Søgning på: engelsk brev. Resultater: 14121 til 14140 af 25907
-
Oversættelse
ForumindlægHej. Jeg kan ikke finde ud af hvad titelblad hedder på engelsk??? ¨Når jeg prøver at slå det på nettet skriver den bare Titelblad??? Nogen der ved hvad det hedder??? -
LITTERATURLISTE
ForumindlægHey!Har glemt hvad kildeliste/litteraturliste hedder på engelsk :S nogle der lige kan hjælpe..?Mvh Pede c",) -
HJÆLP 10 linjers oversættelse...
ForumindlægHej...jeg har oversat 10 linjer fra dansk til engelsk. nogle som lige hurtigt gad at kigge den igennem? så smid jeres mail her... -
Rettelse
ForumindlægHejsa Nogle, der vil hjælpe med at få rettet omkring 200 ord på engelsk? (Der er mange citater med) -
Fast vending
ForumindlægEr der nogen der ved hvordan man overætter: "liv og glade dage" til engelsk??Synes ikke jeg kan finde det i en ordbog.. :S -
Oversætter program?
ForumindlægHejsa.Ville spørge om der er nogen der kender til oversættelses hjemmesider der kan oversætte Engelsk tekst til dansk? -
Postmodernism - roman ?
ForumindlægHej! Jeg søger efter en engelsk roman eller to der er skrevet i postmodernism, kunne i anbefale nogle? Helst nogle, som kan relateres til identitet dannelse. -
Oversættelse (lidt over en halv side)
ForumindlægEn der vil oversætte et lille styk for mig fra dansk til engelsk ?... Please ;)... Har vedhæftet teksten som word dokument. Tak på forhånd... -
Oversæt
ForumindlægHvordan siger man det på engelsk? 'Soldaterne mister deres liv i kampen for at sikre andre mennesker bedre levevilkår -
Rettelse af tekst
ForumindlægHej,Er der nogle der gider at rette min engelsk "stil" ?Hvis ja så bare kom med jeres email så skal jeg sende den til jer fluks :)Claus -
Essay "The Tree"
ForumindlægHej!Er der nogen af jer der tilfældigvis har lavet et essay over den engelske novelle "The Tree"?Hilsen A. -
Irish literature
ForumindlægEn der har en god side om irsk litteratur? Siden skal helst være på engelsk. Ps. Jeg har forsøgt mig på wikipedia - men det er for uoverskueligt det der står... -
Rettelse af oversættelse
ForumindlægHej. Er der nogle derude, som ville være så venlige og rette min engelsk oversættelse? Det haster lidt, skal nemlig aflevere den imorgen. Sender den som besked, hvis der nogle som kan hjælpe mig. På forhånd tak! -
Bedømmelse
ForumindlægHej alle, Jeg har lige oversat en lille stykke til engelsk, en der kigge en smule på det og hjælpe mig fejl? [ http://peecee.dk/upload/view/166650 ] Mange tak på forhånd! -
HASTER!HASTER!HASTER!
ForumindlægHej jeg skal skrive engelsk disposition om filmen Supersize me, men ud fra emnet fastfood mangler jeg ét eneste spørgsmål, en eller anden hjælp mig! :) -
terminsprøve eng. B 2009
Forumindlæghej.. der er vel tilfældigvis ikke nogen der ved hvordan opgaven lyder til årets terminsprøver i engelsk på B ? På forhånd tak.. -
HJÆLP
ForumindlægEr der nogle, der har skrevet en essay om sticks and stones i engelsk ? Det var den essay, der var til prøven i december 2011 stx b niveu. Hvis I bare har noter til det, vil det også være en stor hjælp :-) -
dårlig karak´ter :((
ForumindlægHej Er der ikke nogen som vil rette min engelske stil. Det er bare grammatikken der skal rettes. det ville være super godt. Det behøves ikke at være detaljeret men også bare overfladisk. Mange tak på forhånd. -
Fairytale
ForumindlægHej allesammen. Jeg skal lave mit eget eventyr i engelsk, men er helt blank. Er der nogle derude der havde nogen ideer til hvad jeg kunne skrive om? På forhånd tak :-) -
en sætning!!
ForumindlægHejsa er der nogen der lige kan oversætte en sansk sætning til engelsk??Den lyder:Hvad er det letteste af alt? Det, der synes lettest; at se med øjnene hvad der ligger for dem.
