Søgning på: matematik eksamen 2010 stx. Resultater: 14281 til 14300 af 65693
-
Engelsk mundtlig eksamen
ForumindlægJeg skal på mandag op til den mundtlige eksamen i engelsk, og jeg har valgt emnet Amish, og indenfor det, har jeg valgt Amish weddings. Jeg spekulerer lidt over om jeg skal fortælle lidt om Amish folket til at starte med, og så fortælle om mit eget emne. Håber I har nogle gode råd. Hilsen,... -
Er gået helt i sort(eksamens synopsis)
ForumindlægHejsa... Har været oppe og trække eksamens tekst i psykologi idag. Har trukket udviklingspsykologi: En ny børnekarakter( kan findes på http://politiken.dk/debat/kroniker/article18601.ece ) Det burde jo sådan set være rigmelig nemt at gå til men er bare gået fuldstændig i sort over det. Virkel... -
Frisør afsluttende engelsk eksamen hjælp!?
Forumindlægjeg har skrevet en blandning af et eassy og noget der enlig skulle være en stil. det er en opgave der skal aflaveres til retning og senere skal jeg op og forsvare den til eksamen. jeg er meget krtisk om emmet skiner nok i gemmen og om det er let nok at forstå, jeg er ikke stærk i engelsk overhove... -
Dansk Mundtlig eksamen
Forumindlæghey, skal snart til eksamen i mundtlig dansk 9 klasse. og har et spørgsmål :D Der findes prøve form A hvor du får 40 min. inden til at forberede det du vil fremvise, og prøveform B hvor du får mange dage at forberedde sig på inden... Men hvad er den egentlige forskel? man skal vel snakke lig... -
mundtlig mat B eksamen
ForumindlægHej. Jeg skal til mundtlig eksamen i mat B hvor der er 12 spørgsmål og det er en af dem jeg kan trække til individuelle mundtlige eksamen . Et af spørgsmålene er denne her som jeg mener har forstået og alligevel ikke helt. -
Elektronisk Eksamen 2006
ForumindlægHej allesammen. Kunne godt bruge noget hurtigt response på, hvad navnet på den elektroniske eksamen i engelsk år 2006 var? Kan ikke finde det nogensteder! På forhånd tak. -
Haster, eksamen i overmorgen, rentesregning
ForumindlægHej Jeg er gået lidt i stå med min eksamen. Er der nogen, som kan forklare mig begreberne Nominel årlig rente og pålydende rente? Hvad er forskellen? -Hanne -
Skriftlig dansk eksamen
ForumindlægHej Nogen som har udarbejdet en liste over hvad man skal huske til skriftlig eksamen i dansk? :D Er bange for at glemme noget vigtigt! -
Virksomhedsøkonomi eksamen december 2013
ForumindlægJeg søger opgaven fra eksamen i VØ december 2013. Er der nogle der kan hjælpe? Opgave ID: hhx133-VØK/A-1212201 På forhånd mange tak! -
mat eksamen b
ForumindlægHej jeg har været op til eksamen i dag i mat og har fået den reduction og vil lige hører om der er nogle der ved hvad den bliver til når men reducere (x+4)^2+(x-4)^2? -
Biologi A skr. eksamen
ForumindlægNu er vi mange der på onsdag skal til biologi skr. eksamen hvad tror i vi kan komme op i? og hvordan kan man læse op? er der nogle bestemte emner man skal kunne? -
eksamens spørgsmål omkring økologi
Forumindlægjeg sidder med det sidste spørgsmål til eksamen i morgen jeg er lidt i tvivl om hvordan man skal formulere det er der en som vil hjælpe har vedhæftede spørgsmålet som fil :) -
Billedanalyse til spansk eksamen
ForumindlægEr der nogen der har været til spansk eksamen? Hvis, hvor meget sagde i om billedet?- hvad var der på det? og teksten man skal referere til på dansk, var dem nem, eller var der ikke tid nok? -
Fysik c eksamen
ForumindlægEr der nogen der ved, hvordan fysik eksamen på c-niveau foregår fra start til slut, og hvor lang tid det vare? -
Synopsis og talepapir eksamen?
ForumindlægHej, jeg skal til 24-timers eksamen i dag og jeg har lige et spørgsmål: Skal man både lave en synopsis OG et talepapir, eller skal man bruge synopsen som talepapir? -
Tips til Analyse 0 eksamen?
ForumindlægHej, jeg skal til analyse 0 eksamen i næste uge og er i gang med at læse op. Nogen med erfaringen, der har nogen tips? -
Matematik C niveau HF?
ForumindlægHej... Jeg er måske ikke så skarp i matematik eller rettere det er jeg ikk ;o( ..... Jeg har set at der ligger vejlende eksamensopgaver med løste opgaver på niveau A og B men ikke C? hmmm... Jeg har forsøgt at lave nogle af denm jeg har i hæftet HF c-niveau og kunne godt tænke mig hvis der var an... -
Biologi - matematik. Godt emne?
ForumindlægHej alle. Skal vælge fagkombination til mit studieretningsprojekt her på onsdag, og føler mig ret uinspireret. Jeg er sikker på at jeg vil skrive i biologi (A-niveau), men er ikke sikker på hvad jeg skal koble, da jeg ingen ide har om emne. Jeg er nok mest til biologi(A)-matematik(A), så ville... -
samf, begrænsninger? AT-eksamen
ForumindlægJeg skriver i samf og rel og er meget i tvivl om samfundsfagets begrænsninger? Jeg har brugt den deduktive metode og ellers kun taget udgangspunkt i empiri: terrorlovgivningen OG den forhøjede terrortrussel. Hvis i har nogle stikord til metode må i meget gerne lige skrive dem, men behøver meget... -
Eksamen C - Samfundsfag
ForumindlægHej alle. Er der nogen der har været oppe i samfundsfag? Hvis ja, må i meget gerne dele jeres viden med mig. hvad har i trukket, hvor meget snakkede du/i selv, og hvor meget var spørgsmål fra censor? hvor længe blev i eksamineret og hvordan gik det for jer?
