Søgning på: fransk eksamen mundtlig. Resultater: 14681 til 14700 af 42938
-
Synopse
ForumindlægHej, jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal vælge at skrive om til engelsk mundlig prøve, overemnet skal være "to be young" har i nogle idé'er? -
Afgangsprøven 2014
ForumindlægHej 9. Klasser! Andre der ligesom mig har trukket jeres udtrækningsfag i dag? Hvad har i trukket og er i tilfredse? Mundtligt tysk og skriftlig Geografi, ikke ligefrem tilfreds med det tyske.. -
HJÆLP - Præsentation af eksamensprojekt i billedkunst?
ForumindlægHejsa! Jeg har trukket billedkunst som min første mundtlige eksamen på mit gymnasie... Jeg er dog meget i tvivl om hvordan og hvorledes med denne eksamen, da min lærer faktisk ikke har forklaret særlig meget om det... Jeg ved dog at man kommer ind, trækker et spørgsmål som har noget med pen... -
Idræt?
ForumindlægHvis nu man har idræt på C-Niveau på gymnasiet. Vil det så sige, at man kun har det i 1 år, eller alle 3 år, men bare på et lettere niveau? -Tak på forhånd! :) -
Musik A På Gymnasiet?????
ForumindlægHvis man vælger musik A på gymnasiet hvad laver man så og hvordan er eksamenen? Hvilke muligheder er der herefter og hvad kan man blive, hvad bliver de fleste eller hvad bruger de det til? -
PLZZ... HJÆLP MIG!!!
ForumindlægHej! Er der nogen der vil rette det jeg har skrevet? Filmen handler om en mand, mens han sidder på en bænk foran et busstoppested fortæller han om sit liv, hvor han tænker tilbage i tiden! Forrest Gump havde ikke mange venner og han var ikke en normal person. Han blev drillet og mobbet da han var... -
musikvideo
Forumindlæghej allesammen ville spørge om nogen har analyseret musikvideoen "engel af rasmus Seebach" -
DIO årskarakter
ForumindlægBliver årskarakteren i DIO/SO3 på HHX alene bedømt på synopsen, eller er det en samlede helhedsvurdering af forløbet? -
HJÆLP
Forumindlæghjælp til dette spørgsmål Hvor kommer bakterierne i menneskets mundhule fra? -
Bilag til AT
ForumindlægHej (: Er der nogen, der ved, om et interview man selv har lavet, skal vedlægges som bilag i synopsen? -
Eksponentiel udvikling - graf (lille opgave)
ForumindlægHej Alle Jeg har et relativt simpelt spørgsmål, men jeg forstår det ikke helt. Spørgsmålet til eksponentiel vækst lyder: Hvordan ser grafen ud? Jeg tror ikke helt jeg forstår spørgsmålet?? skal man bare tegne den med en aftagende og voksende funktion? På forhånd tak :-D -
Karakterer og opfattelse?
ForumindlægJeg vidste ikke lige hvor jeg skulle "poste" mit spørgsmål, da der ikke er nogen overordnet kategori der dækker det. Det er muligvis et spørgsmål som gentagende gange er blevet oprettet, men kan virkelig ikke finde det. Spørgsmål: Jeg går i 3.g. og skal op til en række eksamener i de ... -
STX eller HF
ForumindlægHej!!!! i 9 klasse døde min far og det resulterede i et kæmpe sammenbrud og spiseforstyrelse. pga. af mit sammenbrud fik jeg karakterer på 00-02 så det var nogle fag som jeg faktisk ikke bestod til eksamen. Jeg fik derfor at vide at jeg ikke kunne blive til noget i den forstand så jeg valgte der... -
TYSK rettelse - VIGTIG
ForumindlægHey forum. det ville være super bonus hvis der var en der gad rette det her igennem.. da jeg ska op til tysk mundtlig mandag og skal fortælle om hitler!!! det er kun en kvart side.. såå please..!! -
Forberedelse - hvorledes?
ForumindlægHvordan forbereder jeg mig bedst til tysk nivo B eksamen. Jeg skal op om 1 månede. Eksamen forløber sådan her: Jeg får udleveret en tysk tekst på ca. 1 side, skal ind .. læse den og forstå. Bagefter skal jeg ind og refere den på dansk. Derefter skal jeg fortælle om en tekst jeg har forberedt i 24... -
Hjælp til Prøvefagsudtræk 2014
ForumindlægHej. Jeg er på mit sidste år på gymnasiet, og skal derfor til eksaminer til sommer. Jeg er dog lidt i tvivl om hvad jeg kan forvente at komme op i. Det er jo ikke nogen hemmelighed at nogle prøver kan forudses. Jeg har tidligere været oppe i mundtlig samfundsfag, skriftlig engelsk og mundtlig fr... -
Hjælp til at finde hoved og hale i eksamensudtræk
ForumindlægHej. Jeg er på mit sidste år på gymnasiet, og skal derfor til eksaminer til sommer. Jeg er dog lidt i tvivl om hvad jeg kan forvente at komme op i. Det er jo ikke nogen hemmelighed at nogle prøver kan forudses. Jeg har tidligere været oppe i mundtlig samfundsfag, skriftlig engelsk og mundtlig f... -
Samf C eks.
ForumindlægHej.. jeg skal til mundtlig eksamen i samf. c. Vi har arbejdet med disse emner: 1) Identitet og socialisation 2) Livsstil og Livsformer 3) Ideologier og Politiske partier 4) Demokratiopfattelser 5) Demokrati 6) Det danske politiske system 7) Velfærdsstaten 8) Globalisering Jeg har fint s... -
Forbedring
ForumindlægHej med jer, det er måske et lidt usædvanligt spørgsmål at stille her i den travle eksamensperiode, men håber alligevel i kan give mig et par gode råd :-) Jeg er lige blevet færdig med 2.g, og det er dermed min tur til at få huen på næste år (yeah), men der er dog en ting som går mig lidt på.. J... -
4 sætninger
ForumindlægOversæt følgende fra dansk til fransk:1. Thomas og Nicole ser fjernsyn.2. Nicole er imod atomkarft.3. Thomas er for atomkarft.4. Han tænker på den økonomiske situation i Frankrig.1. Thomas et Nicole regardent le télévision.2. Nicole est contre énergie nucléaire.3. Thomas est pour énergie nucléair...
