Søgning på: eksamensprojekt emner. Resultater: 14081 til 14100 af 27879
-
Bog i Kemi B-Niveau og multimedie fag?
ForumindlægHejsa alle sammen (:Jeg har et spørgsmål til jer som har haft kemi på B-niveau og eller har haft multimedie fag. Mit spørgsmål med hensyn til kemi B-niveau:Jeg ved godt at bøger afhænger lidt af hvilken skole man går på, men hvilken bog brugte din lærer til at undervise i? jeg kunne godt tænke mi... -
1,08-reglen, rammes jeg?!
ForumindlægJeg er i år blevet student og skal nu ind at aftjene værnepligt. Jeg overvejer i den forbindelse at blive derinde i sammenlagt 2 år, hvilket betyder at jeg er færdig august '08. Vil jeg dermed overskride reglen for søgen indenfor 2 år, hvis jeg søger studiestart 1. september '08?Håber i ... -
Al-Qaedas opbakning
ForumindlægHej Jeg sidder netop midt i AT-skrivningen og har inderligt brug for lidt hjælp. Er der nogen der ved, hvor jeg kan finde oplysninger om, hvor stor opbakning der er til al-Qaedas handlinger blandt den muslimske befolkning - gerne nogle statestikker. På forhånd, tak. Vh. Helle -
Avedøre gym.
ForumindlægHejsa...Er der nogen her inde der går på Avedøre gym? -
AT-eksamen, "Katastrofer" --> Bowling For Columbine
ForumindlægHej Studieportalister Jeg skriver AT-eksamensopgave om skolemassakrer og mit hovedmateriale er Michael Moores "Bowling For Columbine." Fagkombi er engelsk A og samfundsfag B. Mit hovedspørgsmål lyder "Hvordan kan det være at katastrofer såsom skolemassakren på Columbine High sk... -
Hjælp til bacheloropgave i Jura.
ForumindlægHej. Jeg har bruge for jeres hjælp til mit bacheloropgave, hvor jeg ikke kan komme i gang med den. Jeg skal lave en dispensation, og derefter komme i gang med opgaven, jeg ved faktiske ikke hvordan skal jeg sat mig ind i opgaven. Jeg vil meget gerne have jeres hjælp hurtigt som muligt p... -
Engelsk resume vurdering
ForumindlægGoddag, jeg skulle lave et engelsk resume, af novellen "The story of an hour".Jeg ville gerne høre hvad jeres vurdering af mit resume !jeg vil starte ud med selv og sige, at det skulle være et resume, men jeg var til køreskole dagen vi fik specielle informationer om opgaven, så min opga... -
Bekymret Engelsk
ForumindlægJeg har lige været op til terminsprøven i engelsk og efter at have tjekket min stil i gennem, har jeg fundet ud af, at stilen indholder rigtig mange ideomatiske samt sproglige fejl. I alle de engelsk-afleveringer, jeg har været i gennem, har jeg fået 10 i en af stilene samt 7 i de resterende st... -
Nazisme
ForumindlægJeg skal lave en fremlægning på et par min. om nazisme. jeg har kigget en masse og søgt en masse på google jeg ville bare lige hører om i har noget interessant som jeg ikke har set. -
Chile
Forumindlæghej, please hjælp!!! Hvem er det der leverer arbejdskraften i Chile? Er det chilenere der arbejder eller kommer arbejdskraften uden for landet? Hvor bor de? Hvem er (markedet) kunderne? Hvordan er arbejdsmiljøet? Breder byerne sig? Fatter intet.... TAk på forhånd! :) -
Lærervikar i folkeskolen
ForumindlægHej Forum Jeg har netop afsluttet hhx og tager nu et sabbatår. Jeg har fået vikarjob på en folkeskole og søger nu lidt råd til, hvad jeg skal være ekstra opmærksom på i forbindelse med undervisningen af eleverne. Har I fx nogle erfaringer med, hvordan man skal takle en situation med en elev, der ... -
Fordele og Ulemper ved masseproduktion
ForumindlægHejsa, jeg er igang med min teknologihistorie eksamens projekt, og jeg har lidt problemer med at forstå fordele og ulemper ved masseproduktionen. Jeg har læst lidt på wikipeida, men det er stadig for avanceret forkalring. Så er der nogen der kan forklar det med deres egne ord?? Det vil virkelig... -
Hjælp til rettelse af lille tyskoversættelse (personlige pronominer)
ForumindlægHej SP! Jeg har oversæt nogle sætninger til tysk, men da jeg er en skovl til personlige pronominer (tysk generlt), vil jeg høre om der er en venlig sjæl, der er tid/lyst/overskud, til at rette mine besvarelser igennem? På forhånd mange tak! De danske sætninger: 1. Støvlerne er grå. Han pudser de... -
Introduktion til indeledning
ForumindlægHej allesammen :) Jeg vil meget gerne spørge jer om hvordan man generelt kan skrive en indledning, og om man kan indsætte spørgsmål i sin indledning af en historieopgave. Mange venlige hilsener I-Ved-Hvem :D -
find stamfunktionerne
Forumindlæghejsa. jeg har problemer med følgende opgave:bestem de to stamfunktioner til f hvis grafer har førsteaksen som tangent.f(x)=1 - 2cosxhåber nogen vil hjælpe -
Rapport - oversigt
ForumindlægHeej.. Jeg leder efter en forklaring eller oversigt, over hvad en rapport skal indeholde.. En liste hvor der står punkt for punkt, hvad der indgår i en rapport??Jeg vil virklig blive glad, hvir der er nogen der ligger inde med sådan noget.. Eller måske ved hvor jeg kan finde det?? På forhånd tak!Kim -
Musik hjælp
ForumindlægHej alle sammen Jeg tænkte på, om i ikke kender nogen hjemmesider eller links til filer, hvor man kan læse alt om hvordan man analysere en sang, og hvilke ting der skal med, når man nu skal til eksamen i musik-c -
Dokumentar på DR2 om SRP (og snyd)
ForumindlægInteressant dokumentar om snyd med SRP (sendes lige nu på DR2) [ LINK ] -
integration
Forumindlægvi er lige startet på integrationsemnet og vi har fået vores første 4 opgaver for. Jeg har løst 3 af dem, men den sidste kan jeg ikke : ( Håber på litd hjælp, helst en lidt detaljeret, skridt for skridt udregning, så jeg kan se hvad i gør. Her er opgaven: Bestem, ved integration ved substitution,... -
1.gradsfunktioner
ForumindlægJeg skal skrive en rapport om 1. gradspolynomier eller 1.gradsfunktioner som nogen vil kalde det. Er det nogen som har idéer til hvad jeg kunne komme ind på? Andet end det sædvanlige præsentation, hældningstal, skæringspunkt, ligefrem proportionalitet og definitionsmængde? Håber på svar
