Søgning på: dansk noter STX. Resultater: 1381 til 1400 af 57177
-
Hjælp til noter til skriftlig matematik A
ForumindlægHej alle kloge hoveder :) Jeg står og skal snart til eksamen i matematik A skriftlig og har lidt svært ved det. Er lidt bange for at dumpe, så tænkte på om der ikke var nogle der kunne hjælpe mig lidt så jeg kunne blive klædt lidt bedre på. Så ville hører af om der ikke var nogle, som ellers... -
Pages som note program?
ForumindlægEr ikke helt sikker på hvor jeg skal oprette indlægget, men er der nogen der har erfaring med at bruge pages som note program på Mac/Ipad? -
dansk
ForumindlægEr der nogen der har adgang til studienet som kan hente et dokument for mig som jeg kan bruge som min hjælpemiddel til min dansk mundligt eksamen dokumnette er analyse af essayet, "Løbetur for livet" af aslak gottelieb TAK -
Få ikke et chok..halvdelen er på dansk og skal ikke rettes..
Forumindlæghej..jeg vil være meget taknemmelig hvis der var nogen der lige kunne rette denne engelske tekst igennem for grammatiske fejl..tak..Summary about “Kultur” The article is written by Olav Hergel and is about an interview with immigrants where he in his interview asks people from different cultures ... -
DHO - Stx - enkelt spørgsmål
ForumindlægMon der er nogle af jer, som muligvis ved noget om: - Danmarks rolle under napoleonskrigene eller fredsslutningen? Eller kender i en rigtig god hjemmeside, hvor jeg kan finde hjælp? -
Forberedelse til tysk skr. stx?
Forumindlægkender i nogle sider med tyske øvelser, man kan øve sig på inden tysk skriftlig eksamen? -
Opgave stx A
ForumindlægEn kugle er givet ved ligningen (x+2)2 +(y−2)2 +z2 =8. a) Bestem kuglens skæringspunkter med koordinatsystemets førsteakse. Skal man gøre brug af nulreglen? -
STX Engelsk B eksamenssæt
ForumindlægHej folkens, Jeg har søgt og søgt, men har ikke kunnet finde de tidligere eksamenssæt til engelsk B. Jeg har selvfølgelig endevendt undervisningsministeriets hjemmeside, men uden resultat. Google var mig heller ikke særlig behjælpelig. Er der en af jer derude der evt. kunne være i besiddelse af... -
opgave 2.008 STX
Forumindlæghej En cirkel er givet ved ligningen x2 + 4x + y^2 - 6y - 23 = 0 a) Bestem afstanden fra cirklens centrum til linjen l med ligningen 3x - 4y - 4 = 0 Cirklen har to tangenter t1 og t2, der er parallelle med linjen l. b) Bestem en ligning for hver af disse to tangenter har regnet afstanden til ... -
stx eksamen fredag den 1/6
Forumindlæghey eftersom jeg hellere må regne nogle opgaver så jeg er lidt forberedt inden fredag, håbede jeg at der lige var en der kunne smide et link op til hvor på uvm man kan finde gamle sæt? har søgt ret forgæves -
dansk
ForumindlægHej jeg har en stil, den skal bare rettes Haster.. -
dansk
ForumindlægHej en der kan rette dk stil skriv pm til mig venligst -
HJÆLP!!! DANSK!!!
ForumindlægHey^_^ Er der noget, som har læst novellen "Tyvetøs"?? vil meget gerne have et kort resumé af novellen. Tak på forhånd;) -
Dansk
Forumindlægnogen der har lavet en analyse af eller kender til artiklen "Højsæson for druknedød i Middelhavet: De fleste af de forkomne flygtninge hives i sikkerhed, andre dør i havet omkring de frivillige" har brug for hjælp til at analysere både teksten og billederne tak -
STX eller HTX? Hvad kan man blive?
ForumindlægJeg er meget i tvivl om, hvorvidt jeg skal vælge HTX eller STX. Jeg har hørt at HTX er en mere praktisk uddannelse end STX. Og at STX åbner mange muligheder for dig at vælge i mellem. STX skulle også være en uddannelse for dem, som ikke ved hvad de vil endnu. Personligt er jeg ikke en person der ... -
old noter søges
Forumindlæghejhvis der er nogen, der sidder inde med nogle gode notater til Herodot, Thukydid, Illiade(især 1., 3., 6. og 22. sang), Symposion(af Platon) og Ødipus, vil jeg være taknemmelig hvis du/I kunne sende dem til denne email: [email protected] tak på forhånd.. -
Dansk hjælp
ForumindlægHej, ville bare hører om der var nogle dansk lære, eller en der var god til dansk, der kunne hjælpe mig med at rette en stil jeg har lavet,- helst idag, men også bare fremover -
Dansk
Forumindlæghej!!Har fået til opg. at læse Lykkeper af Henrik pontoppidan her i sommerferien, da vi er langt bag ud med det pensum vi skal nå. Men vil lige høre om der er ikke er nogen der sidder inde med lidt notater om bogen, så jeg ikke skal bruge hele sommerferien på at analysere bogen, har nemmelig en m... -
Oversættelse af dansk tekst :-)
ForumindlægHej alle I herinde, har lavet en oversættelse som skriger efter rettelse hehe....Tusind tak på forhånd for jeres tid.... Dansk Det er efter sigende enhver skuespillers drøm at spille Hamlet, og Hamlet-citater er blevet gængse talemåder, som dukker op I de mest forskelligartede sammenhænge. Både... -
Danskhed
ForumindlægHej alle. Jeg er gået lidt i stå med min stil om danskhed, som er et essay. Er der nogen af jer der har noget inspiration til hvad jeg kan skrive om danskhed? Jeg skal blandt andet tage udgangspunkt i nationalromantikken.
