Søgning på: engelsk b studentereksamen 2011. Resultater: 14441 til 14460 af 109300
-
Hvis ikke medicin - hvad så?
ForumindlægHej. Jeg har siden barnsben villet arbejde med medicin, enten som læge eller som forsker. Jeg ser nu at mit gennemsnit er for lavt og chancerne for at få det op er relativt små. Jeg går i 3.g og giver den virkelig 150% i timerne. Jeg kom skævt fra start, jeg havde besvær med at følge med og... -
en linie oversættelse
Forumindlæghvordan ville man oversætte udtrykket"kort sagt" til engelsk? -
Valg af fag
ForumindlægHej alle Jeg kunne virkelig godt bruge et råd. Jeg er midt i 2.g, det vil sige første årgang på den nye gymnasiereform, og skal nu til at vælge de sidste fag. Da jeg startede på gymnasiet valgte jeg en studieretning med Samf A, Mat B og Naturgeografi B. Efter min start i gymnasiet er interessen g... -
MATH ! Rette linier ??!
ForumindlægHvad er det nu lige at man forstår eller skal forstå ved en ret linie?Er der en definition på en ret linie?bif -
Massespektrum
ForumindlægJeg har problemer med at analysere et stof ud fra et massespektrum, findes der en måde, og hvordan foregår denne? f.eks. ved IR-spektre hvor man ser på en tabel over gruppefrekvenser i en databog, er der så en tilsvarende måde for massespektrum? -
S: mundtlig tysk!
ForumindlægHalløjsa!Jeg skal op i mundtlig tysk her den 29. maj! (ØV)Er der nogle der har nogle gode "blærerøvssætninger", eller bare gode sætninger man kan fyrre af til eksamen? Jeg har brug for en masse gode råd ! Hjææælp… Ps. Det folkeskole -
Obama's retorik "A More Perfect Union"
ForumindlægHej Alle.. Der er vel ikke nogle, som har analyseret denne tale, eller måske vil hjælp med Obamas retorik? -
Kemi A Udledning af Michaelis -Menten ligning
ForumindlægHej søde mennekser Er der nogen som kan hjælpe mig med at udlede Michaelis -Menten ligning, vha. differentiallinger. Det ville være en stor hjælp. På forhånd tak. -
Tysk oversættelse
ForumindlægHej kan i hjælpe mig :) 1. Sabine träumt oft von seinem Freund 2. Sie ist sehr veliebt 3. Franks wohnt noch zu Hause, aber seine Schwester wohnt nicht zu Hause 4. sie hat ihre eigene Wohnung 5. Sabine möchte seine eigene Wohnung haben, 6. Sie hat kein Geld für eine ... -
Tips/Råd til pre-IB?
ForumindlægHej! Jeg skal starte på pre-Ib nu efter sommerferien. Der en masse der har fortalt mig at det tre års hårdt arbejde og at man ender med at give op til sidst. Er der nogen der der har gået på pre-IB/ IB, som måske har en smule erfaring? Eller nogen som kan give råd/ tips? zuzu -
Lektiehjælp - Sansynlighed
ForumindlægJeg behøver hjælp til en opgave =) Jeg skal bestemme sandsynligheden for at få mindst 10 plat når man kaster en mønt 20 gange. Sandsynligheden for at begge mønter viser plat hvis man kaster 2 mønter. Sandsynligheden for at få mindst 10 gange dobbeltplat hvis man kaster 2 mønter 20 gange. På forhå... -
Hooligan, diskussion
ForumindlægEr ved at skrive 2.g-opgave om, hvorfor man bliver hooligan. Jeg vil gerne bruge Giddens og prøve at overføre nogle af hans teorier på hooligans. Det er så her mit spgs kommer. Hører det til under Redegørelse eller diskussion? Altså den måde som Giddens ville se på, hvorfor man bliver hooligan? -
isaac newton
Forumindlæghej hvad opfandt isaac newton, ved i det ? -
Selvstuderende
ForumindlægHej. Jeg går pt. på andet år af mit hf-enkeltfags studie og skal tage Kemi på aftenhold. Derfor tænkte jeg om nogen kunne hjælpe mig. Jeg vil i stedet gerne tage det som selvstuderende fordi det er nemmere for mig at lærer i ro og mag derhjemme og aftenundervisning stresser mig i forhold til min ... -
sygeeksamen 2009
ForumindlægHej alle. jeg vil spørge om der er nogen herinde der har lavet den dansk stil, som folk fik til sygeeksamen i 2009. Hvis nogen har den, så vil jeg meget gerne se den og læse den igennem. på forhånd tak. (stx) andreas -
Hvordan er matematiken på HHX?
ForumindlægHey alle <3 Jeg er meget i tvivl om hvad jeg skal vælge i forhold til ungdomsuddannelser. Jeg interesserer mig særlig meget for matematik og overvejer stærkt HHX. Min eneste bekymring er om Matematik A på HHX kun er økonomi og salgs fokuseret eller om det er almen matematik med fokus på &qu... -
Totalreflektion
ForumindlægHej, er der nogen der ved hvad totalreflektion er. Har selv fundet mere, men kan man ikke tilføje mere?: Hvis det er tilfældet, vil der ske totalrefleksion, dvs. fuldstændig refleksion, når indfaldsvinklen er tilstrækkelig stor. -
Fejl i sætninger samt forklaring
ForumindlægHej:-) Kan I hjælpe med at finde en fejl i hver af disse sætninger, samt forklaring af fejlen? 1. I simply can't remember were I left my sunglasses this morning. 2. On my way to school I came across a cat whose leg and tail was broken. 3. Gerard has a daughter, Lucy,... -
Excel - spørgeskema??
ForumindlægHej. Jeg har lavet en spørgeskemaundersøgelse, som jeg gerne ville have lavet et diagram over i excel. Folk har svaret i 3 kategorier. Og så er der en baggrundsvariabel, hvor der også er 3 valgmuligheder. Jeg ville undersøge om det er nogle bestemte mennesker (Baggrundsvariabel 1,... -
Antal Ansøgninger?
ForumindlægHej Kan jeg slippe afsted med kun at sende 1 ansøgning? eller er det vildt dumt?
