Søgning på: fransk eksamen mundtlig. Resultater: 13981 til 14000 af 42938
-
analyse af den "Vive la commune"
Forumindlæghej er der nogen der har analyseret eller har noget brugbart om den franske sang "Vive la commune"?. Jeg skal bruge det til min AT eksamen :) Alt kan bruges! -
Uretfærdig Karakter/For Streng Bedømmelse
ForumindlægHej :) Jeg har haft Engelsk B på HF som fjernstuderende og jeg har lige været oppe til den mundtlige eksamen. Jeg fik 10. Selvom jeg føler at jeg havde en del problemer med temaet, gjorde jeg det alligevel rigtig godt og jeg er sikker på at jeg kom omkring de rigtige ting. Samtidig er min behe... -
Afgangsprøve
ForumindlægEfter skolereformen er der kommet nye "udtrækningspuljer" Hvad lyder de på For jeg ved godt engelsk og fysik mundtligt er obligatorisk Men nu er idræt mundtlig også en del af udtrækspuljen?? -
Optagelse på gymnasiet
ForumindlægJeg skal starte på gymnasiet efter sommerferien. Jeg er blevet indlagt og kan ikke komme til eksamen nu her i 9. klasse. Jeg har fået lov til at tage de mundlige eksamener, men de skriftlige skal jeg vente med til sygeeksamen til august. Jeg regner ikke med, at det er noget problem i forhold til ... -
Hjælp!
ForumindlægJeg skal op til mundtlig historie eksamen fredag, og har virkelig brug for hjælp, da jeg ikke ved, hvad det går ud på. Har hørt noget om, at man kommer ind, og trækker et emne ud fra det, der er opgivet, og derefter får man 40 min til at forberede sig i og 20 min til at fremlægge det i. Vi har e... -
Algebraiske metoder?? Hjælp...
ForumindlægEksamnens spørgsmålet lyder: Algebraiske metoder Specielt ønskes en gennemgang af anvendelse i ligninger. Vi sidder to der skal op til eksamen i mundtlig matematik, men vi ved ikke helt, hvordan vi skal forstå spørgsmålet, og hvordan det skal besvares... På forhånd tak:) -
Bestå faget mat på b
ForumindlægHej, jeg står i denne situation at jeg har afsluttet mat b med karakterne: 00 skriftlig og 02 mundtlig samt eksamens-årsprøve karakter -3. Hvad skal der til før jeg består faget? -
Skriftlige karakterer - hvordan er det gået?
ForumindlægHej alle Er der nogen der har fået de skriftlige karakterer endnu?Venter stadig spændt på mineHvordan er det gået jer? -
Den stille pige eller den dovne dreng
ForumindlægHej!Vil hører om der er nogle stille piger her inde eller dovne drenge, som i virkeligheden får 7 eller 8 i årskarakterr, fordi de er for gernerte eller for passive og dovne, men går til eksamen og får 11 eller 13Jeg mener bare det er ikke fordi en elev der normalt får 7 går op og får 13 fordi ha... -
Valgfag?
ForumindlægHejsa. Eftersom vi i min klasse er begyndt at snakke om hvilke fag vi skal vælge til næste år, har jeg prøvet på at undersøge sagen lidt nærmere på http://www.r-u-e.dk/valgfag/g_valgmuligheder_mat.asp. Jeg ville som sådan bare høre om, hvorvidt det evt. ville være en overkommelig opgave at vælge ... -
Synopsis!?
ForumindlægJeg skal til eksamen og praesentere en synops som jeg selvfoelgelig på forhånd selv skal aflevere. Men hvad er en synops? jeg har efterhånden laest en del udleveret materiale om det, men det det forbliver dog uklart for mig hvordan den skal skrives. Skal det vaere et flydende sprog i form at sae... -
Omeksamen
ForumindlægHejsa, ville lige høre om nogen af Jer ved hvornår man senest skal meddele hvornår man ønsker en omeksamen?Kan man også be om en eksamen næste år, for et for et fag man afsluttede i år UDEN eksamen? -
Jo flere højniveaufag des højere snit?
ForumindlægJeg har hørt noget i medierne omen plan om at ens højniveau fag skulle tælle højere end de andre fag og at jo flere højniveau fag man havde des højere blev ens snit derfor. Jeg mener selv at disse regler først træder i kraft med gymnasiereformen i 2005 (hvis de overhovedet bliver vedtaget) men n... -
Hvordan?
ForumindlægEr der nogen der kan fortælle mig hvor og hvordan man skal regne sit gennemsnit ud? -
TI-85 lovlig til afgangseksamen?
ForumindlægHar fået min gode gamle ti-82 stjålet :'(Men har fået det fantastiske tilbud at købe en TI-85 til 200,-Men inden jeg køber den vil jeg lige være HELT sikker på at den er lovlig at bruge til biologi- og matematikeksamen (a+).Skulle jeg selv mene at den var, men vil stadig gerne høre et "j... -
Dumpe et fag
ForumindlægHvad vil der ske, hvis jeg dumper min mundtlige matematikeksamen? Jeg står og skal op i mundtlig matematik, men jeg har ikke haft tiden til at begynde at læse før idag (jeg skulle op i flere eksamer end normalt af årsager) og matematik er i forvejen et område, jeg er meget usikker på. Jeg fik 7 i... -
Historieeksamen på HF.
ForumindlægHej.Første spørgsmål: Forgår den mundtlige eksamen i historie på HF ikke på samme måde som i gym?Andet spørgsmål: Fokusområder til eksamen?Takker. -
Spanske vendinger
ForumindlægHej. Jeg skal op til mundtlig spansk eksamen næste mandag. Nogle der har nogle gode spanske vendinger man kan bruge til eksamen, som muligvis kan trække en lidt op? -
ANNUITET
ForumindlægHej.. Skal til eksamen imorgen i mundtlig MAT B, et af mine eksamen spørgsmål omhandler annuitet. Er der nogen der ved hvordan man redegøre for, hvordan man kan finde nutidsværdien af en annuitet? -
Danskeksamen, hvordan foregår det?
ForumindlægHej jeg skal op i dansk mundtlig eksamen og kan ikke helt huske hvordan eksamen foregår. Trækker man et ukendt læst tekst og skal derefter relatere til det man har lært?
