Søgning på: eksamensprojekt emner. Resultater: 13921 til 13940 af 27879
-
diskussion om finanskrisen - teorier
Forumindlæghej alle! jeg sidder og skriver på en samfundsfagsrapport om finanskrisen, og er nået til diskussionen. min lærer vil have, at man i sin diskussion får trukekt nogle teorier og systemer osv. ind i sin diskussion, og på den måde belyser forskellige årsager og sider af sagen. er der nogen af jer, d... -
Hvad er bølgemodellen
ForumindlægJeg skal op i fysik og har trukket sprøgsmållet "forklar om bølgemodellen for lys" men jeg kan ikke finde nogen steder i mine noter hvor jeg har brygt begrebet bølgemodel. er der nogen der kan forklarer hvad bølgemodellen er? tak på forhånd! -
Historie-årsprøve!!!!
ForumindlægHej.Vi har ikke fået en skid afvide, hvordan en årsprøve i historie forholder sig! - vi skal IKKE forsvare vores historieopgaven...Er der nogle, som har prøvet det? - eller nogle som kender noget til det? -
USA op til borgerkrigen
ForumindlægJaeh, Skal til his-eksamen i morgen og vores lærer har givet os en liste med de vigtigste årstal i USA's historie(op til borgerkrigen). Jeg har godt styr på det meste, men nogle der kan hjælpe med hvad der skete i 1793, 1833,1858 og 1862? Jeg har ingen bud til 1793 og 1858, men kunne 1833 vær... -
Kemieksamen??
ForumindlægHej...Jeg skal op til mdt. eksamen i kemi HN på fredag, og tænkte om der var nogle der ville fortælle lidt om hvordan det foregår? Ved godt at man først skal gennemgå noget teori og derefter en rapport, men hvordan er det smartest at fremføre teorien? Er bange for at det blir for refererende... V... -
HJÆLP SØGES TIL LATIN EKSAMEN..?!
Forumindlæghej..jeg søger hjælp fra dem der har nogen noter til bogen Ludus, Catul el. bare nogen noter man kan bruge til eksamen..Har I nogen gode råd til latin eksamen ..Er meget nervøs..Hvis I har nogle noter, bliver jeg meget glad hvis i sender dem til min email:[email protected]åber I kan hjælpe m... -
Mundtlig Erhvervsøkonomieksamen
ForumindlægHej hvor længe har man til forberedelse og eksamination og hvordan kunne de typiske spørgsmål lyde? -
notater til fysik 9.kl.
ForumindlægHej alle sammen... jeg mangler nogle notater til min afgangseksamen i fysik, og håber på der er en der ude der kan hjælpe mig med det problem? -
Muskel
ForumindlægJeg har nu siddet med denne opgave i flere timer uden at forstå hvordan de forskellige delspørgsmål skal løses. Kan nogle hjælpe mig? (se vedhæftet fil) -
forklar og eksempler
ForumindlægEr der nogen der kan forklare mig hvad der menes med "Det globale samfund er blandt andet kendetegnet ved opløsningen af økonomiske og sociale grænser og undergravelse af institutioner for politisk styring af samfundet" .. og evt. komme med eksempler på dette. For man kan jo enten vælge... -
fysik-eksamen 11-13
Forumindlæghej er der nogen der har været op i fysik og fået 11-13?? hvad skal man gøre for at gå den karakter ..nogle gode råd?? -
nogen der ved om man ka klage....
Forumindlæg...hvis man har fået en meget dårlig karakter i skriftlig dansk? fx 4 karaktere under det man får i årskarakter... og man VED at den fortjener mere.......?? -
hurtig svar: rette dansk stil
ForumindlægNogen som vil rette min 2,5 sider dansk stil ??? -
spg. til årsprøven i matematik?
Forumindlæghej!!Skal til årsprøve i mat 1.g her på tirsdag og vi har fået spgørgsmålene udleveret, men er lidt i tvivl om hvordan jeg skal gribe et af dem ad (hvis jeg skulle være så uheldig at trække det). Det lyder således: Redegør for inverse og sammensatte funktioner?? men vi har overhovedet ikke gennem... -
Afbrænding af methanol
ForumindlægHej Er reaktionsligningen herunder, der skal angive en forbrænding af methanol, korrekt opskrevet? Mvh. Emil -
minervakortet
ForumindlægHej alle sammen. Er der nogle der ved noget om minervakortet, om sydvest? Har virkelig brug for hjælp. Tak på forhånd. -
Eksamen?
ForumindlægHejsa...Er chancen for at dumpe i dansk ikke meget lille? Mener ikke jeg har hørt nogen få lavere end 6. Skal op tirsdag og har overhovedet ikke styr på det. -
Iltsvind
ForumindlægHvordan kan man i fremtiden undgå faren for iltsvind? -
Statistik
ForumindlægHej, hvad står alle for i denne tabel? http://img210.imageshack.us/img210/3857/statistik.jpg Det kan jo ikke være procent .. er meget i tvivl om hvordan tabellen skal læses. -
A og B niveau samtidig?
ForumindlægJeg går på stx og har valgt studieretningen Mat A, Fys B, og Kemi B. Jeg har lige fundet ud af, at jeg får både Fysik og Kemi på B niveau i 3.g. Jeg fik af vide ved et intromøde, at jeg i 3.g havde mulighedden for at læse fysik eller kemi på A niveau. Jeg kan ikke rigtig forstå, hvordan man både ...
