Søgning på: fransk eksamen mundtlig. Resultater: 14281 til 14300 af 42938
-
Fristil
ForumindlægEt brev om kærlighed. fik 12 for den så den kan ikke være helt ude i hampen :D -
er det rigtigt
ForumindlægHvis en persone står på en kasse der er 2o m^2 og vedkommende vejer 60 kg skal man så ikke sige 60 *9,82= for at finde hvor meget kraft vedkommende udøver på kassen. -
Oversætning
ForumindlægEr der nogen der har oversat den svære tekst i den opgave der hedder j'habite tout seule. Den handler om en pige på 14 der gerne vil flytte... -
Er dette rigtigt?
Forumindlæg(x+7)(x-3)=0 <=> x^2+4x-21 -
Rettelse af opgave :-D
ForumindlægHej alle sammen :-D Jeg har skrevet en lille opgave, og jeg ville hører om der var nogen som ville kigge på den. Jeg vil gerne have, at mine generelle fejl bliver udpeget, så jeg kan arbejde videre på den til den næste opgave :-D Tak på forhånd :-D -
FSA fysik/kemi - tiden?
ForumindlægHeiiza =) Jeg ved at fysik eksamen varer 2 timer, og at vi er inde 4 ad gangen. - Mit spørgsmål er så: Lærer og censor går jo rundt til hver elev, men hvor lang tid får man cirka til at fremlægge i samlet? Er det ikke meget 2 timer eller går tiden derinde hurtigt? Generelt er jeg bare temmelig ne... -
novelle
ForumindlægHej jeg skal op i dansk eksame meget snart, jeg skal op i novelle fra perioden 1940-1990. men kan bare ikke finde en god novelle, kan i hjælpe. -
Spansk eller tysk?
ForumindlægHej alle Jeg valgte oprindeligt Spansk A da jeg skulle søge ind på gymnasiet STX. Jeg er dog blevet i tvivl, om jeg skal skifte til Tysk B. Jeg synes der er mange fordele og ulemper ved begge valg! Det gode ved spansk er, at jeg får 5 A-fags bonus, plus så starter man fra begyndelsen af med n... -
Bærbar til Geo.mundtlig
ForumindlægHey.. skal op i geografi mundtligt imorgen.. Har skrevet en masse notater ned på bærbaren. nogle der ved om jegmå tage den med ind til forberedelse? eller skal jeg printe det ud? -
For høje karakterer?
ForumindlægI disse dage får gymnasieeleverne deres års- og eksamenskarakterer. Nogle lærere har en tendens til at give for høje karakterer. Det er selvfølgelig et luksusproblem set fra elevens side, da vi egentlig bare håber på at få så høje karakterer som muligt. Men alligevel sidder jeg nogen gange tilba... -
Matematik afleveringer
ForumindlægHej alle. Jeg søger en der vil lave mine matematikafleveringer for mig imod betaling. Jeg er på mit sidste år i gymnasiet, og jeg har matematik på a niveau. Det har været en kæmpe fejl fra min side at vælge matematik på a ni... -
Hvilken karakter har betydning for om man kan rykke op til 3g
ForumindlægHejj.. Jeg har lige et spørgsmål. jeg har lige afsluttet 2 g og har været op i engelsk både skriftlig og mundtlig og det gik ikke så godt. Jeg fik 00 fra begge. desuden har jeg også været op i matematik fik 00 og biologi skriftlig og mundtlig og fik 02 i begge og i AT årsprøve og fik igen 02.... -
Tysk, to hurtige spørgsmål
ForumindlægHej! Er igang med at forberede mig til den mundtlige prøve i tysk, og derfor er jeg gået igang med at kigge mine gamle notater igennem og jeg er desværre stødt på nogle problemer. 1) Hvordan skriver man: Jeg elsker at rejse Hedder det: Ich liebe zu reise eller ich liebe es zu reisen? 2) Hvord... -
Cecil Bødker vold i skolen
ForumindlægSkal op i Cecil Bødkers novelle 'Vold i skolen' til dansk mundtlig, ville spørge om der er nogen som har en analyse/referat af den, eller kan fortælle mig nogle vigtige ting vedrørende teksen :) Tak på forhånd. -
Hvad skal man op i?
ForumindlægHejsa.. Dengang man på STX skulle op i de skriftlige A og visse B, der kunne man jo undgå en af dem med 5 A-fag. Selv om det nu bare hedder enten skriftlig eller mundtlig, kan man så ligeledes undgå et fag med to mulige eksamener med 5 a-fag som det er nu? -
At gå om
ForumindlægHvis man går i 3.g., har et snit på fx 9,4 men skal have 9,9 i sin uddannelse.Er det så en mulighed at gå 3.g. om?I så fald, man i 3.g. har fået 11 i standpunkt i et par fag, kan man så ikke allerede afslutte dem nu, og ikke have dem det år man går om, så man selektivt udvælger enkelte fag hvor m... -
Hjælp Engelsk og dansk...
ForumindlægHej, jeg vil gerne have nogle gode råd som vil forbedre mine karakterer, jeg har brug for hjælp til dansk skriftlig selvom jeg får 10 taller for det meste, og engelsk mundtlig og skriftlig. Jeg er ikke så sikker på om jeg får det samme til eksamen, så jeg vil meget gerne have nogle råd. Håber på... -
Omvendt eller ikke?
ForumindlægHej alle jeg skal skrive blandet frugt på fransk hedder det fruits melanges eller melanges fruits? -
Sprog?
ForumindlægHej til alle jer derude. Jeg er halv fransk og halv armensk, jeg taler 4 sprog flydende - dansk, fransk, armensk og selvfølgelig dansk. Jeg har altid fået rigtig høje karakterer i sproglige fag, og jeg har altid været meget glad for at kommunikere på andre sprog, men nu kommer spørgsmålet, hvad ... -
-Nogen der har været til optagelsesprøve?
ForumindlægHvordan er det, hvad er det man skal til fx dansk? Stiller de svære spørgsmål. er der overhovedet spørgsmål? Får man opgaver man skal lave til fx matematik osv?
