Søgning på: fysik rapport metaller. Resultater: 13861 til 13880 af 23766
-
Klorofylmutanter i byg.
ForumindlægHej... vi sidder med en biologi rapport og har brug for noget hjælp. 1. Regel om samspillet mellem arv og miljø? 2. Vil alle mutationer i frøene kunne spores i de fremspirende planter eller i deres afkom? PLEASE hjælp huritgt da den skal afleveres senere i dag!! -
eksamen
ForumindlægHej.. Jeg har været ved at lave min fremlæggelse til eksamen. Skal op imorgen, så er der nogen som gad at kigge på den.. Hvis, så kan jeg lige forklare nærmere om, hvad det er jeg har skrevet om i min rapport. -
Ligefrem og omvendt proportionalitet
ForumindlægSidder her og kæmper med en rapport... Jeg skal gøre rede for Ligefrem og omvendt proportionalitet.. Men mit problem er så bare at jeg ikke kan huske hvad det lige går ud på.. Så er der en der ville være så venlig og prøve at forklare det for mig??? på forhånd tak.. -
Eksponentielle sammenhæng..
ForumindlægI samme rapport skal jeg så også gøre redde for den eksponentielle sammenhæng y=b*aix, herunder især betydningen af a og b og formelen for a. Håber igen der er en der er klar på at hjælpe.. -
Blå farve i glukoseforsøg?
ForumindlægHejsa! Vi har i klassen lavet et forsøg om påvisning af glukose i forskellige væsker. Vi tilsatte en blå væske for at få det til at reagere, men jeg kan ikke huske hvilken væske det var!?!? HJÆLP skal bruge det i min rapport! -
Blodtypebestemmelse
ForumindlægHej jeg har i en rapport fået nogle spørgsmål og nedenståede kan jeg desværre ikke finde ud af at svare på. Håber i kan hjælpe. 1. Hvad forstås ved et antigen og et antistof i forbindelse med blodtyper? Hvad forstås generelt ved et antigen og antistof? Tak på forhånd -
HJÆLP, engelsk sangtekst analyse
ForumindlægVi skal lave engelsk rapport, og er den ikke afleveret i morgen, så kommer jeg ikke til eksamen :( HAr valgt at skrive om Britney SPears, da der er meget materiale, men når man skriver om en sanger, så skal man analyse en af sangene. Men kan sku ikke finde ud af det???? Hjæææælppp??? -
ionforbindelsers opløselighed
ForumindlægHej SP Jeg er i gang med rapporten: Hvilen type stof - ionforbindelse eller ej? Er der nogen der kan forklare mig, hvordan ionforbindelser opløses? Hvorfor opløses de i vand, men ikke heptan? Hvad afhænger det af? Og hvad sker der når de opløses? -
Hydrolyse af disakkarider
ForumindlægHej derude! Jeg er ved at skrive en rapport færdig om hydrolyse af disakkarider. Men jeg kan ikke finde ud af, hvad en ufuldstændig hydrolyse af henholdsvis saccharose og stivelse giver? Håber der er nogen, der kan forklare mig det! På forhånd tak for hjælpen. Hilsen Louise -
Vands fordampningsvarme ! HASTIGT
ForumindlægHej jeg har lavet en rapport omkring vands fordampningsvarme. Men ved ikke hvordan jeg skal svare på dette spørgsmål: - Der er fordampet lidt vand, inden kogningen begynder. Forklar om dette vil gøre den beregnede fordampningsvarme for stor eller lille? kan nogen hjælpe med at svare på dette .. -
træningsprojekt
Forumindlægjeg har lært at man ikke må skrive "jeg synes, jeg har valgt.. jeg.. jeg.. jeg" i en rapport! MEN må man skrive jeg i træningsprojektet? eller skal man skrive "Forsøgspersonen har valgt blabla.. " ? -
Hjælp det haster
ForumindlægHeej søde mennesker. Det haster virkelig med at få sendt en rapport afsted i dag. Der er tale om 5 siders tekst. Jeg har rettet dem nøjet efter fejl, men det ville være en kæmpe hjælp - hvis der er en, som vil hjælpe med at se dem igennem en ekstra gang! :-D Please -
partielt molært volumen.
Forumindlæghar lavet følgende forsøg, skal laves rapport over det. der står på side 5 nederst 5 spørgsmål. nogen der kan hjælpe med spørgsmål 1, 4 og 5? http://kemif1.kiku.dk/homepagef1x08/ovelsef1-2/partmol.pdf -
dyrecelle
ForumindlægHej.. Jeg sidder her med en rapport om dyreceller. og kan ikke rigtig finde noget brugbart til min opgave, er der ikke et eller flere kloge mennesker der kan hjælpe mig lidt, med hvad man kunne skrive. b,la hvad den indeholder og hvad de enkle funktioner har :-) på forhånd tak! p.s d... -
Forklaring på begreber
ForumindlægHejsa. Er der nogen som ville være ekstremt sød at forklare mig, på en let forståelig måde, disse to begreber. Begreberne er: Haploid og Diploid. Jeg skal til at skrive en rapport om gær og er her støt ind i disse to begreber. Derfor søger jeg en forklaring på dem. -
Sinusrelationerne til stumpe vinkler
ForumindlægHej alle, Jeg sidder her og skal lave en matematik rapport og min gruppe og jeg sidder fast ved en opgave. Vi skal lave et bevis for Sinusrelationerne til stumpe vinkler. Jeg har vedhæftet en fil med opgaven. Vi har virkeig brug for noget hjælp :( Tak på forhånd :) -
Basisk opløsning???
ForumindlægJeg sidder og er ved at lave lidt side noter til mine rapporter, til eksamen og er gået lidt "død" på denne: Basisk opløsning er konc. af h3o+ er mindre end konc. oh- Er der en, der kan forklare det så jeg forhåbenlig kan forstå det *S* -
Bevis for sammenhængen mellem Fx og Fy (Potenssammenhænge)
ForumindlægPOTENSAMMENHÆNGE. Hej. Jeg sidder her med en rapport om potenssammenhænge og skal give et bevis for en sammenhæng mellem Fx og Fy. Nogle idéer hvordan man gør det? Her er opgaveformuleringen: Lav et bevis for sammenhængen mellem Fy og Fx Lav bevis for formlen Fy = Fxa På forhånd... -
Biologi blodtyper
ForumindlægHej , jeg sidder her og manger sidste opg i min rapport hvor jeg skal finde ud af hvilken blodtype min forældre har når jeg har B^- Dette skal jeg vise i et krydsningsskema nogle som kan hjælpe er helt blank -
Kemisk reaktion og osmose
ForumindlægSidder lige med det sidste af min rapport om osmose. Er helt lost med 2 ting En sukkerknald der opløses i vand Sker der en kemisk reaktion? Hvad sker hvis man nedkøler vandet med sukkerknalden i glassene til ca. 0 grader C?
