Matematik

Bestå faget mat på b

08. april kl. 23:22 af annekatrine57 - Niveau: B-niveau

Hej, jeg står i denne situation at jeg har afsluttet mat b med karakterne: 00 skriftlig og 02 mundtlig samt eksamens-årsprøve karakter -3.

Hvad skal der til før jeg består faget?

Brugbart svar (0)

Svar #1
09. april kl. 01:01 af Capion1

Der er nogen, der siger, at falder man af hesten, må man op på den igen og ride videre.
Du ved sikkert selv, hvor dine svagheder ligger, og dem må du stille ekstra skarpt på.
Opgaveregning i lange baner giver også en god anledning til at løbe det teoretiske igennem.
Mas på, stil spørgsmål og lad vær' at opgive. Og, - - - tingene kommer ikke af sig selv.

Brugbart svar (0)

Svar #2
09. april kl. 21:39 af AMelev

#0 Jeg forstår ikke helt dit spørgsmål. 
Du skriver, du har afsluttet Matematik B, og så er du med de angivne karakterer Ikke bestået.
Men så angiver du også, at du er på STX 2g med MatB og spørger desuden, hvad der skal til, for at du består, og så har du vel ikke afsluttet?

For at bestå skal du have mindst 2.0 i gennemsnit af afsluttende årskarakter (som endnu ikke er afgivet) og evt. eksamenskarakter(er). Årskarakterer og årsprøvekarakterer fra 1g er i denne forbindelse ligegyldige.
Hvis du får 02 og 00 i årskarakter igen, og fx skal til skr. eksamen, skal du der have min. 4 for at bestå.
Dette under forudsætning af, at der ikke bliver vedtaget specielle "Corona-undtagelsesregler".

Skriv et svar til: Bestå faget mat på b

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.