Søgning på: historien om en ung mand. Resultater: 14701 til 14720 af 25375
-
Ændre samtalemne ved det grønne bord
ForumindlægHva ville der egentlig ske, hvis man nu trækker det man intet har at sige til, og man så spør, om man ikke må snakke om en anden periode som man har langt bedre styr på...? - For så lyder det jo ikke som om man overhovedet ikke kan noget, man ved bare intet om lige netop det man har trukket... ... -
åbenbaringen på sinaj bjerget
Forumindlægvi har ikke opgivet jødedom så føler lidt jeg mangler lidt baggrundsviden for at kunne komme ned i denne tekst. altså babylonerne ødelægger templet i Jerusalem og jøderne drages nu til ægypten? som de også skal forlade? så kommer de til sinaj bjerget hvor gud vil hjælpe dem? kan ikke helt få d... -
Michael Lee Cohen?
ForumindlægHej.. Vil høre om der er nogen af jer der har arbejdet med en tekst der hedder 'Adam' af Michael Lee Cohen? Hvad er han for en fyr og hvad er det for en tekst? Mit problem er jeg har trukket to tekster til engelsk eksamen og den ene er 'Our America' af LeAlan Jones denne tekst ... -
Hvorfor var folk imod sofisterne?
ForumindlægSidder lige og læser Sokrates forsvarstale.. Og undrer mig over, hvorfor folk har så meget imod sofisterne? Sokrates anklages jo for at være sofist På forhånd mange tak -
Gym niveau fag A, B og C
ForumindlægHey folks! har altid undret mig lidt over hvordan de forskellige niveauer hænger sammen. jeg ved godt at A er for alle 3 år mens B er 2 og C 1 år.. der er nogle der siger at man skal op til eksamen i alle de fag man har på A niveau men hvad så med B og C bliver de udtrykket?? //david -
Grundforløbet på gymnasiet
ForumindlægHey alle Nogen der kan fortælle mig om hvad man bliver undervist i de første 6 måneder(Grundforløbet) på gymnasiet? har vi alle fagene på de forskellige nivauer eller er det bare de ting fra folkeskolen, vi får opfrisket? På forhånd tak -
Windows Vista
ForumindlægHEj... bare lige et spørgsmål.. er der nogle af jer herinde der har Windows vista? hva sys i om det? overvejer nemlig kraftigt at anskaffe mig det :D -
Roskilde Festival
ForumindlægNåå, hvor mange nyder så det dejlige vejr herude i år? Folk tager solbad og pigerne er topløse. Åhh, vi elsker Roskilde Festival! :-) Nå, så vil jeg fortsætte med øllene og vente spændt på Red Hot Chili Peppers på lørdag! -
Råd til en stil?
ForumindlægHej, jeg vil gerne lave en stil, men jeg ved bare ikke hvad det er jeg skal skrive om. Nogle der kunne hjælpe med et eller andet jeg kan skrive om. Ligesom til en afgangsprøve, med et hæfte hvor jeg kan vælge :) -
Kendte gode bøger...
ForumindlægHejsa igen. Jeg vil bare høre om i har læst nogle rigtige gode bøger eller kender nogle rigtig gode nogle så må i gerne fortælle mig, Titel, genre og forfatter. Ikke nogle Klaus Rifbjerg har læst dem alle :) -
Jeg har brug for hjælp!
ForumindlægHvilke genre skal jeg bruge, hvis jeg har en tekst der handler om at informere andre om noget? Teksten hedder layout fra bogen at tale med øjet- en bog om grafisk retorik. -
anden gang lykkens gang
Forumindlæger det godt at gå 2g. om? jeg har været utilfreds med 2 karakterer, og jeg er sikker på at jeg kan forbedrer mig... Hvad er jeres mening... -
8 liniers tyskrettelse
ForumindlægGegen Mitternacht hat ich von Bett gestanden veil ich hunger fehlt. Ich ging die Treppe hinunter zu dem Küche, aber über den weg das Tisch hatte ich mein fuzz gestossen. Es gab ein Echo die meine Frau gehört. Ich habe jetzt brot gescheiten wan ich duztritte in dem Korridor hörte. Hurtich hat ich ... -
Produkt - Plastikkirurgi og skønhedsidealer
ForumindlægVi skal lave et projekt om plastikkirurgi og skønhedsidealer. Vores overemne er forandring og konsekvenser. Vi har bare ingen idé om hvad vores produkt skal være:) Nogle forslag?:)) -
Ondskabens Øjne (Silence of the Lambs)
ForumindlægJeg skal lave en anmeldelse af bogen Ondskabens Øjne.. Tænkte på om der var nogen derude der har læst den? For jeg er ikke ret god til at tolke symboler osv.. Hvad menes der med den engelske titel? Clarice hører en nat lammenes skrig da hun hjælper sin hest væk fra gården. Og Lecter spørger d... -
en tysk stil der skal rettes - Schule und Freizeit
Forumindlægher er tysk stilen, kan i godt rette den er ikke så god til tysk grammatik jeg ved der e fejl så håber i retter den Sophie ist 15 Jahre alt und geht in die 9.klasse und in der Sophie klasse es ist 22, es ist 11 jungen und 11 Mädchen. Es ist Sophies letztes Jahr in schule. Sophie muss um acht U... -
Rettelse? Hvorfor?
ForumindlægHej alle sammen, jeg har brug for hjælp.. Jeg kan ikke se hvorfor disse sætninger er forkerte og hvorfor de er: It is about that we should not take nature for granted. The story takes place in Egypt, a warm and sunny country, opposite Jons negative and cold thoughts TAK -
har brug for en uhyggelige overskrift til en stil
Forumindlægkan en hjælpe med at finde en overskrift -
SRP HJÆLP- EMNER
ForumindlægHej! jeg skal til at skrive SRP, men kan simpelthen ikke finde et godt emne.. Vil rigtig gerne skrive i Mat A, og havde tænkt på MAT A/ Samf A eller MAT A/ Histoie A.. Eller er det klogest at skrive i et A- og et B-fag, så der ikke er de "store" forventninger af en? ... -
selvmord
Forumindlægjeg skal lave en studieretningsopgave med psykologi som hovedfag sammen med engelsk. jeg havde tænkt mig at arbejde med emnet selvmord, da jeg har set en film om emnet, er der nogen der ved hvilke psykologiske teorier der skal bruges, og hvordan man analysere og tolker på det? eventuelt nogle fo...
