Søgning på: matematik eksamen 2010 stx. Resultater: 14101 til 14120 af 65693
-
I need help, matematik B ( :
ForumindlægHej Alle :) Jeg har fået en opgave og jeg aner simpelthen ikke hvordan jeg skal komme igang /: Jeg har vedhæftet opgaven som billede da det var nemmere og mere overskueligt. Håber virkelig i vil/kan hjælpe! :) Tak på forhånd, Knus Johanne c: -
matematik fsa december 2008
Forumindlæger der nogen der har den opgave? - er virkelig lost! -
Matematik, bestem bredden af CD.
ForumindlægOpgaven er vedhæftet, jeg har ingen idé om hvad man skal gøre! Håber i kan/vil hjælpe. På forhånd tak. -
Matematik cos, sin, tan
ForumindlægFinde længderne og vinklerne for CABmax -
ridning matematik problemregning
Forumindlægh -
Er der nogen der er et geni i matematik? Så hjælp mig
ForumindlægEr der nogen der ved hvordan jeg kan bestemme konstanterne til den femtegradspolynomium? -
Matematik A eksamensæt 2018
ForumindlægHej! Er der nogle som ligger inde med eksamenssættet fra december 2018? -
FP9 Matematik med hjælpemidler
ForumindlægHej! Er der eventuelt nogle, der har en pdf af en FP9 prøve? Vi skal have skriftlige terminsprøver i uge 19 og vil gerne øve mig lidt med nogle af de forrige opgavesæt, da det er lidt tid siden, vi sidst har lavet én. På forhånd tak. -
Hjælp til Samfundsfag A eksamen
ForumindlægHej. Jeg har lige trukket til samf A eksamen, og har nu 24 timer til at udarbejde en synopsis. Vi sidder i forberedelsesgruppen, men er kommet i tvivl om hvad der skal indgå i fremlæggelsen - dvs. der skal selvfølgelig være en synopsis, men skal man perspektivere til tidligere emner, og hvis ja,... -
f(x) =
ForumindlægI en by med 16 millioner indbyggere i 2010 vokser antallet af indbyggere med 2.8% hvert år. Hviken funktion kan benyttes til at modellere væksten i antallet af indbyggere (målt i millioner), når x betegner antal år efter 2010: -
Socialrådgiveruddannelsen 2 og 3 semester eksamen
ForumindlægEr der en venlig sjæl som har socialrådgiveruddannelse 2 og 3 semester eksamen opgaver ? Betaler gerne for hjælpen er helt på bar bund. -
søger en god citat - om matematik og fysik
Forumindlæghej nogle herinde der kender en god citat? noget der omhandler matematik og fysik.. noget i stil med.. "matematik er det sprog redskab hvor med fyikken beskrives" -
Afsætning A Eksamen!
ForumindlægHej allesammen, jeg skal som mange andre op til afsætning A eksamen på HHX og det skal jeg på mandag.. Men jeg er dog lidt i tvilv om hvad man skal helt præcis.. Jeg har skrevet en eksamen opgave som jeg skal fremlægge en del af derinde eller skal jeg lave noget nyt?? Er lidt forvirret.. Håber vi... -
fransk eksamen - oversættelse
Forumindlæghej, jeg sidder til fransk eksamen, hvor jeg har 24 timer til at redegør for en 3 siders lang tekst på fransk. jeg skal lige have den oversat først, og det tager meget lang tid for mig! og jeg vil gerne komme i gang med selve oplægget til eksamen, så jeg vil blive ekstrem glad hvis der er en... -
Engelsk eksamen B
ForumindlægHej Jeg skal til eksamen i engelsk på tirsdag, og der er noget jeg er i tvivl om. Når man har haft sin forberedelse og skal ind og fremlægge, er det så godt lige at starte med at fremlægge dispostionen. På forhånd tak :) vh. Hans C -
Mundtlig eksamen - gode råd?
ForumindlægHej.Jeg er en af de heldige der skal op i tysk her inden sommerferien.. Jeg er ikke den skarpeste til tysk.Jeg vil derfor høre om der er nogen der har nogle gode råd til forberedelsen eller selve eksamen....(læse metoder, nyttige sætninger, gode vendninger eller evt. links med lignende)Det vil væ... -
Skriftlig Matematik årsprøve
ForumindlægHej jeg har en skriftlig matematik årsprøve på mandag, er der nogen der har forslag til hvad jeg skal læse op? Eller nærmest hvad jeg skal læse op? (går i 1.g) Mvh.. -
Matematik B august 2011
ForumindlægHej er der en eller anden mega venlig sjæl som ligger inde med løste opgave af Matematik B HF 2011 august sættet.. Og som måske vil af med det til mig, det vil bare være en kæmpe hjælp ? :) -
Eksamensopgaver i matematik 1170
ForumindlægHej Alle! Nogen derude, der sidder med eksamensbogen i matematik A, og tilfældigvis ved hvordan man løser 1170 Tusind tak på forhånd -
Eksamens spørgsmål - B
ForumindlægHvert år opgøres de danske bankers samlede nettogebyrindtægt for 1. halvår, her kaldet DHN. Tabellen viser DHN for hvert af årene i perioden 2002-2006. Årstal: 2002 2003 2004 2005 2006 DHN (mia. kr.) 6,697 ...
