Søgning på: tysk disposition berlin. Resultater: 14381 til 14400 af 18958
-
Hjælp til min grammatik, please!!!
ForumindlægJeg har vedhæftet en fil og håber stærkt at få hjælp fra jer søde mennesker. Jeg har allerede skrevet og formuleret bedst muligt ud på tysk, håber at I vil rette den. :-) På forhånd tak for hjælpen! -
Good Bye Lenin!
ForumindlægHejsa.Er der en venlig sjæl der kan komme med en kort Personkarakteristik, på dansk, af faderen, Robert Kerner, i filmen "Good Bye Lenin"?Har ikke set filmen og har fået den fornøjelse at beskrive faderen, på tysk, hvilket ikke er helt nemt på nuværende tidspunkt... -
Super oplevelse?!
ForumindlægEr der en frisk person som ville kaste et øje på en lille kort tekst jeg har skrevet om biler på TYSK? Come on, det bliver skide spændende :D Skriv en besked, og jeg sender det. Det er ultra kort ... -
Analyse af Krücke
ForumindlægHej! Jeg har i dag trukket min tysk tekst "Nenn mich Krücke" også kendt som "Krücke". Jeg ville høre om nogen havde den liggende og kunne give mig nogen guldkorn? Meget gerne gå strækt, da jeg skal op imorgen!:) -
eksamen
ForumindlægHej alle, ville lige høre..Hvis man har haft tysk på b niveau og har hævet det på a, og har fået en ny lærer og nyt hold osv. Kan man så godt komme op til eksamen, med noget pensum fra b niveau? Håber der nogen der vil svare.. :) -
Ordstilling
ForumindlægHej alle sammen! Jeg vil gerne spørge om ordstillingen på tysk fx hvis vi har en sætning som: Vi vil ikke købe bilen i dag. Jeg har forstået lidt af det: Wir werden nicht das Auto kaufen men jeg forstår ikke hvor i dag skal være henne? -Tak på forhånd -
Analyse eller resume af Sirenenvögel
ForumindlægHej jeg har trukket teksten "Sirenenvögel" af Winfried Bruckner i tysk. Hvis nogle har en analyse eller resume af teksten så må I meget gerne svare :-) Jeg har lidt svært ved at forstå den sådan rigtigt. :/ Tak på forhånd :) -
Franz v. Papen
ForumindlægHejsaNogle der kan fortælle lidt om Franz v. Papen.Jeg er ikke helt med på hvad han lavede før han fik posten som tysk gesandt i Wein 26. juli.Om hvordan det helt præcis gik for ham i fremtiden.Ps: forklar gerne hvad gesandt osv er.På forhånd tak Katharina -
Wiedersehen mit Vater
ForumindlægHejsa! Jeg står i den situation, at jeg imorgen skal op i mundtlig tysk.. Jeg har trukket en tekst der hedder "Wiedersehen mit Vater" - Isolde Heyne. Jeg vil hører om der er nogle der har nogle gode notater eller lign. På forhånd tak :) -
Handelskorrespondance!
ForumindlægJeg søger sætninger fra "Sehr geehrte Damen und Herren" eller bare generelt handelssætninger på tysk. Der indgår en masse opgaver i bogen, som Jeg gerne vil have fat i svarene på. På Forhånd Tak! -
HJÆLP! hastesag! Findes fjernundervisning i sommerkursus ??
ForumindlægHej alle rare mennesker Jeg vil gerne vide om det er muligt at få fjernundervisning (altså hvor man ikke skal møde op på en skole) når man tager et sommer/lynkursus ?? helt bestemt tænker jeg på enten kemi eller tysk 0-c ?? Det ville være en stor hjælp hvis i vidste noget om det. På forhånd t... -
Ønsker hjælp til sætning
ForumindlægHej Jeg har svært ved at oversætte denne sætning til tysk: "Sofie ønsker, at man i stedet for at følge loven, følger ens samvittighed" Håber virkelig nogen vil hjælpe, for er ret presset, og ønsker virkelig hjælp. Tak tak tak på forhånd. -
ordbog
Forumindlæghej alle sammen. jeg sidder lige og leder efter en ordbog på nettet, der kan oversætte hele sætninger fra dansk til tysk, den skal være gratis, jeg kender godt google translate, og den er ikke særlig god, men kender i en? :)' -
ordbog
Forumindlæghej alle sammen. jeg sidder lige og leder efter en ordbog på nettet, der kan oversætte hele sætninger fra dansk til tysk, den skal være gratis, jeg kender godt google translate, og den er ikke særlig god, men kender i en? :)' -
haster. Nogen der har tid til at rette?
Forumindlæghej alle. nogen af jer der har tid til at kigge noget tysk igennem? det handler om mig selv og min fritid. det vil jeg være MEGEt taknemmelig for. det haster for jeg skal aflevere det på torsdag. jeg vil helst gerne sende til via mail. /signe -
Vil sætte pris på jeres tid.! rettelse.
Forumindlæghej alle. nogen af jer der har tid til at kigge noget tysk igennem? det handler om mig selv og min fritid. det vil jeg være MEGEt taknemmelig for. det haster for jeg skal aflevere det på torsdag. jeg vil helst gerne sende til via mail. /signe -
Oversættelse
ForumindlægHej. Jeg er i gang med at skrive en tysk stil, men jeg har lidt svært ved at oversætte denne sætning: Jeg håber at i har fået et lidt større indblik i hvem jeg er. Nogen der vil hjælpe? -
Nazisme vs. Kommunisme
ForumindlægJeg skal til den sidste eksamen i morgen i historie, og kom derfor til at tænke på hvad forskellen egentlig er på den tyske nazisme og den russiske (sovejtiske) kommunisme??Det kan godt være det er dumt spørgsmål, men håber der er nogen behjælpelige personer derude :) -
Hjælp til enkelt sætning. Please.
ForumindlægHej alle. Jeg ønsker hjælp til denne ene sætning, som skal oversættes til tysk: "Denne mening viser, at det nationalsocialistiske samfund hjernevaskes af Hitler. Mange kender slet ikke sandheden om jøderne og deres udryddelse." Jeg vil blive glad hvis nogen vil hjælpe mig. På forhånd ma... -
2 sætninger !!! hjælp
ForumindlægHey har lige 2 sætninger jeg ikke kan finde ud af hvordan man oversætter fra dansk til tysk 1 . Nogen har åbnet døren, men hvem kan det have været , tænkte andreas 2. Han kunne ikke vide , hvem der havde åbnet døren eller hvad der manglede på forhånd tak
