Søgning på: engelsk b studentereksamen 2011. Resultater: 14481 til 14500 af 109300
-
Nogen som vil kigge på 6 sætninger?
ForumindlægNogen som er friske på at kigge på 6 oversatte sætninger fra dansk til engelsk. (B-NIVEAU) Ville være dybt taknemmelig hvis nogen bare vil kigge det igennem for fejl. Tusind tak. -
Hele eksamenssæt
ForumindlægHej! Er der nogen der ved hvor jeg kan finde hele eksamenssæt i engelsk på både A- og B-niveau? Jeg vil gerne se hvad det er for nogle tekster/noveller man tidligere har brugt. mvh Anders -
Rette?
ForumindlægNogen der kan rette min Engelsk-Aflevering, skal siges det er B-niveau.. Tror ikke der er de store fejl, men sikkert nogle småfejl som jeg kan have overset. -
Rette stil?
ForumindlægHej derude jeg har en stil jeg gerne ville få rettet, den er kun på 250 ord ca? Er det ikke en, der er sød og rette den? - Niveauet er engelsk b, gymnasium? :)) Tak på forhånd. -
uni adgangskrav
ForumindlægHej overvejer at søge ind på økonomi og der skal man have bestået engelsk B. Hvis jeg nu dumper til eksamen men har fået 7 i års karakter har jeg så bestået faget eller hvordan ???? -
uni adgangskrav
ForumindlægHej overvejer at søge ind på økonomi og der skal man have bestået engelsk B. Hvis jeg nu dumper til eksamen men har fået 7 i års karakter har jeg så bestået faget eller hvordan ???? -
ordsprogssætninger
Forumindlæghar 3 engelske sætninger jeg skal finde en dansk oversættelse til, der rammer betydningen.. a) That is just old hat. - Det er bare gammeldags (????) b) Her final remark was the straw - and I decided to clear out right away! - Hendes sidste bemærkning var dråben, der bragte bægeret til at fly... -
Rejsevaluta
ForumindlægRejsevaluta................. 14. juni 1995 ........... 14. juni 1997 US-dollars ..................... 645,05 ..................... 573,55 Engelske pund ............. 2057,42 ................... 883,84 D-mark........................... 380,79 ...................... 392,09 Svenske kroner............. -
SSO opgaven
ForumindlægJeg skal snart til at skrive SSO på VUC, og jeg skal allerede vælge fagene og emnet nu. Jeg har tænkt på at skrive i to fag, Religion B og Engelsk A, men jeg ved ikke rigtig hvordan jeg kan kombinere de to fag så det er tilfredsstillende. Er der nogen der ved hvordan jeg kan skrive i begge fag? ... -
Geometri please!! SOS !
ForumindlægJeg har lige opdaget at jeg har endnu flere aflevringer for og har derfor ikke tid til at nå dem alle så hvis nogen kunne give en hånd ville i være en livsredder! 1) i en retvinklet trekant er længderne af kateterne 36 og 51. bestem vinklerne i trekanten 2) i trekanten ABC er vinklen C ret.... -
Rettelse af 10 linjer?
ForumindlægHej, er der nogen, der vil rette 10 linjer på engelsk? -
Emergency!!!
ForumindlægHej med jer alle! ;)Jeg har desværre en engelsk stil for, og jeg skal oversætte teksten fra dansk til engelsk, og jeg skal aflevere den snart!Her er mit bud. Kan I se efter, om jeg har lavet fejl?, for det plejer jeg ofte, når jeg går i sort :D (som i dette tilfælde :) ) -
Karakter givning
ForumindlægEr der en rar og dygtig engelsk person derude der vil kigge min aflevering igennem. Engelsk på STX, A-niveau og derefter give den en karakter? Det er ikke min bedste aflevering nogensinde og den er ikke særlig lang, men vil meget gerne have den bedømt for at se hvor den ligger. -
Er det mig?
ForumindlægHey Er det bare mig eller kan man bare ikke finde de tekster man kan komme op i engelsk her inde? Troede virkelig studieportalen skulle hjælpe mig i engelsk ligesom den gjorde i old, men næh nej. Ha' en god dag! -
hjælp rettelse af e.mail
ForumindlægHej venner! Nogen som kan hjælpe med en rettelse af min MEGET vigtige e-mail? __________________________________________ Hello office of admissions! My name is Andreas, i'm 19 years old. I'm from Denmark, Copenhagen and i got Danish citizenry. I'm very much interested in heart surge... -
Hvad er forskellen på videregående uddannelse og at gå på universitet?
ForumindlægTitlen siger det hele, men hvad er egenligt forskellen på en videregående uddannelse fx på Copenhagen business school eller Københavns erhvervsakademi også at gå på universitet? Er det ikke også bachelor uddannelser man tager der? -
Eksamen
ForumindlægHej, jeg skal til eksamen i kemi C imorgen og har aldrig prøvet at komme op til eksamen i kemi, nogle der kan hjælpe mig med at forklare hvordan og hvorledes eksamenen kommer til at foregå? Er det en god ide og lave synopse til alle emnerne? -
Hvornår fik piger adgang til gymnasiet?
ForumindlægI min historie opgave skal jeg skrive om gymnasiepiger, og jeg ved godt hvornår piger fik adgang i universitet (1875), men så kom jeg til at tænke på gymnasiet... Er der nogen der ved hvornår piger fik adgang til gymnasiet? -
Essay om unges dannelse! HJÆLP!
ForumindlægJeg skal skrive et essay om unges dannelse i dag..! nogle der har nogle guldkorn til hvad jeg kan skrive??? TAK på forhånd! -
HALLOOOOOOOOOOO
ForumindlægHej allesammen:) Jeg har et spørgsmål. Efter gymnasiet vil jeg gerne læse på en farmakonom skole. Men er der nogle krav for, at blive farmakonom i gymnasiet, Jeg har hørt, at hvis man får en studenter eksame så kan man godt komme ind på skolen, er det rigtig. Så har jeg også et andet spørgsmål....
