Søgning på: tysk disposition berlin. Resultater: 14581 til 14600 af 18958
  • citat

    Forumindlæg
    hvordan kan man skrive dette citat på tysk? Gå ikke foran mig, måske vil jeg ikke følge dig. Gå ikke bagved mig, måske vil jeg ikke føre an. Gå ved siden af mig og vær blot min ven.
  • help

    Forumindlæg
    hvordan siger man, "ikke hør på hvad hun siger." på tysk,? har prøvet at komme frem til det adskillige gange men er ikke helt sikker på det som fx. "hör nicht an ihr" ol. men det lyder ikke særlig korrekt. Tak på forhånd
  • Eksamen

    Forumindlæg
    Hej Jeg har lige nu fået offentliggjort, at jeg skal til eksamen i tysk - derfor søger jeg en til at hjælpe mig med det. Jeg bor i odense, håber nogen kan hjælpe eller kender nogen.
  • En der gidder at kigge min opgave igennem efter fejl?

    Forumindlæg
    Har siddet og barsket med en oversættelse, og da tysk er ikke lige min stærke side - ville jeg høre om der var nogle som gad at kigge og rette/fortælle hvilke fejl jeg laver? Jeg sender den over e-mail ;D
  • hjælp med at give en bedømelse

    Forumindlæg
    Hej Jeg har lige fået en opgave tilbage fra tysk, der handlede om at vi skulle skrive en fortsættelse til filmen: Knallhart. Jeg fik syv for opgaven, og det synes jeg ikke der er den rette karaktere hvis nogle vil kigge den igennem og skrive hvad de synes, ville være dejligt!
  • 11 sætninger ála 3-4 ord

    Forumindlæg
    Hej alle. Jeg har ca. 11 sætninger som jeg har oversat fra dansk til tysk. Hver sætning består af ca. 3-4 ord. Er der en der vil kigge sætningerne igennem, og rette evt. fejl? Jeg sender over besked :)
  • Terminsprøve

    Forumindlæg
    Hej! Jeg skal til terminsprøve i tysk i morgen. Ved I, om det er tilladt at have nogle notater med til den skriftlige fremstilling? Jeg tænker notater med fx dativ, nominativ og gamle stile, som man har skrevet. Stilen skrives jo også på computeren. Er det også tilladt at bruge elektroniske o...
  • metrum

    Forumindlæg
    er lige kommet lidt i tvivl.. i det tyske er "metrum" en betegnelse som dækker over begreberne "versefod" og "versmål". er det det samme i den danske metrik:b eller er "metrum" præcist det samme som "versmål", og "versefod" står bare f...
  • Seidentochter

    Forumindlæg
    Hejsa Folks Er der nogen af jer der har lavet eksamensættet i Tysk; "Seidentochter", og muligvis har 3 del af eksamensættet, dvs. besvarelsen til: "Beantworte eine der folgenden Aufgaben" og hvor der så er 9 valgmuligheder. På forhånd tak
  • stil-rettelse? plz

    Forumindlæg
    Er der virkelig ikke nogle der gider at kigge på min tysk stil? I det mindste bare markere fejlene.. har virkelig brug for hjælp :( I kan finde den på en af mine andre opslag eller så skriv i kommentar så jeg kan ligge den ud her igen! Det haster virkelig. stilen er ikke særlig lang...
  • oversættelser

    Forumindlæg
    Kan nogle hjælpe med oversættelse til tysk: - Drengene vil ikke spille fodbold; for øvrigt kan de heller ikke, for banen er blevet våd - Hvad skal det betyde? Jeg ved det ikke; du må undersøge det. - Jeg kan ikke lide det og du skal sige at jeg må gå nu.
  • Mundtlig eksamen. 24 timers prøve

    Forumindlæg
    Hej alle! Jeg har lige været oppe og trække min opgave i tysk. Har 24 timer til den. Opgaven/teksten hedder "Bio Statt Bolle" - Er der nogen der har haft denne text? - Hvis, så vil jeg meget gerne have noget hjælp :) På forhånd tak!
  • Der Besuch der alten dame - Romulus der grosse.

    Forumindlæg
    Håber inderligt at der er nogen der kan hjælpe. Jeg er netop i gange med 24-timers eksamen i tysk. Jeg har trukket et udrag af komedien "Der Besuch der alten Dame" og skal perspektivere til Romulus. Er på bar bund, nogen der please kan hjælpe?
  • Nervøs!

    Forumindlæg
    Hej.. jeg har lige trukket min tysk eksamen og kom self op i det jeg frygtede mest. så jeg har virkelig brug for jeres hjælp. jeg kom op i ost- west. min tekst hedder Die schwedenfähre. HJÆLP! hvad betyder det ?? kram
  • Er denne sætning grammatisk rigtigt?

    Forumindlæg
    Hvordan skriver man på tysk: "Den eneste mand, som han beskrev positivt, kom fra Sovjet Unionen." Mit bud: ?"Der einzige Mann, den er positiv beschrieb, kam aus die Sowjetunion"
  • Es ist 15 Uhr

    Forumindlæg
    hejsa. jeg ska op i tysk b-niveau i morgen. Jeg har trukket teksten "Es ist 15 Uhr", som er skrevet af Christa Moog.. Nogen der har nogen noter eller gode ideer til den? skriv endlig..
  • Arbejde

    Forumindlæg
    Jeg ved ikke om det er det rigtigt forum at spørgemen nu prøver jeg. Jeg har brug for hjælp til en person som kan bruge et par timer om ugen på at svare på spørgsmål på tysk mod god betaling. Hvis det har intresse venligst kontakt mig på [email protected] eller 27156915
  • 3 små sætninger..

    Forumindlæg
    Hej :) Er der nogle som vil kigge på min tyske oversættelse. Her er brevet = Hier ist der Brief Det er kommet i dag =Es ist heute gekämmt. Her er det brev, der er kommet i dag. = Hier ist der Brief, der es heute gekämmt.
  • en sætning!

    Forumindlæg
    heej allesammen,hvordan vil i oversætte denne sætning på tysk? De vil vise, at der også lever andre mennesker i Tyskland. mit bud: Sie ziegen, es leben auch andre Menschen in Deutschland. Håber i vil hjælpe ;)
  • kan jeg oploade en opgave

    Forumindlæg
    hey kan jeg oploade en af mine egne opgaver her eller evt. under "min side", så I kan læse den. Jeg har lavet en tysk opgave jeg godt kunne tænke mig at høre jeres mening om. I så fald hvordan gør jeg.