Søgning på: syntaktisk analyse. Resultater: 13981 til 14000 af 23684
  • Hjælp til tysk rettelse

    Forumindlæg
    Har lavet denne oversættelse, og er virkelig ikke god til sætnings analyse - nogen der vil hjælpe med at rette den ? på forhånd tak - ps, er virkelig ikke særlig skarp til tysk grammatik, men har prøvet det er i den vedhæftede fil
  • Hvad hedder det på engelsk? :/

    Forumindlæg
    Hej. Jeg er igang med en analyse og jeg ville bare høre om, hvordan man sagde ''prosadigt'' på engelsk? Jeg har prøvet at slå det op i ordboget, men der var ikke rigtig noget...
  • I Shot The Sheriff

    Forumindlæg
    Heej :D Er igang med at analysere Bob Marley´s I Shot The SHeriff.. Ville hører om der nogle der evt. har nogle stikord eller lignende, til denne sang.. På forhånd tak!
  • Metafor eller andet? :/

    Forumindlæg
    Hej. Jeg er igang med en engelsk analyse, og jeg ville bare spørge om ''dusty drinker of dust'' kunne være en metafor eller sammenligning eller andet. Håber i kan hjælpe
  • Hjælp vigtigt

    Forumindlæg
    Er der nogen der har en analyse og fortolkning af Sig altid farvel i tide , som er skrevet af Ida Jessen Jeg skal aflevere min stil imorgen, så det er meget vigtig.-har virkelig brug for hjælp.
  • Skolen i Athen

    Forumindlæg
    Hej er der nogen der evt. havde en billede analyse af ''Skolen i Athen'' (1510-11) Renæssance tiden håber i kan hjælpe :)
  • Haster!!!

    Forumindlæg
    Hej alle sammen .. Jeg er i gang med at analysere "Køreplaner" af Helle Helle.. Hovedpersonen drikker vin en del gange, men jeg kan ikke finde ud af, hvad vinen skal symbolisere ? Tak på forhånd :)
  • Kim navnesymbolik

    Forumindlæg
    Ja som overskriften indikerer, så er jeg intresseret i at finde ud af hvad navnet kim betyder, jeg sidder og analyserer en dansk tekst, men mangler noget at skrive om :)
  • Charlotte Weitze, vildvinen

    Forumindlæg
    Jeg skal give en analyse og fortolkning af charlotte Weitzes novelle Vildvinen. Nogle her der kan hjælpe mig? Komme med ideer, information eller lignenede... Det ville bare redde min weekend :)
  • Handler om Scopes-sagen, USA 1925, Tennessee

    Forumindlæg
    Vil gerne have lidt hjælp til analyse, specielt den sidste del, sejrsangen. Hvis der er nogle der kan hjælpe:) giv endelig besked. Det er 2 sider- er vedhæftet. Det starter ved afsnit D
  • plagiat

    Forumindlæg
    Er det plagiat hvis en person nu tager en problemstilling fra nettet, men selv tager ud og låner bøger og selv vælger plakater at analysere og slet ikke tager noget fra personen, men bare problemstillingen?
  • Tema - Peter Høeg

    Forumindlæg
    Hejsa Skal analysere Peter Høegs fortælling; Spejlbillede af en ung mand i balance. Det meste er klart, men har svært ved at finde et tema i bogen. Nogen der kan hjælpe?? Ida
  • Digte, Søren Ulrik Thomsen

    Forumindlæg
    Hej!Skal fremlægge et dansk digt imorgen af Søren Ulrik thomsen!Det hedder "Du kommer gående hendimod sengen". Nogen der har en analyse af det her digt i gider sende?Vh Moestrup
  • Clarisa af isabel allende

    Forumindlæg
    Har forfærdelig meget brug for hjælp til analyse af novellen Clarisa af isabel allende. referat, temaer, om kirken/religion og magisk realisme i novellen.. helst inden i morgen.. please!
  • Det forsømte forår personkarakteristik

    Forumindlæg
    Hej jeg skal lave en analyse af Det forsømte forår. Jeg vil gerne skrive lidt om Amsted, men kan ikke rigtig finde noget om ham. Så hvis der er nogen som ved noget om ham, må i meget gerne svare:)
  • SRP - Amerikansk udenrigspolitik

    Forumindlæg
    Hej Skal skrive SRP om amerikansk udenrigspolitik. Er der nogle som kender en oplagt tale af Obama ift. udenrigspolitik, som måske kan være med til at analysere mig frem til en Obama-doktrin?
  • skriftlig opg..

    Forumindlæg
    nogle der lige kan kigge på min skriftlig opgave, om jeg har delt redegørelse og analyse delen godt, og tjekke formelle fejl..sender til jeres e-mail...hvis det er..
  • Rettelse af opgave

    Forumindlæg
    Hejsa jeg har lavet en opgave om en analyse af en artikel,og skrvet et læser brev,ved ikke om selve opbygningen er korrekt hvis nogen har lyst til at rette den eller se om opbygningen er rigtigt vil det være dejligt.
  • Sagprosa - 'Den mørkeste nat i Madrid'

    Forumindlæg
    Heej:)Har fået til opgave at analysere denne sagprosa, fra Politiken d. 14. marts, 2004.. Tænkte om der er nogle som lægger inde med sådan en?Ku' være rart..
  • The Yes Men Fix the World?

    Forumindlæg
    Hej. Er i krise m.h.t min engelsk film analyse. Skriv endelig hvis en af jer har arbejdet med dokumentar filmen The Yes Men Fix the World. Har meget brug for hjælp :)