Søgning på: eksamensprojekt emner. Resultater: 13901 til 13920 af 27879
-
Linæer programmering til løsning af spil
ForumindlægHej folkens, Jeg sidder og skriver SRP, og skal i den forbindelse redegøre for hvordan linæer programmering kan bruges til løsning af et spil. Jeg er i den forbindelse i tvivl om hvordan det rent faktisk kan det, så hvis der er nogen der kan give mig en forklaring eller nogle fif, så vil ... -
Matrixregning (kort)
ForumindlægHej. Jeg har et spørgsmpl angående matrixmultiplikation. Hvis vi har en matrix af typen: x' x y' = A y z' z t' t (Hvis vi forestiller os at vi har en søjle før lighedstegnet, så har vi matricen... -
Essay... HASTER ???
ForumindlægKan man godt slutte et Essay med: nej vel.....men hvad mener du? ??? håber at i kan hjælpe :) -
Efterskole - Fotolinje ?
ForumindlægHej Allesammen. - Jeg er så heldig at få betalt mit efterskoleophold, men min sagsbehabdler har sagt jeg helst skal vælge en efterskole nær Oestjylland. Og det er lidt træls da jeg havde fundet en efterskole på Sjælland. Så kender i nogle efterskole med en fotolinje. Ikke en medielinje hvor... -
HF - spørgsmål vedr. valgfag (let)
ForumindlægHej, Kort: Jeg går i 3.G på STX. Det lader til, at jeg tager til alle eksamenerne her på STX undtagen én, som jeg framelder mig fra. Det gør, at mit eksamensbevis ikke bliver lukket. Så får jeg merit på de fag, som jeg klarede mig godt i til eksamen (eller årskarakter, hvis jeg nu ender med i... -
Danskopgave - HC Andersen?
ForumindlægHej!Jeg har tænkt mig at skrive om HC Andersen til danskopgaven.Er der nogen der har gode ideer til et godt eventyr som man kan tolke på 'big time'?På forhånd tak- Starish -
På hvilken måde bidrager bankerne ikke til fællesskabet i følge enhedslisten?
ForumindlægHar tænkt lidt over det Kan bare ikke lige komme frem til noget. -
Forskelle i beskæftigelseschance og arbejdsløshedsrisiko
Forumindlæghej med jer ! Hvordan skal dette spørgsmål forståes: Forskelle i beskæftigelseschance og arbejdsløshedsrisiko ? På forhånd tak :) -
Dansk A - Terminsprøve HTX
ForumindlægHej alle. Jeg skal til skriftlig terminsprøve i Dansk A i HTX om en måned. Ved i hvad det er man kommer op i? Skal man bare skrive en stil eller noget? Har i nogle gode råd til mig? Evt noget forberedelsesmateriale eller terminsprøve fra sidste år ville være fantastisk at kigge igen... -
Elektromagnetisme
ForumindlægHej kan du / i hjælpe mig hvad de ting er noget om spole og jernkerne Amperevindinger og Anvendelse af elektromagnetisme :) -
VIGTIGT - Projekt - Piratkopiering
ForumindlægHej allesammen. Vi har haft skrevet ind før, men nu er vi klar med en problemformulering og beskrivelse af et af de produkter vi vil lave. Musikbranchens syn på hvordan folk køber og henter musik er forældet. Folks indstilling har ændret sig meget på få år. Der bliver hentet ulovlig musik som ald... -
Mad til studenter-kørslen
ForumindlægNu er vi jo nogle der snart bliver studenter.... :o) Så ville jeg høre om der var nogle der havde nogle gode idéer til hvad man kunne servere rundt omkring hos folk under turen i lastbil? Vil meget gerne høre hvad andre har gjort og om det blev en succes... -
hjælp hurtigt tak
Forumindlæghej, jeg har virkelig brug for hjælp til de to spørgemsmål hurtigst så muligt... hvad indebære fred? hvad for nogle konekvenser kan der ske ved at gå i krig? -
Forberedelse til religion..HVORDAN??
ForumindlægJeg skal til min sidste eksamen på mandag i religion. Faget er ikke min stærkeste side og jeg har i årskarakter fået 4. Min lærer har udleveret et papir hvorpå der står, hvad vi skal kunne + begreber indenfor hver religion.. Derfor har jeg taget notater til hvert begreb.. Jeg har gennemgået pensu... -
Why become a fan?
ForumindlægHej Allesammen :-) jeg er igang med at finde ud af hvad jeg skal sige til min 9 klasses afgangs eksamen. Det er et engelsk oplæg hvor jeg har om Justin Bieber, og jeg har et spørgsmål som jeg sidder og roder lidt med... Why become a fan??? Hvis i har nogle ideér eller ta... -
3/4 tekststykke?
ForumindlægLige et spørgsmål til hvordan mundtlig engelsk foregår...Altså man trækker et spørgsmål der svarer til 3/4 normal side... Så er det man skal tage udgangspunkt i det tekststykke. Mit spørgsmål er om man på et tidspunkt skal sætte det tekststykke sammen med hele historien?? Jeg ved ikke helt hvorda... -
Mundtlig Biologi??
ForumindlægHey allesammen...Dem af jer som har været oppe i bio på a-niveau, kan I fortælle hvilken spørgsmål i fik osv.? Mig og mit hold skal op på torsdag-fredag, men vores lærer har næsten intet info givet :(Knus -
Mundtlig eksamen
ForumindlægHej allesammenJeg ville såmænd bare gerne vide om nogle af Jer kan give mig nogle gode råd til at forberede mig bedst muligt til mat mundtlig eksamen på 1-årigt A-niveau. Er der nogle vigtige begreber, regler og formler etc. man bør huske?Hvad er muligvis den bedste metode til at forberede sig?Ka... -
Projekt
ForumindlægHej alle sammen :-) Vi skal have projektuge i uge 5 og skal bruge en kreativ idé. Vi har om kvinder på arbejdsmarkedet og udviklingen af det, er der nogen der har nogle gode idéer??? -
Mundtlig Psykologi
ForumindlægJeg skal op til mundtlig psykologi, og tænkte på hvordan eksamen egentlig foregår? Min lærer har aldrig rigtig gennemgået det ordenligt.. Vi har ikke gennemgået nogle cases siden starten af året.. Mvh
