Søgning på: tysk disposition berlin. Resultater: 14681 til 14700 af 18958
  • Hjælp!

    Forumindlæg
    Hvordan skriver man på tysk " For nyligt skrev Cher Lloyd en sang med Ti som hedder I Wish. Sangen kom ud i sidste måned og er blevet et hit over hele verden, men mest i Amerika. " ?
  • Mein eller meine?

    Forumindlæg
    Hej alle sammen. Skal skrive en slags tysk stil om min bedsteveninde. Men er i tvivl om det er mein eller meine der skal stå i sætningen ; Min bedste veninde er en helt særlig person? Og generalt bare hvornår man skal bruge hvad. Håber i vil hjælpe! :-))
  • Vestberlin under murens tid

    Forumindlæg
    Hej alle.. Jeg sidder og forbereder mig i AT hvor jeg har Tysk og Historie som mine fag, og jeg mangler en førstehånds kilde der beskriver forholdene i Vestberlin under murens tid. Det kunne være en persons erindringer fra Vestberlin, hvis hun selv havde boet der.
  • relativesætninger??

    Forumindlæg
    Hej.. Jeg er igang med en tysk aflevering, som skal bestå af relative sætninger - jeg vil derfor lige være sikker på, at jeg ikke er helt galt på den med hensyn til relative sætninger. ( uret som jeg høre tikke ).. Er dette en relativsætning? :).
  • Sætning

    Forumindlæg
    Mein Mann hilft nicht bei der Reinigung des Hauses mit. Was soll ich dagegen tun? Min man hjælp ikke til med rengøringen af huset. Hvad skal jeg gøre ved det? Optræder der grammatiske fejl i de tyske sætninger. Tak på forhånd og god aften.
  • Zu malen und surfen?

    Forumindlæg
    Hej! Jeg har haft tysk i en måned nu og jeg er ikke så god til det. Så ret mig lige, hvis noget er galt!: Meine Hobbys sind malen und surfen. Fejl? Tak på forhånd!
  • Oversæt sætning

    Forumindlæg
    Kan I oversætte denne sætning til tysk? Jeg kan ikke lige få den til at give mening. Klaus ved aldrig hvad der foregår, da han aldrig får noget af vide. Ingen fortæller ham f.eks. om Herr Küfer, som blev fyret.
  • Jung Sein

    Forumindlæg
    jeg skal lave en tysk stil med overskriften: Jung Sein. den første linje i stilen skal være: Jung sein ist normalerweise sehr schön, ab und zu aber auch kompliziert. er der please ikke en der vil hjælpe mig?
  • München 1972

    Forumindlæg
    Hvad var motivet på gidseltagningen af israelske atleter? Jeg ved, at det var palæstinenserne, der stod bag. Havde det noget med Israel-Palæstina konflikten at gøre? Og hvorfor skulle det lige udfolde sig på tysk jord? Tak på forhånd og god søndag.
  • Oversættelse af enkelt sætning

    Forumindlæg
    Jeg skal oversætte: Jeg havde lyst til at blive her Men ja er ikke så god til tysk, nogen der kan hjælpe.. Mit bedste bud er: Ich habe Lust zu hier gebleiben
  • modstandsbevægelsen

    Forumindlæg
    Hej ... Jeg er igang med at skrive en historieopgave og har virkelig brug for hjælp.. Jeg skal redegøre for etableringen og udviklingen af modstandsbevægelsen mod den tyske besættelse af Danmark i perioden 1940-1945., Håber der er nogen der kan hjælpe mig.
  • mangler inspiration til stil om venskab

    Forumindlæg
    Hej læsere! Jeg skal skrive en stil på tysk om venskab. jeg mangler bare lige noget inspiration. nogle der har en god start der opvækker opmærksomhed hos læsere?- så skriv den endelig forsat god aften/dag.
  • sætningsanalyse

    Forumindlæg
    hvordan sig man disse sætninger på tysk. - det ville være rart- -Jeg har boet i Danmark i lang tid. -ikke alt ting kan gå efter planen. Nogle gange må man komme med andre løsninger. - livet har meget at byde, man skal bare gribe dem.
  • Hjælp med rettelse af stil?

    Forumindlæg
    Har min allersidste tysk aflevering, så dermed sidste chance for at rette op på mine manglende kompetencer inde for dette sprog. Er der måske en som kan kigge på en opgave jeg har skrevet? det er kun en halv side og jeg vil være evigt taknemmelig
  • oversættelse hjælp!

    Forumindlæg
    hej, Jeg er igang med at lave en tysk stil, hvor jeg fortæller om en rejse til Tyskland. Jeg ved ikke hvordan jeg skal oversætte "da jeg havde set" håber i kan hjælpe mig ;-)
  • oversætelse af EN sætning

    Forumindlæg
    hej er det rigtigt det jeg har sagt: PÅ DANSK: vi takker Dem, hr. Müller; Deres foredrag var godt. FORSLAG PÅ TYSK: Wir danken Sie, Herr Müller; ihren Vortrag war gut
  • Ordstilling med kann ich og ich kann

    Forumindlæg
    Hej :) Jeg skal rette i min tyske stil, men jeg kan ikke huske om ordstillingen er ligesom på dansk eller engelsk? Hedder det: In die Schule kann ich eller In die Schule ich kann? Tak på forhånd :)
  • Personlige pronominer

    Forumindlæg
    Hej SP, Er der en der gerne vil rette mit tysk? Det er ikke særlig langt... Jeg sender det til jer, hvis I gerne vil rette det. - Det er vigtigt, at der skal være mange personlige pronominer i, så jeg håber I vil lægge mærke til dette, hvis I vi rette det.
  • Hvad er ''Raster'' ?

    Forumindlæg
    Hejsa. Jeg er igang med en opgave i Tysk og der står: Macht ein Raster wie unten und notiert Stichwörter zu diesen Fragen Så det er bare hvad Raster betyder? Nogle der hurtigt kan hjælpe? Mvh. Frede
  • interview

    Forumindlæg
    Hej Er der nogle, der har styr på tysk, der har 10 min til at hjælpe mig med at rette mit interview? Det er ca. 100 ord, og jeg har kun brugt google translate til ganske få ord :)