Søgning på: fysik rapport metaller. Resultater: 13801 til 13820 af 23766
  • hvorfor man afbrænder regnskoven ?

    Forumindlæg
    Goddag . Jeg er igang med at lave rapport og vil meget gerne at vide hvorfor man brænder renskoven ? jeg har sagt og søgt på nettet men kan ikke finde noget jeg kan bruge på forhånd tak
  • Restriktionsanalyse - Hjælp!

    Forumindlæg
    Hey alle zusammen. Jeg er i gang med at skrive rapport om restriktionsanalyse og gel-elektroforese. Og har lige et par spørgsmål. Hvad er selve metodens princip??? :S og inden for restriktionsenzymer - Hvad er markørens funktion?? 1000 gange tak, for de barmhjertige sjæle der lige vil kigge på de...
  • HJÆLp -kemi

    Forumindlæg
    Hej, jeg skal lave en rapport om Chlorid indhold i øjenskyllevæske. hjælp til dette: 1)Beregn koncentrationen i mol/L af chloridioner i øjenskyllevæsken. Vise dine beregninger. 2)Hvad svare det til i masse% NaCl? (Densiteten af opløsningen er 1,005 g/mL)
  • Haster, studieretningsopgave

    Forumindlæg
    Link: http://www2.slagelse-gym.dk/web/hy/paed/1aardocs/kemi_rapport_final.doc Hej nogen der vil forklare mig, hvor personen i opgaven har antaget nogle værdier i teorien, angående opløselighed, og så bruger det som sammenligning, senere i opgaven? På forhånd tusind tak
  • kvotient og kontinuerte funktioner!?

    Forumindlæg
    jeg har to spørgsmål angående en rapport om differentialregning: 1. hvad er den matematiske deffination af "kvotient"? jeg har læst at det er et gennemsnit, altså et produkt af en division, men tror ikke det er det jeg skal finde ud af? 2. er der nogle der har nogle eksempler på funkt...
  • udregning med 3-trinsreglen!?

    Forumindlæg
    hey, skal afflevere en mat-rapport imorgen, men kan ik finde ud af følgende spørgsmål: Beregn ved hjælp af 3-trinsreglen f ' (x0) i et vilkårligt punkt x0 for funktionen med Forskriften f(x)=x^3-3x-1 nogle der kan hjælpe mig!? tak
  • Nogle hjælpsomme hænder derude?

    Forumindlæg
    God aften folkens! Ville høre om nogle kunne hjælpe mig lidt. Har brug for nogle billeder (gerne selvlavede) som er i google til min rapport om energi. Det skal være et billed hvor en el-kedel, et ur, en vægt og en energimåler er i den. Takker på forhånd. :)
  • Geografi HJÆLP HASTER

    Forumindlæg
    Hej! Jeg skal skrive en rapport om Tyskland.... Jeg skal bl.a. skrive om Tysklands tekniske forhold og produktion..... Hvad er "Tekniske forhold"? Hvad kan man skrive under "Tekniske forhold" og "Produktion"? På forhånd tak!
  • Hvorfor har vi søgt efter liv i rummet?

    Forumindlæg
    Hej. vi skal lave en rapport som vi skal aflevere snart. Vi har brug for hjælp til et af vores underemner som vi ikke kan finde noget svar på. Hvorfor har vi søgt efter liv i rummet? på forhånd tak.
  • Hvad skal jeg skrive! :S

    Forumindlæg
    Mangler sidste punkt i min kemi rapport omhandlende opvarmning Af Natriumhydrogenkarbonat eller som bekendt Natron! Den skal afleveres i morgen og jeg er gået i stå, en der kan hjælpe? Hvad kunne man måske skrive? Bare fyr løs! I bliver ikke halshugget hvis det er fokert! :)
  • Forklaring - Hvilestofskifte

    Forumindlæg
    Er der nogen der kan forklare mig, hvad hvilestofskifte gentlig er. jeg er igang med en rapport, men forstår kun halvdelen af det. Alligevel er den ikke forkert. Jeg kan dog ende med at komme op til eksammen i det efter jul, så ville være rart hvis en gad forklare mig det :)? PFT Christina
  • Hvordan beregner man massen af Na2CO3?

    Forumindlæg
    Hej Jeg har kemi rapport for. Hvordan beregner jeg massen af Na2CO3? Rådata: Vægten inden Natrium: 53,42g Masse af digel og lå: 60,251g efter opvarmning er den 57,55g Beregnede Resultater: Masse af NaHCO3 Masse af fast produkt: 6,831g 2,701g
  • Religion problemstilling;

    Forumindlæg
    Hej! Jeg skal lave en rapport over 4 uger med overemnet: Hvad er religion? Vi skal derfor have en problemstilling som; "Hvad betød reformationen for Danmark i 1500 - 1600 tallet" - men da jeg ikke ved særligt meget om religion, kunne det værer jeg kunne få nogle ideér herinde fra:) T...
  • stående bølger teori

    Forumindlæg
    Hej Jeg er ved at skrive en rapport om stående bølger, men jeg er gået lidt i stå i min teori/indledning. Jeg har kort skrevet om konstruktiv, destruktiv og resoansfrekvens. Er der nogen der har en god idé til hvad jeg mere kunne skrive. Evt en god perspektivering til hverdagen??
  • Enheder i IT Interactive VIGTIGT!!!!

    Forumindlæg
    Hvordan laver man endheder i IT Interactive? Hvordan regner man med enhederne i IT Interactive? Og hvordan sætter man dem ind i ligningen? Det er meget vigtgi da det skal bruges til en vigtig rapport, så jeg ville sætte pris på at i ville hjælpe mig. I kan eventuel give mig nogle li...
  • Biologirapport

    Forumindlæg
    hej jeg skal skrive en mindst 8 sider lang rapport om søen. men jeg kan bare ikke komme videre. jeg er startet på noget om vandet i søen, og nu er jeg lost! er der nogen der kan hjælpe mig videre?????
  • Hjælp til centrifugalkraft

    Forumindlæg
    HEj Jeg er ved at skrive en rapport som produktionsteknolog og skal i den forbindelsel regne på om en gynge kan holde. der for skal jeg kune regne en acc på min gynge men ken ikke rigtig finde noget om det nogen der kan hjælpe?? MVh Morten Holm
  • Haster.

    Forumindlæg
    Hej. :) Jeg skal skrive en rapport om energi, og jeg skal lave en gennemgang af et elværk. Men jeg aner ærligtalt ikke hvordan et elværk fungere, hvilke maskiner der bruges der - hvad de laver og i hvilken rækkefølge de optræder. ;) Så hvis nogle har lyst til at hjælpe ville jeg blive utrolig gla...
  • Planteceller og fotosyntese

    Forumindlæg
    Hey x Jeg er i fuld gang med min biologi rapport, MEN jeg har lige et par spørgesmål! - Er det rigtigt at planteceller laver fotosyntese for at omdanne sollys til atmosfære? - Hvad kan man skrive til en hypotese om osmose? HJÆLP TAK!
  • nogle der kan hjælpe med noget udlighed?

    Forumindlæg
    Jeg står lige og skal skrive en samfundsfags rapport. og kan ikke rigtige finde ud af at skal skrive dette, da jeg været syg den sidste tid i mens vi har haft om emnet :S På hvilke måder bidrager den offentlig sektor til at mindske den økonomiske lighed ?