Søgning på: historien om en ung mand. Resultater: 14661 til 14680 af 25375
-
Er der ikke lige en barmhjertig sjæl der vil kikke på grammatikken?
Forumindlæger der ikke lige en der vil kigge på gramatiken i den vedheftede fil det er ikke så langt PS jeg ved godt at der utrolig mange stave fejl og slåfejl men det er kun gramatiken som jeg beder om at der en barmhjærig sjæl der vil kikke på. -
finanskrise problemstilling
ForumindlægHej alle !! kunne være super med lidt hjælp her, har to problemstillinger: Problemstillinger: 1. Gør rede for årsagerne til finanskrisen og dens konsekvenser 2. Hvilke hjælpepakker er der lavet for at dæmpe finanskrisen? vil meget gerne have en tredje problemstilling, hvis nogen please vil hjæl... -
Selvvalgt emne
ForumindlægHEEY allesammen!! Da jeg til 9.klasses afgangsprøve skal op i mundtlig engelsk, skal jeg lave et selvvalgt emne, som jeg fortæller om til eksamen. Men jeg er helt lost hvad det angår, ved simpelthen ikke hvad jeg skal have om... Håber I kan komme op med nogle idéer? Knus Artemis :D -
et sp'rgsmaal
Forumindlæghvis man skal ha matematik paa B... skal man saa op til en skriftlig aarspr've... -
hvad er bedst?
ForumindlægHej :) Jeg vil gerne spørge om det er bedst at man holder analysedelen adskilt fra metodedelen til AT-eksamen. Dvs. først fortælle om de analyser man har foretaget i ca. 3 min, og derefter snakke om metoderne man har anvendt i ca. 5? eller er det bedst at blande det hele sammen, på en måd... -
Oprykning til 2.g?
ForumindlægHej alle. Jeg opretter dette indlæg fordi jeg stadig er i tvivl efter en snak med min studievejleder for et par uger siden, som ikke var særlig god til at svare på mine spørgsmål. Jeg har mildest talt ikke klaret mig godt i 1.g, men det er min egen skyld, og jeg ved det godt. Jeg vil bare... -
American identity
ForumindlægHvis man trækker dette emne, er jeg ikke sikker på at jeg helt forstår hvordan jeg kan drage paralleller. Min lærer var ikke særlig omhyggelig med at gennemgå dette emne, da det var det sidste emne vi havde om i år, så ville lige høre nogle forslag på, om i har nogle hovedtræk fra emnet der ka... -
Knækprosa eller episk digt?
ForumindlægHej, vil I sige, at Jørgen Leths digt "Rundstrækning" er episk digt eller knækprosa? (digtet er at se i det vedhæftede billede) -
Den Dialektiske Metode??
ForumindlægHejsa, jeg skal op i old imorgen og er ved at få styr på de sidste ting. Jeg kan stadig ikke helt finde ud af hvad den "dialektiske metode" er/går ud på? Jeg ved det var den metode Sokrates anvende når han gik rundt og udspurgte folk i Athens gader, men er der ikke en, som kan forkla... -
er det her korrekt?
Forumindlæghedder det : Marie à l'hospitale ? -
Har jeg bestået HF, 1 år?
ForumindlægHej, jeg går på HF og er igang med mit 1 år, har lige været til nogle af de første eksamener hvor jeg fik henholdsvis 7 i billedkunst (c niveau) 4 i matematik mundtlig (c niveau), og har to eksamener tilbage. Min matematik skriftlig er jeg meget i tvivl om hvordan er gået, da matematik og and... -
Idéer til et billedkunst projekt
ForumindlægHey gutter, jeg går og mangler en idé til mit sidste projekt i billedkunst. Opgaven lyder på at vi skal fremstille et "øjeblik", så det kan stort set være hvad som helst. Jeg er helt blank for idéer og har heller ikke bestemt mig for et medie endnu, så jeg vil meget gerne høre hvis i si... -
Antibiotika- ting jeg kunne snakke om
ForumindlægHej Hvilke ting kunne jeg snakke om indenfor emnet "Antibiotika"? Mine to fag er Kemi A og Biologi B? Hvad kunne man blandt komme ind på i kemi delen samt bio delen? -
Sætning?
ForumindlægHvad betyder den her sætning? The Hart family eventually boarded the Titanic at Southampton on Wednesday 10th April bound for New york, but Mrs Hart was still very unhappy. -
Ang. Ressourcerummet
Forumindlæghttp://195.231.159.5/ATapr07/ressourcerum/opgave_fr.html Den kan bruges som inspiration til synopsis-skrivningen. Men er det bare mig, eller er mange af forslagene slet ikkke tværfaglige? Jeg tænker især på dem i "Videnskab og teknik" og "Konsekvenser for natur, mennesker og samf... -
SRO - hvad er det?
ForumindlægHejsa. Skal snart til at skrive en studieretningsopgave i 2g ... eller SRO, som jeg har hørt det hedder. Men hvad er det egentlig? Har søgt lidt rundt på google, men har brug for et reelt eksempel og forklaring. Og hvad i alverden er et abstract!!!? De største smil Marie. -
hvilken linje
ForumindlægHejsa allesammen ! (: Jeg ville bare spørge om der ikke findes en sådan side, hvor man kan lave en slags spørgeskema måske og derved finde ud af, hvilken studieretning, der ville passe bedst til en ? -
Terrorisme
ForumindlægHej. Vidste ikke helt hvilken kategori som passede bedst til mit indlæg, men jeg vil bare spørge om der er nogen herinde der kan hjælpe mig lidt? Jeg er ved at skrive en opgave om terrorisme og jeg skal finde ud af hvordan terrorismen har udviklet sig siden 70'erne frem til i dag. Men synes... -
novelle
ForumindlægHej det haster ,,,, jeg skal skrive en novelle fra barn til voksen - hvordan kan jeg starte med at skrive - har i nogen forslag hvad jeg kunne skrive -
skabelsesberetninger.. HJÆLP!
ForumindlægHej :) Jeg håber i kan svare, for jeg skal snart op til mundtlig eksamen i kristendom! Jeg er i tvivl om skabelsesberetningerne i de forskellige religioner, jeg har indtilvidere skrevet dette: - For jøder og kristendommen handler skabelsesberetningen om forholdet mellem Gud og m...
