Søgning på: eksamensprojekt emner. Resultater: 14041 til 14060 af 27879
-
Fremlæggelse!!!
ForumindlægHej!!! Jeg skal fremlægge om staten Ohio i engelsk, og jeg mangler kreative bud på en fed fremlæggelse. Jeg har søgt og søgt, men der er intet på internettet. Et par stykker fra min klasse har fede ideer til deres fremlæggelser feks. at bage en kage, dukker (sokkedukker og sådan:D) og malerie... -
Reversibel/irreversibel substratkonkurrence
ForumindlægHvad er det lige præcis det går ud på? -
Da vi gjorde simon populær - Resume
ForumindlægHej jeg skal til eksamen i Dansk om en uge. Har styr på de fleste af mine opgivelser, men der er dog lige en ting. Har brug for et resume til bogen "Da vi gjorde Simon populær" Jeg har læst bogen, så hvis der var en der ville give en lille opfriskelse, ville jeg blive meget glad. -
Eksamensvejledning i mundt. historie
ForumindlægHejsa allesammen!Jeg skal til eksamen i historie, men er lidt på herrens mark. Min historielærer har ikke givet os en ordentlig eksamenvejledning og jeg aner ikke hvordan det kommer til at foregå. Har søgt på nettet og undervisningsministeriets hjemmeside, men er ikke blevet klogere. Hvis der er ... -
Eksamenstidspunkt
ForumindlægHvis der på min udleverede eksamensplan eksempelvis står tidspunktet "8:10", så betyder det at jeg skal ind og trække et spørgsmål på dette tidspunkt, korrekt? Altså skal jeg møde lidt før 8:10?Går på STX forresten, 1.g -
hulelignelsen
ForumindlægEr der forskellige hulelignelser?? Er der en der gider at forklare mig det? -
eksamen
ForumindlægHej. Jeg er lidt i tvivl om, hvad der forventes man skal kunne til samfundsfagseksamen på b-niveau. I mange af vores opgivelser, bl.a. omkring økonomi og velfærdsstaten er det meget historisk omhandlende Danmark. Skal man kunne dette, eller er det nok at vide overordnet, hvad der er sket? Eller e... -
Lysets og lydens hastighed!!!!!!!!
Forumindlægformlen af dem begge og hvad de tegn/bogstaver betyder og hvad de hver måles i? -
mdt. Matematik
ForumindlægHvad sker der for mig :SJeg tegnede enhedscirklen og sagde noget om sinus fik kun 5 ?? -
undervasaller
Forumindlægsidder lige og læser historier og bliver så forvirret af alle de bategnelser. skal lige have på det rene om en undervassal er det samme som en feudalherre!?på forhånd tak. Mettma -
Marxisme
ForumindlægHej. Jeg har om Anders Breivik og tragedien der skete i Oslo og på Utøya. Jeg vil derfor gerne høre om nogle af jer kan forklare kort og godt hvad Marxisme er, da jeg skal bruge det til mit projekt. -
Søren Kirkegård?
ForumindlægHey..Jeg er igang med at repetere til relg.-eksamen og er stødt på følgende i mine noter:- " Søren kirkegård siger, at troen ikke forståes udfra fornuft eller logik. Den enkelte skal selv gribe af gud" ?? Er der en skarp sjæl, der kan gøre mig istand til at forstå dette..?På forhånd man... -
Daniels bog
ForumindlægHej, Jeg har lige brug for jeres hjælp. Jeg skal fortælle hvordan de rabbinske jøder, zionistiske jøder og de sekulære jøder fortolker Daniels bog? Jeg er kørt lidt fast, så håber at I kan hjælpe mig lidt. -
Eksamen - hvordan skal det struktures?
ForumindlægHej - ville gerne høre fra nogle folk som har fået >9 i fysik mdt B-niveau. Hvordan de stukturede deres eksamen mht. teori kontra praksis osv. -
Gode råd?
ForumindlægUndskyld hvis der allerede har været en million indlæg omkring dette, men jeg kunne ikke finde nogen.Jeg føler mig lidt usikker til mundtlig mat i folkeskolen. Jeg skal op på onsdag, og tænkte at jeg ville øve mig lidt inden da. Er der nogen af jer, som har nogle gode råd til mig? :) Og er der no... -
mdt. eksamen eng.
ForumindlægHejJeg skal til eksamen i engelsk 12. juni.Tænkte om der er nogen som kan give nogle gode sætninger, som man kan fyre af.ps. Jeg har kigget efter det i forum, men fandt ikke noget. -
Gode tips til mundtlig samfundfags eksamen??
ForumindlægHejNu skal jeg op til samfundsfag mundtlig på høj niveau. Jeg ville blot høre, hvordan og hvorledes I kan anbefale jeg skal forberede mig???Eftersom der er en masse begreber, som man skal kunne huske i hovedet. Kort sagt; Hvordan skal jeg gribe det an???Hilsen Marie K. -
Hvor gammel?
ForumindlægHvor gammel skal man være for at købe alkohol i USA?Mvh.Tissi -
De der har været op til kemi A
ForumindlægDe der har været op til kemi A mundtlig eksame....Ville lige høre hvad I trak, og hvordan spørgsmålene lød....skal nemlig op til kemi på torsdag og er temmelig nervøs.. er ikke vandt til at gå op til tavlen og skrive løs uden at kiggge på papir... jeg vil bare ha mindst 7-tal, håber nogle kan gi ... -
Hvad sker der? (sygeeksamen)
ForumindlægHej,Hvad sker der hvis følgende scenarie udspiller sig.Til sygeeksamen bliver man igen syg, og har ingen mulighed for at være der. Får man så 00?Personligt lider jeg af en sygdom, som gør at jeg har flere sygedage end andre, og har måtte melde fra til en af mine eksamener i år.Så skrækscenariet v...
