Søgning på: engelsk b studentereksamen 2011. Resultater: 14261 til 14280 af 109300
-
Vejen til medicin i Odense
ForumindlægMin datter har et mål om at læse medicin i Odense, da hun er fastbesluttet på at ville være radiolog. Det er ikke forældrene der presser på nogen måde. Hun er diabetiker t1og har overvejet HF for særlige behov, da det er anerkendt som et handicap. Der er også andre mindre diagnoser på vægtskålen... -
Medicin kvote 2
ForumindlægNogen der ved hvad gennemsnittet for at blive optaget i kvote 2 på AAU var? AU havde nemlig på 11....??? -
Merit for selvstudie med eksamen
ForumindlægDa jeg blev optaget på STX, bestod jeg eksamenerne i matematik A som selvstudie i 1.g. Nu tager jeg en komplet HF som selvstudie og bad om merit for bl.a. mat A, men uddannelsesvejlederen gav kun merit for mat C med den begrundelse, at jeg kun har haft matematik i et år. Det er åndsvagt. F.eks.... -
reducering
Forumindlægnogle der kan finde ud af at reducer : (1/a+1/b)/(a+b) -
reducer
Forumindlægnogle der kan hjælpe med at reducer: (1/a+1/b)/(a+b) -
sandsynlighedsregning!!!
ForumindlægNogen der evt. har en facitliste over opgaverne i: Michael Sørensen, En introduktion til Sandsynlighedsregning, 12. udgave, 2011. tak på forhånd -
VØ OPG! VIGTIG!
ForumindlægHej, nogen der kan hjælpe mig med opgave 12.20 i virksomhedsøkonomi opgavebogen bind 1 udgave 2? fra 2011. nogen der har den? -
Udannelsesparat Til Gymnasiet!
ForumindlægHvordan foregår det i 2011 og 2012 til en Optagelsesprøve ? Fag? Mundligt eller skriftligt? Hvad lægger de især vægt på?? m.m. -
Hvad var den årlige stigning i % på huset?
ForumindlægEt hus blev købt i Helsingør i 1992 til 800.000 kr. I 2011 blev det solgt for 2,4 mio. kr. Hvad var den årlige stigning i % på huset? -
Hvor lang skal en klumme være?
ForumindlægEr i gang med at skrive en klumme fra prøveoplægget Dansk skriftlig fremstilling fsa 2011. Er i tvivl om, hvor lang den skal være... -
Opgavesamling
ForumindlægKære venner, Tænkte på om nogen havde vejledende løsninger til erhvervsret bogen? 2011 Systime? -
Eksamenssæt
ForumindlægHey alle! Er der nogle, der ligger inde med nioteknologi eksamenssæt fra 2011, 2012, 2013 og 2014? Ville hjælpe meget! Mvh. -
Jurabøger søges!!
ForumindlægHej :-) Jeg tænker at en del af jer ældre jurastuderende ligger inde med en del jura bøger, så håber at nogle af jer kan hjælpe mig med en eller flere af følgende. Alle bøgerne skal være i en god stand. Bo von Eyben og Helle Isager: Erstatningsret, 7.udgave, 2011. Peter Blume: Retssys... -
matmatik opg
ForumindlægHej jeg kunne godt tinke mig det svar ark du sage du hade på opgave fsa 2011 december. email: [email protected] det kunne være fedt vis du gad og sende den :-) -
Regeringen idag
ForumindlægJeg kan ikke finde noget om, hvem der sidder i regeringen idag udover noget fra 2011 og 2015? Er der nogen der ved det, og hvem der sidder i oppositionen -
HJÆÆÆÆÆÆÆLP
ForumindlægNogen venlige personer, som hurtigt kan fortælle mig et af overskrifterne i fsa 2011 dansk-skriftligfremstilling december? -
Ekstrem høj P/I, men meget lav K/I?
ForumindlægJeg sidder på disse børsrelaterede nøgletal for Danske Bank. I år 2011 var K/I = 0,53 og P/E = 44,7 Hvordan er dette muligt? -
"Gokartkørsel" Hjælp
ForumindlægHej ville høre om der er nogen der ligger inde med en færdig lavet eksamensopgave der hedder gokartkørsel fra december 2011? -
hjælp
Forumindlægdet fordi jeg har regnet fordoblingstallet ud , men ville det så betyde at i ca år 2011 ville det årlige udgifter til lobbyarbejde i den amerikansk kongres fordoble? -
Matematik eksamenssæt
ForumindlægEr der nogle der kan finde et link til emu, hvor man finder eksamensæt for STX A niveau matematik? Helst for de seneste år, 2011 og 2012. Tak,
