørgsmål, men håber der er nogen behjælpelige personer derude :) -
Hjælp til enkelt sætning. Please.
ForumindlægHej alle. Jeg ønsker hjælp til denne ene sætning, som skal oversættes til tysk: "Denne mening viser, at det nationalsocialistiske samfund hjernevaskes af Hitler. Mange kender slet ikke sandheden om jøderne og deres udryddelse." Jeg vil blive glad hvis nogen vil hjælpe mig. På forhånd ma... -
2 sætninger !!! hjælp
ForumindlægHey har lige 2 sætninger jeg ikke kan finde ud af hvordan man oversætter fra dansk til tysk 1 . Nogen har åbnet døren, men hvem kan det have været , tænkte andreas 2. Han kunne ikke vide , hvem der havde åbnet døren eller hvad der manglede på forhånd tak -
Den tyskevelfærdstats udvikling
ForumindlægHej :) Jeg har brug for lidt hjælp, har uden held prøvet at finde informationer omkring den tyske velfærdsstat udvikling, men det har synes umuligt! Tænkte om der var nogle der ved noget omkring udviklingen, eller ved hvor man kan finde nogle oplysninger? -
Oversæt 1 sætning
ForumindlægHvordan skriver jeg dette på tysk; Jeg tror at Martha vil rejse langt væk, og ikke komme tilbage igen. Jeg tror ikke det er en af hendes almindelige rejser, hvor hun kommer hjem igen. -
Besser essen - besser leben!
ForumindlægHej alle :) Jeg sidder her med en tysk stil, som stort set er færdig. Er MEGA i tvivl om der er mange grammatiske fejl? Har virkelig brug for hjælp, bare til at finde nogle af fejlene :) Nogen der gider/har tid til at hjælpe? -
Stærke verber..
ForumindlægHej derude (; Mm, nogen der lige gider kigge noget tysk igennem for mig. Det er noget med nogle stærke verber osv, som jeg ik har helt styr på.. SKRIV LIGE EN PRIVAT BESKED TIL MIG, HVS I GIDER q; Så sender jeg min mail.. -
Hvordan siger man...
ForumindlægHej...Jeg er igange med at lave noget tysk, så jeg vil gerne høre om der er nogle der ved hvordan man soger følgende:1) Drengens klassekammerater er efterhånden ret gode til tysk.2) Når alt kommer til alt tager hun benene på nakken.-Lonny -
2 sætninger hjææælp !!!
Forumindlæghey folkens håber lige der er nogle der kan hjælpe mig med disse 2 sætninger der skal oversættes til tysk 1: allerede en måned før jul faldt den første sne 2 ; også i dag har uwe siddet ved skrivebordet hele eftermiddagen tak på forhånd -
hurtigt spørgsmål vedr analyse!
Forumindlægheeeeejhvis der på tysk står "Mit zehn Jahre fährt sie nach..."hvad er "mit zehn jahre" så i sætningen?jeg vil mene at det er forholdsordsled, men er ikke sikker( 2) skal der ikke både være "bølgestreg" under forholdordsled og biled?) -
HVILEN VELFÆRDSMODEL ER MEST BÆREDYGTIG
ForumindlægHjælp:) Jeg skal skrive et oplæg omkring hvilken velfærdmodel der er mest bæredygtigt i fremtiden? Jeg skal her have fokus på det danske og tyske velfærdssytem? Håber der er nogle der ved noget omkring det, jeg har virkelig gjordt alt nu! -
En god ide?
ForumindlægEr der nogle gode forslag til hvad et tysk højniveau hold på 8 tøser kan læse???Emner, tekster, forfattere...?Håber i vil komme med nogle ideer, som jeg kan undersøge nærmere... -
hvordan si'r man?
Forumindlæghej..hvordan siger man.."fordi hun kom forsent hjem igår aftes." på tysk?mit eget bud:weil sie gestern (nacht?) zu spät nach Hause gekommt hat. -
Adjektivernes blandet bøjning
ForumindlægHejsa, :) Jeg skal aflevere en tysk aflevering med adjektivernes blandet bøjning. Sætningerne skal oversættes hvilet var nemt nok. Det er det med at analysere og brugt de rigtige sætningsled, som jeg er mere usikker på. Det er nemlig en stor del af opgaven. Er der en venlig sjæl der vil kigge... -
Grammatik
ForumindlægHej! Jeg har lige et spørgsmål angående om tysk. "hun køber den=Sie kauft die/das eller es" Hvad skal jeg bruge? Die,das og es betyder "Den og det." hvonår bruger man hvad? Forklare det, så jeg kan forstå det. Tak på forhånd.
