Søgning på: engelsk stil om sport. Resultater: 13921 til 13940 af 48931
-
Kemi Eksamen C
ForumindlægHej, jeg skal som så mange andre op til Kemi C Eksamen. Nogen der ved hvordan den foregår? og ved i hvor man kan finde opgaver, der kunne blive stillet til denne eksamen. -
Aviskronik
ForumindlægHej.. Har fået en dansk stil hvor jeg skal skrive en aviskroink om hvorfor unge søger festivalfællesskab. Men ved enligt ikke hvad en aviskronik er, nogen der har et forslag? -
mundtlig gennemgang.
ForumindlægHvilke spørgsmål/punkter er gode at stille op til besvarelse, når man skal fremlægge en kronik tekst?. Man skal fremlægge hovedsynspunkterne, men hvad kan man ellers? -
Rettelse af 8. klasses tysk
ForumindlægHej alle sammen :) Det ville glæde mig utroligt meget hvis én af jer gad at rette min tysk stil - den er ikke særlig lang. Mange tak på forhånd. -
Statistikker Reality TV og facebook
ForumindlægHej alle. Er der nogle der ved hvor man kan finde nogle statistikker som omhandler "hvem der ser reality tv" og "hvor mange der ser reality tv" "hvor mange danske reality shows er der" ?? Har meget brug for hjælp til mine statistikker i samfundsfagdelen i min AT. H... -
SU
ForumindlægJeg er en dreng der til februar fylder 18. Eftter denne dag overvejer jeg at flytte hjemmefra, idet at jeg vil få 1108kr før skat, for at bo derhjemme. Mit spørgsmål er, hvis jeg flytter hjemmefra vil jeg så få for udeboende selvom jeg kun flytter teltpælene 15km? På forhånd tak! -
Speciel glose
ForumindlægHej.Jeg har i forbindelse med fortolkningen af en engelsk novelle fået behov for at kende udtykket "ødipal binding" på engelsk. Jeg har forsøgt forskellige ordbøger, men kan kun finde "ødipuskompleks", hvilket ikke er nøjagtigt hvad jeg ønsker at udtrykke. Er der nogen der kan... -
American Values?
ForumindlægHejsa! Er der nogen, der kan forklare på engelsk, hvad disse nedstående ord, skal betyde? - Individual Freedom - Self - reliance - Equality of Opportunity and Competion - Material Wealth and Hard work Håber nogen vil hjælpe, og husk, det skal helst være på engelsk! :) -
Vægte på fagene
ForumindlægI et fag som engB skal man obligatorisk op i skriftlig eksamen. Hvis man derudover trækker engelsk som mundtlig eksamen, så vægter den mundtlige karakter 0,75. I et fortsættersprog på B-niveau vægter den mundtlige karakter altid for 1,5, hvis men trækker den som eksamen. Er det ikke uhensigtsmæ... -
Harry Potter and the Philosopher's Stone
ForumindlægHej! Jeg skal i morgen fremlægge Harry Potter1 på engelsk.. Jeg skulle havde læst den til i morgen, men da jeg har været syg har jeg ikke haft overskud.. Jeg har læst den et par gange på dansk, så skulle da nok kunne fremlægge den alligevel, men vil bare høre om nogle har fremlagt den på engelsk ... -
matematik spørgsmål
Forumindlæget fodboldtmål er 7,32 meter bredt og 2,44 meter højdt. målene er omsætning fra engelske mål hvor målets højde er angiver til engelske fod og målets bredde er angivet til 8 yard. vis ved beregningen at en engelsk for er 0,31. hvordan finder jeg ud af hvad jeg skal skrive for at svare på den. -
hvordan får man -3?
ForumindlægJeg står endnu en gang i en pænt rådden situation med min sidste eksamen. der er givet udtryk for vi kunne gennemføre eksamen på dansk, men nu en dag før eksamen, har vi fået besked på at gøre det på engelsk. eftersom vi alle har læst på dansk, er det næsten umuligt for os at kende alle termerne... -
Råd til den mundtlige eksamen
ForumindlægHej allesammen, Jeg afslutter 2. g lige om lidt og skal aflægge eksamen i mundtlig engelsk den 20. juni. Jeg er derfor i gang med at planlægge min læseferie, men udover at få snakket en masse engelsk og opsummeret pensum, så ved jeg ikke rigtigt, hvordan jeg ellers kan forberede mig. Har I nogle... -
oversættelse
Forumindlæghej , nogle som måske kan hjælpe mig med at lave en oversættelse for flg. det engelske ord for nationens berygtede sønner, "hooligan" findes oftes i danske aviser. senest i forbindelse med europamesterskabere i forbold i sverige, hvor engelske fans kom, så de tabte. de drak tæt, tabte ... -
Optagelsesprøve (STX)
ForumindlægHej alle Jeg skal snart til optagelsesprøve på STX. Jeg skal op i Dansk, engelsk, matematik og det 4. fag er noget censoren beslutter, når jeg kommer der ude, der er fysik/kemi eller tysk. Er der nogen der ved hvordan det foregår i de forkellige fag? I brevet jeg har modtaget står der at jeg i da... -
Mundtlig eksamen
ForumindlægHej. Jeg er i gang med at lave “min konklusion” til den mundtlige engelsk eksamen, men jeg er ikke helt sikkert på, om det jeg har skrevet, kan bruges som “konklusion” - føler nemlig lidt, jeg ikke er uddybende nok?? Jeg har om inventions - hvor jeg har valgt at skrive om sociale medier, og den... -
Eksamen
ForumindlægJeg skal snart til min første eksamen i min tid på gymnasiet. Jeg skal op i engelsk, som ikke lige er mit yndlingsfag. Er der nogen, der har nogle gode tips/råd til mig? -
endelsen s. hjælp
ForumindlægHej. 1. hvordan siger man fx. landets, sønnens osv på eng. 2. hvordan finder man biord i en engelsk sætning. fx.school children travels FREQUENTLY/FREQUENT to other countries tak på forhånd -
DIO opgave! :S
ForumindlægHej Alle sammen! -Kunne godt bruge hjælp til nogle gode emner, skal skrive DIO opgave i engelsk/historie. Håber I har nogle gode emner, som jeg måske ku bruge :) På forhånd tak.. -
Ansøgning som Au Pair
ForumindlægJeg har netop skrevet en 1 sides ansøgning som Au Pair i England, men da jeg er dårlig til engelsk grammatik, er jeg interesseret i at høre, om der evt. er en, der vil rette den for mig?
