Søgning på: tysk fremlæggelse. Resultater: 14601 til 14620 af 20009
-
Der haarschnitt
ForumindlægHey alle.. Skal til tysk eksamen i morgen og har fået teksten "Der Haarschnitt" skrevet af Milena Moser. Vil høre om der ikke var nogle som har læst og arbejdet med denne tekst som derved kunne hjælpe mig med nogle notater. Ville virkelig være til stor hjælp. På forhånd tak -
Eventyr (24 timer)
ForumindlægJeg har været oppe og trække et eventyr i dag. Ville høre om der nogen der kender til en side som viser en analyse model til et eventyr.. evt på tysk? Og forresten.. nogen der har gode noter til eventyret weg mit der grenze.. ? -
Ekspressionisme
ForumindlægHej! Er der nogen som har nogen gode noter vedr. tysk ekspressionisme, såsom Kafka eller Schiller. eller digtene Goethe, "Der Fischer" Schiller, "Der Handschuh" ville være rigtig dejligt. Alt kan bruges. -
Antal døde i treårskrigen?
ForumindlægJeg er i gang med en dansk/historie opgave om Treårskrigen. Sjovt nok kan jeg ingen steder finde, hvor mange soldater der i alt døde i krigen på hhv. dansk og tysk side. Håber nogen kan hjælpe! Tak -
Oversættelse
ForumindlægHejsa! Jeg vil gerne have denne sætning oversat: "Til deres 1-års jubilæum gav han hende øreringe i gave..." På forhånd tak! (Håber at nogle er i tysk-mode) -
Den nye skala, hvordan regner man snittet?
Forumindlæglad os mine karakter ser således ud.... afsætning b: 7 erhvervscase b: 7 It C: 10 IØ B: 7 Tysk B: 0 En der kan hjælpe mig med at beregne snittet ud... Mvh. Mia -
Gode sætninger at fyre af til eksamen??
ForumindlægHeey Ville hører om der var nogen derude der har nogle gode sætninger at fyrer af til eksamen i tysk? Plejer selv at bruge genau en del, når sensor snakker, men den kan jo ikk redde mig hele vejen(: -
Hjælp med eksamen
ForumindlægHej, jeg skal til eksamen i tysk her på Mandag under den nye ordning og ville høre om der var nogen der ville sætte noget tid til side og hjælpe mig. Jeg er selvfølgelig villig til at betale for alt hjælp jeg kan få. -
HJÆLP! - Haster
ForumindlægJeg er ignag med en 24 timers prøve i tysk, hvilket ikke er min stærke side overhoved... SÅ hvis der er nogle der i løbet af dagen ville hjælpe mig med nogle rettelser i mit oplæg ville jeg virkelig sætte pris på det.. Hilsen Kimie -
Mertin und Martin
ForumindlægHej.. Jeg er til eksamen lige nu (24 timers eksamen) Er der nogle der har nogle gode noter til den tyske tekst Mertin und Martin er jeg meget interesseret.. Håber at du vil hjælpe mig inden i morgen. Tak! -
hvad sker der hvis jeg ikke går til eksamen?
ForumindlægJeg har fået nogle 11 og 13 taller, og jeg overvejer virkelig at ikke komme til min mundtlige tysk eksamen. Ville jeg bare få 03 så?? eller 00?? ( gammel ordning) tak! -
Korrekt Formulering
ForumindlægHej, har problemer med at formulere et par tyske sætninger. Håber nogen kan hjælpe med dem :-) -De har kun hinanden (Sie haben nur sich) -Ingen stopper for at hjælpe pigerne (Niemand halten zu dem Mädchen helfen) -
2 sætninger..
ForumindlægHej! Er der nogen som ville oversætte de her 2 sætninger for mig til tysk, tak:) Hotel Plaza Paris, er navnet på det 4 stjernet hotel i centrum, vi skal bo på. Du ville komme til at dele værelse med ca. 4 andre og have altan med den perfekte udsigt til Eiffeltårnet. -
Oversæt én sætning!?..
ForumindlægHej! Har lidt problemer med at oversætte denne sætning til tysk.. Håber der er nogen, der ville hjælpe mig med den. Hvis du ikke kan oversætte den præcis, må du gerne lave lidt om. På forhånd tak:) Hvis du synes det lyder som en tur for dig, så ring allerede i dag på vores telefon nr. eller gå in... -
gyldendals røde ordbøger
Forumindlæg2 ordbøger er til salg . En fransk/dansk og en dansk/ fransk.De er købt for 450 kr og jeg sælger dem for 380kr incl. porto.De er aldrig bleven brugt fordi jeg valgte tysk i stedet for. Vh sweetty -
Hjemmeundervisning
ForumindlægHej, Jeg skal opereres og i den forbindelse får jeg et fravær fra min HHX på ca. 6 uger. I den forbindelse ønsker jeg mig hjemmeundervisning. Jeg søger en underviser der mindst har en HHX med finans, og du skal være stærk i engelsk og tysk. Jeg bor i Århus-området. -
Gyldendals røde ordbøger
ForumindlægHej alle sammen !! 2 ordbøger er til salg . En fransk/dansk og en dansk/ fransk.De er købt for 450 kr og jeg sælger dem for 380kr incl. porto.De er aldrig bleven brugt fordi jeg valgte tysk i stedet for. Vh sweetty -
en sætning
Forumindlæghej .. har lige brug for hjælp med en sætning, som jeg ikke kan hitte ud af at oversætte på tysk.. Gud ske lov havde min far sagt, at han ville betale rejsen.. det skal stå i konjunktiv ? -
Retning af besvarelser til film.
ForumindlægJeg har skrevet en tysk stil og vil meget gerne ha den rettet igennem - hvis der er nogen der har tid og lyst til at rette så ville jeg blive meget glad - stilen er på under en A4 side så det er til at overskue. Send mig en mail på [email protected] hvis du har lyst. -
ide til srp/studieretningsprojekt
ForumindlægVi skal snrt vælge fag og mine hovedfag er afsætning og tysk, hvor dansk, engelsk og kulturfortåelse må komme in som 2. fag. Men nu kommer de store problem, jeg kan ikke finde ud af hvad jeg vil skrive om, er der nogle der har forslag ?
