Søgning på: dansk politik samfundsfag. Resultater: 14101 til 14120 af 48880
-
En retter, Please ?
ForumindlægNogen som vil kigge min dansk aflevering på. 1,5 igennem for stavefejl og forkerte formulerigner, kunne være rigtig rart? Tusind tak på forhånd. -
-Nogen der har været til optagelsesprøve?
ForumindlægHvordan er det, hvad er det man skal til fx dansk? Stiller de svære spørgsmål. er der overhovedet spørgsmål? Får man opgaver man skal lave til fx matematik osv? -
hvad læse til eksamen
Forumindlæghej skal til eksamen på mandag, hvad er det man generelt er godt at læse til, dansk. for jeg kan jo ik nå det hele, der er masser. og er det vigtig læse til alle sine pensumer. tak -
Republican Party og Democratic Party
ForumindlægRepublican Party og Democratic Party - hvilket af disse to partier er konservativt og hvilket af dem er liberalt? Hvem minder de om af danske partier? -
Billedanalyse til spansk eksamen
ForumindlægEr der nogen der har været til spansk eksamen? Hvis, hvor meget sagde i om billedet?- hvad var der på det? og teksten man skal referere til på dansk, var dem nem, eller var der ikke tid nok? -
Svar til læseprøve 9-6
ForumindlægHejsa Er der mon nogle, der ligger inde med svarene til "læseprøve 9-6" i dansk? Tak på forhånd:) -
Essay
ForumindlægHej folkens! Er der nogen der kan fortælle mig, hvad der er specielt karakteristisk for en essays på dansk? Hvordan er kompositionen og hvilken fortæller teknik anvendes? -
Kurs på Euro - HJÆLP
ForumindlægHej allesammen! - godt nytår! (-: Billetterne kostede i alt 750 euro. Kursen på euro er 754 - Beregn billetprisen i danske kroner. HVAD GØR JEG? (-: Hjælp! -
ap-prøven
ForumindlægHej! Jeg skal snart op til ap-prøven i spansk, latin, engelsk og dansk Jeg vil spørge om der er nogen som kan forklare mig hvad jeg skal have styr på. Tak -
DHO - opbygning
ForumindlægHej jeg skal snart starte med at skrive min dansk historie opgave, men er ikke helt sikker på opbygningen! Jeg ved godt nogenlunde hvordan den skal opstilles, men det er mere med hvilken del der er dansk, og hvilken der er historie? - altså er hvad er dansk og hvad er historisk i redegørelse, an... -
The Lottery af Shirley Jackson
ForumindlægHej. Nogen, der ved, hvor man kan finde novellen 'The Lottery' af Shirley Jackson oversat til dansk gratis(?) - og lovligt, selvfølgelig! :) -
AT - metoder
ForumindlægHej Jeg skal analysere en film i faget dansk i AT, men problemet er hvilken metode skal jeg bruge? Jeg ved det virkelig ikke... Håber der er nogen der vil hjælpe mig!! -
Vurdering prøveform b
ForumindlægJeg er lidt usikker på hvad vurdering i dansk mundlig prøve form b er, er det hvad men selv synes om teksten eller noget andet? -
Eksamen tekster
ForumindlægHej, jeg vill ebare spørger om i var så søde og ville skrive de titler på noveller i har haft eller typisk kommer til Dansk mundtlig eksamen? Tak på forhånd! -
Historie eksamen!
ForumindlægHey alle.HJÆLP!jeg skal til eksamen i historie - og det er bare IKKE mit fag...Jeg håber lidt i kan hjælpe mig.det jeg har størst problemer med er politik.. det har aldrig interesseret mig og derfor har jeg meget svært ved og forstå det.Jeg ville høre om der er nogen der kort og enkelt kan forkla... -
Kommafejl iflg. min lærer (jeg er uenig)
ForumindlægJeg har i min stil i forbindelse med drabene i Oslo skrevet: Manden der stod bag angrene var den højreorienterede fanatiker Anders Breivik. Jeg har i de foregående linjer intet nævnt om Breivik. Min lærer retter sætningen således: Manden, der stod bag angrene, var den højreorienterede fan... -
!!Palæstinakonflikten!!
ForumindlægHej Er ved at skrive sso om palæstinakonflikten og er kommet meget i tvivl om analysedelen, idet det jeg har skrevet ind til videre virker meget redegørende .. (tror jeg).. Tænkte på om der er nogle der vil læse den igennem og evt. give mig en vurdering om jeg er på rette spor eller om det skal æ... -
Hvordan bliver man lektieguru?
ForumindlægHejsa og 1000 tak for Studi.dk som har hjulpet mig uendelig meget, når hjernen er gået i selvsving.Hvem er de mennesker som besvarer folks indlæg, og underskriver sig med praktikant, lektor el.lign.?Er det folk der arbejder på Studi.dk eller er det helt alm. gæstebrugere som bliver "opgrader... -
klasseanalysen
ForumindlægJeg har det ret svært med at forstå klasseanalysen,er der en der vil hjælpe mig? -
Metoderne i AT
ForumindlægJeg har brug for hjælp i AT. Jeg forstår det nemlig ikke helt.. I år er emnet kommunikation. Jeg har valgt fagene bioteknologi A og psykologi C, hvor mit emne er ''angst''. Problemformuleringen er: Hvordan påvirkes mennesket af angst? mulige problemstillinger 1. hvordan mærk...
