Søgning på: engelsk b studentereksamen 2011. Resultater: 13921 til 13940 af 109300
-
Eksamen
ForumindlægHej, Jeg skal op til terminsprøve i engelsk B på STX og leder efter opgavesættet fra den 10. december 2024. Hvis nogen har det, må I meget gerne dele det med mig. På forhånd tak! -
MEGA VIGTIGT!!!!!!
ForumindlægHej, Jeg skal op til terminsprøve i engelsk B på STX og leder efter opgavesættet fra den 10. december 2024. Hvis nogen har det, må I meget gerne dele det med mig. På forhånd tak! -
Emne valg
ForumindlægHej :) Skal snart vælge enme til SRP. Vil gerne skrive i engelsk (A) og mediefag (B).. Har i nogen idéer til et fedt emne? :) -
En som kan se min opgave igennem?
ForumindlægHej Er her en som kan se min opgave igennem på ca. 500 ord engelsk B? Skal nemlig aflevere her om en times tid. -
terminsprøve
ForumindlægEr der nogle der ved, hvilket år de tager opgavesættet til terminsprøven i engelsk B stx? Er det fra sidste års opgaver 2012 juni? :) På forhånd tak. -
Hjemmeside med tidligere eksamenssæt,
ForumindlægHejsa :) Kender i en hjemmeside, hvor man kan se/downloade tidligere engelsk B eksamenssæt? Inde på uvm.dk er der ikke nogle. På forhånd, tak. -
Terminsprøve?! :O
ForumindlægHej Jeg skal snart til terminsprøve i engelsk B STX; og jeg er lidt i tvivl om, der er censor på denne prøve? Ved I evt. det? Tak på forhånd -
Spørgsmål til Filosofi (Ba) og HF-enkeltfag med henblik på adgangskravene
ForumindlægJeg er muligvis i en værre kattepine pt. angående adgangskravene for Filosofi Bachelor. Det ligger sådan at jeg er færdig på HTX til sommer, og skal derefter bruge et år på at arbejde (og læse fag op), hvorefter jeg forventer at fortsætte på Århus Universitet med at læse filosofi. Og jeg har eft... -
Skriftlig eksamen
ForumindlægHej :) Er der ikke nogen der har en titel på opgave A fra STX engelsk B -niveau 2008. Jeg ved opgave B var The dress, men hvad med opgave A :) VH. Ditte -
Insignificant Gestures
ForumindlægHeey. Nogen som har lyst til at læse min stil fra engelsk eksamen idag og vurdere hvor karakteren ligger. Det er opgave B fra skrift eng B. -
Brændværdi
ForumindlægHvordan siger man brændværdi på engelsk ? -
fagsprog
Forumindlæger der nogen der ved hvad hedder fagsprog på engelsk? -
HASTER!!
ForumindlægOpgaver på engelsk!! Hjælp! har brug for hjælp til disse opgaver. Tak! :) moving points two points A and B are moving along a straight line. After x seconds, their positions in cm are given by equations: A: f[x] = 3x + 120 B:f[x] = 20x - 36 a) which point is moving faster, A or B? b) which point ... -
Vektor regning
ForumindlægNogle der kan hjælpe med af få løst denne her? (Vi må ikke bruge sinus og cosinus osv) Parasailing - En speedbåd sejler 72 km/t og trækker en person i faldskærm efter sig. Speedbåden har retning mod nord, og der er en sidevind fra vest på 10 m/s. Linen, som personen sidder fast i, er 50 meter l... -
gode råd, gå om eller??
Forumindlæghejsa! jeg var som sagt til studentereksamen i matematik i fredags. pelejer at få gode karaktere, men stødte ind i en række tekniske problemer og derefter gik det abre af helvede til. Jeg har udregnet lidt på opgaverne der hjemme, og jeg ligger vist ca. på et 6 tal. Dette er ikke godt da jeg skal... -
Medicinstudiet gennemsnit
ForumindlægHej alle hjælpsomme individer. Jeg vil meget gerne ind på medicinstudiet, om 2 år, når jeg modtager min hue :-) Jeg har indtil videre fået 10 i både samfundsfag og musik (årskarakterer) og 10 til mundtlig samfundsfag eksamen. Hvilket vil sige at mit gennemsnit er på 10,0. Mit mål er at bevare sam... -
Bøger til Markedsføringsøkonom 1 sem
ForumindlægHej alle Da jeg har valgt en ny uddannelse i stedet for markedsføringsøkonom vælger jeg at sælge alle mine bøger. Jeg kan sælge dem samlet eller enkeltvis hvis det ikke er alle der kan bruges Er bosat i Aalborg så de kan også afhentes hvis man bor heromkring Mvh Michael -
van der waals
Forumindlægjeg kender tryk og volumen og temperatur og masse, som er opgivet i pascal, kubikmeter og kelvin og gram og har med idealgasligningen fundet den molare masse for den ukendte gas for at finde ud af hvad det er for en. men har fået af vide af min kemilærer at gassen måske ikke opfører sig idealt, j... -
membranproteiner
ForumindlægHej. Jeg er i gang med at oversætte noget om proteiner som jeg skal bruge til min biologiaflevering men ærligt talt så er engelsk ikke en af mine stærke sider så derfor vil jeg spørger om der ikke er nogen som kan hjælpe mig med at oversætte det her fra engelsk til dansk. Jeg har selv prøvet men ... -
Jordemoder - 9,4 i snit, for at komme ind?
ForumindlægKan det virkelig passe? At jordemoder uddannelse, kræver så meget i snit?På forhånd tak!
