Søgning på: fysik noter b niveau. Resultater: 13921 til 13940 af 119027
-
Gennemsnit
ForumindlægHej Er der nogen der ved hvor man kan regne sit gennemsnit ud for HTX. Har set de der for gymnasiet og HF, men der er nogle af mine fag ikke med. -
Kampen for det gode liv
ForumindlægHej skal til at skrive at og ville høre om nogen har et godt emne, det ene fag skal være samfundsfag og det andet er valgfrit? Tak på forhånd -
opstillelse af ligning
ForumindlægHej. Mit spg lyder: En havvindmølles energiproduktion er ligefrem proportional med vindens hastighed opløftet i tredje potens.. Opstil linging og indfør passende variable.. Nogle der lige kan læse sig ud af det?? -
Newtons 2. lov
ForumindlægHej. Jeg er i gang med en rapport om newtons anden lov, hvor jeg har lavet et forsøg med Atwoods faldapparat. - Jeg sidder så med et spørgsmål: Hvor stor er gnidningen i trissen? Hvordan finder man ud af det? mvh. -
Kolera: Biologi/Dansk
ForumindlægJeg har om koleraepidemien og jeg har virkelig brug for hjælp til den biologiske del. Min lærer har bedt mig at skrive om Max josef von pettenkofer, og pga han overlevede at drikke et reagensglas fyldt med kolera bakterier, skal jeg have skrevet noget om immunforsvaret overfor kolera.. Nogle der ... -
Miljøvurdering (LCA) hjælp !!!
ForumindlægHej alle Jeg skal lave en miljøvurdering af disse to produkter, men jeg aner slet ikke hvad jeg skal gøre :( og det er til idag inden kl 19. pleassseeee hjælp http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/90099049 http://www.ikea.com/us/en/catalog/products/30026579?filterBean=se.ikea.ms.search.beans... -
Appelformer i artikel - hjælp
ForumindlægHej! Jeg skal finde nogle appelformer i denne artikel, men har lidt svært ved det. http://alleroed.lokalavisen.dk/debat-medmenneskelighed-i-gymnasierne-tak-/20100823/laeserbreve/100829893/1007 vi snakker selvfølgelig patos, etos og logos please hjælp :) -
hjælp til tegning af graf
ForumindlægHåber der er nogen der kan hjælpe mig med hvordan jeg skal tegne disse ind i et koordinatsystem: Q1=40-0,550p Q2=10-0,125p Q=50-0,625p p står for price, da denne opgave er i mikroøkonomi :) -
Koordinatsæt for punkter på graf
ForumindlægBestem koordinatsættet til hvert af de punkter på grafen for funktionen f(x)=x3-x+1, hvori tangenten er parallel med linjen y=2x+5. Hvordan gør jeg det? (Jeg ved, at svaret skal give (-1,1) og (1,1) - på forhånd tak. :) -
Engelsk essay
ForumindlægHej venner. Jeg skal skrive et essay i engelsk, men vi skal starte med at skrive en disposition til en tekst vi har læst. Jeg vil hellere have at en vil fortælle mig hvordan man gør, i stedet for jeg skal søge på det.. Håber i kan hjælpe. Tak! -
Forskellen på argumentation og artikel?
ForumindlægHvis man trækker en avisartikel til Dansk mundtlig eksamen, skal man så gå ud fra en artikelanalyse eller skal man bruge en argumentationsanalyse? Eller kan man bruge begge dele til at analysere teksten? Altså man forestiller sig at argumentationsanalyse skal bruges til taler, så bliver talerne... -
Hvad er en sumfunktion og hvad bruges den til?
Forumindlægjf. overskriften -
Begreber/råd til engelsk eksamen
ForumindlægHej. Jeg skal til engelsk eksamen herom 2 dage. Jeg tænkte på om der var nogle der kunne give nogle gode råd og nogle gode begreber som man kunne bruge til mundtlig eksamen,, Tak tak:) -
bio hjælp tilbydes
ForumindlægHar du brug for lidt hjælp til at klare eksamen i biologi? Jeg studerer biologi på SDU og har stor erfaring med undervisning. Jeg har tidligere lavet énetimer med elever som skulle til eksamen i biologi og de er alle bestået. Jeg bor i Odense og laver for tiden speciale i kbh. Jeg vil derfor hels... -
Ulighed
ForumindlægHalløjsa Jeg sidder og fumler med lidt uligheder (Ved hjælp af nulpunkterne (-2,0) og (4,0) som jeg ikke rigtig kan finde ud af derfor ville jeg bare lige høre om der er nogen som ville hjælpe eller give nogle hints −3x2+6x+24<0 -
Hjælp til rettelse..
ForumindlægHej :) Jeg sidder midt i en tysk stil som skal afleveres i morgen og jeg søger en som vil læse den og rette den når jeg er færdig.. Skriv om jeg skal lægge den herind eller om jeg må få din mail, så jeg kan sende den, er ikke så kendt på denne side så tingene skal udpenles lidt ;) Tak! &h... -
..
Forumindlæg.. -
Hjælp! KEMI
ForumindlægVi ser følgende reaktioner CO(g) + H2O(g) = CO2(g) + H2(g) a) Opskriv reaktionsbrøken for reaktionen ---------------------------------------------------------------------------------- En blandning af methan og hydrogensulfid kan ved opvarmning reagere og indstille sig i ligevægt med carbond... -
Eksponentiel udvikling
ForumindlægEN VENLIG SJÆL SOM HURTIG VIL HJÆLPE? plz -
procentvisstigning?
ForumindlægNogen der kan hjælpe med denne
