Søgning på: tove ditlevsen analyse. Resultater: 13841 til 13860 af 24088
-
Spansk A mundtlig eksamme
ForumindlægHej alle Jeg skal snart op til mundtlig spansk A, jeg er lidt forviret over hvordan det hele vil forgår. Den bliver 2 delt, den ene bliver 24 timers og den anden bliver en ekstemporaltekst som jeg får derover. Der er nogen der siger at selve ekstemporalteksten vil forgår på dansk, men den med 24 ... -
cos(arg(a)) Hvad betyder arg?
ForumindlægHej, er igang med en opgave om vektorer hvor jeg finder vektorernes retningsvinkel, dvs. i enhedscirklen. Og jeg har så fået noget, måske misvisende information. Hvis i tjekker det vedhæftede billede, kan i se hvad der står i min formelsamling, samt hvad min lærer har skrevet. Forskellen er at d... -
Politik og ideologi i opbrud EKSAMEN PLS
ForumindlægHej allesammen, jeg sidder og laver et synopsis ud fra emnet: politik og ideologi i opbrud. Jeg vil bare lige vide om jeg er på den rette vej? og meget meget, gerne nogle ideer til underspørgsmål. Problemformulering: Hvad er baggrunden for, at partierne mister deres traditionelle vælgere, som de... -
HJÆLP! Gammel parti fordelingen på linje!
ForumindlægGodaften (-: Jeg håber der er nogen der er oppe, for jeg har 24 timers forberedelse til samfundsfag B, og jeg skal op i morgen kl. halv 10. Er der nogen der kan hjælpe mig med at finde den klassiske/gamle linje hvor partierne er fordelt på? Jeg kan simpelthen ikke finde den, selvom den burde være... -
Redegørelse, Historie
ForumindlægHej hvordan laver man en redegørelse i Historie, hvad skal den indeholde, og hvad er det der typisk står i en historisk redegørelse, hvad må der ikke stå, er redegørelsen ligesom en indledning ? Hej nogen mennesker derude der kan give mig en ordenlig forklaring på hvad en hoistorisk redegørelse... -
Forskel på normal og binomialfordeling?
ForumindlægJa, hvad er forskellen på normalfordeling og binomialfordeling? -
Primær & Sekundær Litteratur?
ForumindlægHej folk derude. Jeg er en dreng som er i tvivl, hvad er en primær og sekundær litteratur? jeg kan aldrig huske/ forstå det?? håber i kan forklare det lidt detaljeret? Mange tak derude- -
Hjælp med spil i matematik???
Forumindlægto personer spiller et spil med 29 tændstikker der ligger på et bord. Spillerne skiftes til at tage 1-3 tændstikker, og den der tager den sidste vinder. Opgaven er at finde en strategi for den spiller der starter, så vekommende vinder. Har vitterligt ingen anelse om hvad jeg skal gøre, føler det... -
Lineær regression.
ForumindlægHej Studieportalen jeg har dette spørgsmål: Gør rede for hvordan man laver lineær regression på et datasæt. På forhånd tak! :-D -
Vanitas
ForumindlægHej.. Jeg skal vide en masse om vanitas billeder og historien, men jeg kan ikke finde noget på nettet.. så hvis der er nogen, der har noget må I meget gerne hjælpe! pls help meee.. -
Venus fra willendorf
ForumindlægHej.. jeg sidder lige og læser om hulemalerierne i perioden op til 1400.. hvor jeg er stødt ind i at de også lavede figur.. Der står at Venus fra willendorf er skåret af en oolitisk limsten... men hvad er oolitisk limsten? :S -
Brønderslev gym. censor
ForumindlægHej folkens.. Jeg skal op til engelsk og er ikke meget for det. MEn tænkte på om nogle af jer har David Rich, han er vores censor og det vil være enormt dejligt at få noget at vide om ham.. er han streng/flink, hvad lægger han mærke til?, hvad vil han specielt gerne have at man siger? DEt kan v... -
Fotosyntese
ForumindlægNår man snakker om fotosyntese, snakker man så om biologi eller kemi? -
mdt. Engelsk B
ForumindlægJeg skal op i engelsk her i 2.g på fuld pensum. Hvordan foregår det præcis? Hvad skal jeg have med? Jeg har hørt rygter om at jeg kan blive spurgt om alt fra pensum i de to år, hvilket er et problem for jeg sprang 1.g over, og jeg har ikke lavet nok i 2.g :p , så vil de sige at jeg skal til at s... -
Tysk kasus
ForumindlægHej! Jeg har en sætning her, "Han havde en god ven", hvordan ved jeg om det skal hedde eine, ein eller noget andet? Altså hvor bruger man nominativ, akkusativ, genitiv og dativ? -
Flashback og fortællervinkel
Forumindlæg"Vi har haft tåge før, mens isen har ligget omkring øen" --> er det et "flashback" eller er det blot en forklaring på hvad der skete før, idet fortælleren fortæller hvordan vejret er i da? Når der er tale om en 3.person fortæller, og der står "sagde Lars" eller &q... -
Freud eksperter
ForumindlægSøger svar på hvordan Freud tænker psyken i naturvidenskabelige - ja fysikfaglige baner, som en beholder med et vist tryk der skal udlignes osv. Desuden søger jeg svar på, hvordan det hermeneutiske kommer til udtryk i Freuds praksis? (Det er i forhold til AT, men er virkelig meget i tvivl om diss... -
noter
Forumindlægnogle der evt, har nogle noter til foran alteret af herman bang? -
engelsk mundt imorgen
Forumindlæghej folks. jeg skal op i engelsk mundt imorgen. jeg har trukket to tekster den ene hedder i see you never og den anden hedder Deportation at breakfast. jeg er virkelig dårlig til engelsk plz hvis der er nogen der har nogle noter om de to plz hjælå mig. jeg bliver student imorgen og håber ikke at ... -
Outline i engelsk
ForumindlægHej. Jeg har jo som så mange andre elever i 9 klasse fået til opgave at lave en outline (disposition) i engelsk. Mit problem er så bare hvad jeg skal komme ind på af punkter? Mit hovedemne er Racism og jeg har derunder valgt at snakke om Emmett Till. Håber virkelig jeg kan få noget hjælp senest ...
