Søgning på: analyse af vædderen. Resultater: 14081 til 14100 af 23785
-
Handler om Scopes-sagen, USA 1925, Tennessee
ForumindlægVil gerne have lidt hjælp til analyse, specielt den sidste del, sejrsangen. Hvis der er nogle der kan hjælpe:) giv endelig besked. Det er 2 sider- er vedhæftet. Det starter ved afsnit D -
Charlotte Weitze, vildvinen
ForumindlægJeg skal give en analyse og fortolkning af charlotte Weitzes novelle Vildvinen. Nogle her der kan hjælpe mig? Komme med ideer, information eller lignenede... Det ville bare redde min weekend :) -
Massespektrum
ForumindlægJeg har problemer med at analysere et stof ud fra et massespektrum, findes der en måde, og hvordan foregår denne? f.eks. ved IR-spektre hvor man ser på en tabel over gruppefrekvenser i en databog, er der så en tilsvarende måde for massespektrum? -
Enevælden
ForumindlægHej jeg skriver om enevælden og analyserer Ludvig Holbergs komedie "den politiske kandestøber", som er min dansk kilde, er der nogen der har en ide til den historiske kilde? -
plagiat
ForumindlægEr det plagiat hvis en person nu tager en problemstilling fra nettet, men selv tager ud og låner bøger og selv vælger plakater at analysere og slet ikke tager noget fra personen, men bare problemstillingen? -
Metode
ForumindlægTil AT - eksamen Skal man da sige fagets metoder, eller de metoder som man selv har brugt? Jeg har kun brugt redegørelse - analyse - diskussion, da jeg har arbejdet med andre resultater. JEg skriver i biologi og historie. -
Digte, Søren Ulrik Thomsen
ForumindlægHej!Skal fremlægge et dansk digt imorgen af Søren Ulrik thomsen!Det hedder "Du kommer gående hendimod sengen". Nogen der har en analyse af det her digt i gider sende?Vh Moestrup -
"forestillingen om et ukompliceret liv med en mand".
ForumindlægEr der nogen der har læst den? og eventuelt kan hjælpe mig med nogle facts om bogen og om Helle Helle. jeg skal op i den til eksamen, og jeg mangler virkelig hjælp til nogle facts og noget analyse. -
Det forsømte forår personkarakteristik
ForumindlægHej jeg skal lave en analyse af Det forsømte forår. Jeg vil gerne skrive lidt om Amsted, men kan ikke rigtig finde noget om ham. Så hvis der er nogen som ved noget om ham, må i meget gerne svare:) -
Hvad hedder det på engelsk? :/
ForumindlægHej. Jeg er igang med en analyse og jeg ville bare høre om, hvordan man sagde ''prosadigt'' på engelsk? Jeg har prøvet at slå det op i ordboget, men der var ikke rigtig noget... -
Metafor eller andet? :/
ForumindlægHej. Jeg er igang med en engelsk analyse, og jeg ville bare spørge om ''dusty drinker of dust'' kunne være en metafor eller sammenligning eller andet. Håber i kan hjælpe -
Clarisa af isabel allende
ForumindlægHar forfærdelig meget brug for hjælp til analyse af novellen Clarisa af isabel allende. referat, temaer, om kirken/religion og magisk realisme i novellen.. helst inden i morgen.. please! -
skriftlig opg..
Forumindlægnogle der lige kan kigge på min skriftlig opgave, om jeg har delt redegørelse og analyse delen godt, og tjekke formelle fejl..sender til jeres e-mail...hvis det er.. -
Rettelse af opgave
ForumindlægHejsa jeg har lavet en opgave om en analyse af en artikel,og skrvet et læser brev,ved ikke om selve opbygningen er korrekt hvis nogen har lyst til at rette den eller se om opbygningen er rigtigt vil det være dejligt. -
Sagprosa - 'Den mørkeste nat i Madrid'
ForumindlægHeej:)Har fået til opgave at analysere denne sagprosa, fra Politiken d. 14. marts, 2004.. Tænkte om der er nogle som lægger inde med sådan en?Ku' være rart.. -
funktionsanalyse
Forumindlægnogen der kan hjælpe mig med en funktions analyse af denne funktion (dvs. dm, nulpunkter, monotoni).(X-3)sqrt(x)=X^1.5-3x^0,5sqrt= kvadratrod -
sproganalyse? konjunktiv og?
Forumindlæghej! Jeg skal i AT op i en film Maria eres llena de gracia og skal lave en sproglig analyse af den men i fremlæggelsen har jeg jo ikke meget tid. Jeg tager konjunktiv op men ville gerne have en anden god ting med - hvad kunne det være? -
Se Spurvehøgen
ForumindlægEr der nogen der har en analyse eller fortolkning eller et link til novellen, "Se spurvehøgen", af Peter Seeberg ? Har ikke altid gået på den skole jeg går i, og det er sådan at jeg skal op i dansk. På forhånd tak -
AT- HJÆÆÆLP
ForumindlægHej Jeg skal analysere en selvbiografi, 'Et løft af sløret' og ville høre om jeg kan bruge berettermodellen/spændingskurven, til at forklare kompositionen????? Kh. Nunu -
Skolen i Athen
ForumindlægHej er der nogen der evt. havde en billede analyse af ''Skolen i Athen'' (1510-11) Renæssance tiden håber i kan hjælpe :)
