Søgning på: lille fedtøre analyse. Resultater: 13741 til 13760 af 45492
-
Eksamen
ForumindlægHej allesammen! Jeg skal op i dansk eksamen på onsdag. Jeg er meget interesseret i at høre jeres erfaringer angående dansk eksamen! Hvordan skal eksamen gribes an. Hvad skal man helt præcist gøre, hvis der vel og mærket findes en metode til dansk.. På forhånd tak -
Et spørgsmål
ForumindlægHej Jeg skal have musik i gymnasiet efter ferien. Jeg kunne godt tænke mig at vide, hvad jeg skal have kendskab til i faget musik, når jeg har det på c-niveau. Samme spørgsmål til faget latin. På forhånd tak :D -
Samfundsfaglig teori for det gamle og det nye terrortrusselbillede
ForumindlægHej, Jeg er lige igang med at skrive SRP i samfundsfag/dansk og syntes ikke min opgave er faglig nok. Jeg søger derfor noget inspiration til hvilke teorier jeg kan benytte / hvilke teoretikere der har udtalt sig om terror. Jeg håber i kan hjælpe & takker på forhånd :) -
Kunsten at græde i kor - roman
ForumindlægJeg søger skrevne 2. - eller 3.g opgaver om "kunsten at græde i kor" (eller stile i almindelighed). Der findes kun to eksemplarer her på studieportalen (jeg har godkendt den ene), og måske har nogen en opgave med helt andre fortolkninger. Hvis nogen er i besiddelse af en opgave, er de ... -
Formalia omkring SRP
ForumindlægHej Jeg skal som så mange andre skrive SRP og har netop fået udleveret min problemformulering. Skal jeg løse problemformuleringens dele i den rækkefølge, de er skrevet i? Min problemformulering består af 3 dele - først en biologidel, dernæst en historiedel og slutteligt en blandet biologi- og h... -
Bølger og lyd!!!!!!!!
ForumindlægEr der nogen der kan hjælpe med min fysik aflevering? Det jeg leder efter er der nogen der ved hvad man skal skrive i efterbehandling? Og databehandling?( hvad er forskellen?) Og selve i teoridelen? Jeg har om stående lyd bølger, jeg er virkelig lort til det her. Er der ikke nogen som har lavet ... -
SRP - Hjælp til metode
ForumindlægJame hej. Jeg har været inde og se "SRP-skabelonen" hvori der står at der skal være et metodeafsnit... jeg tænker at det skal handle noget om - mit eget tilfælde - hvorfor historie og Engelsk er en skide god kombo for at svare på min problemformulering.... nu sidder jeg bare og tænker h... -
Hjælp! Tysk oversættelse
ForumindlægHej alle! Har nogle dansk sætninger som jeg virkeligt gerne vil have jeres oversættelses-bud på. "Efter morgenmaden hentede vi altid avisen" "Jeg er imod regeringen" "Baren er lige om hjørnet" "Det er til pigen fra bedstefaderen" "V... -
HASTER FREMSTILLING
Forumindlæghej. jeg er igang med min 2. års opgave i his. om vores koloni i Trankebar. Jeg har fået en fin opgave formulering af min lærer, men jeg forstår den simpelthen ikke. Jeg håber virkelig på hjælp :) Fremstillingen: Der arbejdes normalt med forskellige skriveniveauer i fremstillingen. Redegørelse... -
IR og 1H NMR - Spektrum
Forumindlæghttp://elias.ribekatedralskole.dk/kemi/IKT1511/indhold.htm (Stof 6) a) Redegør for karakteristiske absorbtionsbånd over 1500 cm^-1 (For IR-spektrum) b) Bestem strukturen for stoffet, idet du argumenterer ud fra integralkurven, kemiske skift og koblingsmønstre. Jeg kan slet ikk komme frem til n... -
Mule Killers - Engelsk stil
ForumindlægHej! Er der nogen der har skrevet en stil der hedder ''Mule Killers'', fordi jeg kunne virkelig godt bruge noget hjælp. God aften :) -
Google og afsætningsteorier
ForumindlægJeg skal i næste måned begynde på en større og betydelig selvstændig opgave. Jeg har valgt at skrive om Google i fagene IT og Afsætning. Opgaven skulle blive. ca. 5000 ord tilsamens. Endnu har jeg ikke fult besluttet mig om hvordan jeg vil skrive opgaven og hvad der skal være i focus. Jeg tænkte ... -
"Nattergalen"
ForumindlægEr der nogen som kan fortælle mig hvad H.C Andersens eventyr om nattergalen går ud på. Bare en simpel genfortælling eller evt. et link til eventyret! -
Fortolkning af krig og fred
ForumindlægHej :-) Jeg skal lave en fortolkning af digtet ''Krig og Fred'' af Uffe Harder. Mit problem er, at jeg aldrig har skrevet en fortolkning før, så jeg aner ikke hvordan en fortolkning skal starte.. Indtil videre har jeg skrevet forfatter (lidt fakta om ham), udgivelses år o... -
Det forsømte forår - HJÆLP
ForumindlægHej Er der nogen, der kan hjælpe mig med et resume af det forsømte forår? Håber I kan hjælpe :) -
Hvor lang tid vare dansk eksamen? mundtlig
Forumindlægtitlen siger alt -
Brug for hjælp til ordentlig besvarelse af SRP
ForumindlægHej alle.. Jeg er igang med et srp forløb. Jeg har fået til opgave at undersøge hvorledes kommunikationsstrategier udviklet til amerikansk politik overføres til og anvendes i dansk politik. Herudover skal jeg undersøge, om de ændrede kommubnikationsstrategier påvirker det politiske indhold. ... -
AT i samf. og religion
ForumindlægHej :) Vi er jo i fuld gang med forberedelserne til AT-synopsis. Jeg har valgt at skrive/fremlægge i samf. A og religion C. Det overordnede emne er fremtiden og forudsigelser. Jeg vil fokusere på globaliseringens konsekvenser med udgangspunkt i Anthony Giddens' "En løbsk verden". Ha... -
2. års opgave samtidshistorie og dansk
ForumindlægHej :) Jeg skal snart have en problemformuerling klar til en 2. års opgave i fagene samtidshistorie og dansk (de skal kobles sammen) jeg har bare ingen idé om hvad jeg kan skrive om? og hvordan det skal gøres når der både skal samtidshistorie ind over og dansk samtidig. Håber nogen kan hjælpe mig... -
Metode
ForumindlægHvad skal skrive i metode? min emne er batterier
