Søgning på: matematik aflevering golf. Resultater: 14561 til 14580 af 39512
-
Forsikringsmatematiker, Aktuar.
ForumindlægHej studieportalen! Så er tiden kommet til at søge ind på en videregårndeuddannelse. Jeg har haft matematik på A og fik her til eksamen et 7-tal. Mit spørgesmål er så om det er en god ide at læse til forsikringsmatematiker.? Snittet for at komme ind på KU er på de 8 stykker(i 2011), men jeg k... -
SRP - Historie A
ForumindlægHej alle sammen! Jeg har valgt at skrive i matematik og historie, men jeg har dog aldrig skrevet en historie opgave før, eftersom jeg valgte at skrive i dansk til dansk/historie- opgaven. Jeg har af den grund et relativt dårligt udgangspunkt for min SRP opgave. Derfor ville jeg høre, om der... -
Medialogi
ForumindlægHejsa Jeg overvejer at søge ind på medialogi om et par år. Det lyder som en meget spændende uddannelse, som beskæftiger sig med mine interesser. Men uddannelsen katagoriseres som en naturvidenskabelig uddannelse. Her bliver jeg nervøs, for jeg vil mere end gerne undgå deciderede fag som matemat... -
SRP-emner i fagkombien mat og fys - nogle forslag?
ForumindlægHej! Vi har nu på min skole under en uge til at vælge 2. fag til SRP og umiddelbart efter kommer valg af område. Og jeg er lost mht emne! Har valgt matematik som 1. fag og vil gerne have fysik som 2. Jeg tør bare ikke skrive det på, før jeg har en lille ide om emne. Vil gerne have et emne jeg ka... -
1. klassesmatematematik
ForumindlægEr der nogen, der tilfældigvis ved, hvad man lærer i 1. klasse i matematik? Addere og subtrahere ved flere cifre? Eller er det stadigvæk farvelægning af diverse mønstre...? -
Hjælp til SRP mat-fysik
ForumindlægHej :) Er der nogen der har skrevet SRP i matematik og fysik, om det skrå kast eller lign. ville gerne have inspiration. Og jeg har virkelig brug for en privat lærer som kan hjælpe mig med min SRP opgave, men kan ikk finde :/ Hvor kan man finde nogen ? -
springet fra matc til mat b-a
ForumindlægEr springet fra matematik på c-niveau til b og a meget stort, eller er det nærmest en forlængelse af c, bare med flere beviser? Nogle gode råd fra dem der har prøvet det med succes, (udover at arbejde, arbejde...)? -
SRP hjælp
ForumindlægHej folkens, Er igang med at skrive mit SRP forløb som består af Matematik A og Kemi B. Ville være over lykkelig, hvis der er en som kunne tænke sig, at læse den igennem for mig... Jeg betaler selvfølgelig godt for det! VH Becky -
Fysik bachelor tilvalg
ForumindlægHej allesammen! i forbindelse med en bacheloruddannelse i fysik, er der selvfølgelig nogle tilvalg. På nuværende tidspunkt stiler jeg efter tilvalg i enten matematik eller filosofi, men jeg er usikker på, hvilke kompetencer jeg går glip af, hvis jeg vælger den ene frem for den anden. Især for... -
Råd søges
ForumindlægHej allesammen Jeg har lige fået svar fra mine årsprøver dermed sagt har jeg fået 00 i skriftlig og 02 mundtligt. Jeg afslutter matematik på B næste år, jeg brænder virkelig for at blive bedre. Hvordan kan jeg rykke mig til et 4-7 tal? Evt. fif til at bruge min sommerferie på? -
Matemarik A
ForumindlægHej. Jeg vil bare spørge hvilke ting man kommer til at arbejde med når man får Matematik A? -
Fordeling af drenge og piger Århud
ForumindlægEr der nogen der ved hvordan fordelingen af drenge og piger er på matematik-økonomi og sundhedsteknologi i Århus? :-) -
FP10 December 2018
ForumindlægNogle der har lavet Matematik FP10 December 2018 som vil være venlig at sende? Det ville være en stor hjælp!! -
Stx - Eksamebevis
ForumindlægHej alle sammen. Jeg går på stx nu og er dumpet i matematik eksame Vil bare spørger om efter stx om jeg kan tage kurser så jeg kan gå op til matematik og få højere karakter i det?? Vil det så blive ført til min eksamebevis. Fordi min drømmeuddannelse kræver matematik bestået? -
Notater mat. B stx --> fik 12
ForumindlægHej. jeg sælger 4 store ringbind med virkelig fine matematik B notater, der resulterede i et 12 tal i skriftlig eksamen. Alle emner inden for matematik B. Desuden også opgaver med svar fra matematikbutikken (printet ud og også svar i rød lille bog) Har også en stor mappe med matematik A noter du... -
Didaktik og matematiske arbejdsmåder
ForumindlægJeg skal skrive en opgave på lærerseminariet 1.årgang merit i matematik. Opgaven skal omhandle didaktiske overvejelser omkring matematiske arbejdsmåder. Jeg er på helt bar bund kan nogen hjælpe mig med at komme igang? På forhånd tak Kytmat -
Bevisers praktiske funktion
ForumindlægHvad er det helt konkret man bruger beviser til i matematik?Ikke fordi jeg har svært ved at forstå dem, jeg har bare svært ved at forstå deres praktiske funktion.Min lærer siger, at det er en ren form for kildekritik, men tag det roligt; jeg tror jo på dem! -
3. årsopgave emner
ForumindlægJeg skal som så mange andre snart til at skrive 3. årsopgave på gymnasiet. Jeg har valgt at skrive i matematik men jeg ved ikke hvilket emne jeg vil have. Nogen der har nogle gode forslag? -
Mat B sproglig
ForumindlægHej.. Jeg skal op i mundlig matematik i morgen.. og jeg læser og læser.. men jeg mangler notater til Differentialkvotient, Regning med differentialkvotient, Asymptoter og Potens funktioner.. kan bare ikke finde noget inde under opgaver.. er der nogen der kan hjælpe?på forhånd tak =) -
LEKTIEHJÆLP!
ForumindlægHejsa! Jeg går i 3.g på frederiksborg Gymnasium og har matematik på B-niveau. Jeg har gevaldig brug for noget privatundervisning inden terminsprøven d. 28/3. Er der nogle der kan hjælpe?
