Dansk
Produkt - Plastikkirurgi og skønhedsidealer
Vi skal lave et projekt om plastikkirurgi og skønhedsidealer.
Vores overemne er forandring og konsekvenser. Vi har bare ingen idé om hvad vores produkt skal være:)
Nogle forslag?:))
Svar #1
23. januar 2017 af Moderatoren
I kan vise nogle konsekvenser ved plastikkirurgi. Både de positive og negative.
Svar #3
24. januar 2017 af Moderatoren
Det har jeg ikke tænkt over. Det kan I vise på alle mulige forskellige måder
Svar #4
06. februar 2017 af frejat12 (Slettet)
Jeg har om det samme og ved ikke hvad jeg skal lave som produkt.. hjælp gerne!!
Svar #5
06. februar 2017 af Stygotius (Slettet)
Man kunne jo undersøge hvilke problemer de mennesker der er så desperate for at få kosmetiske operationer, virkelig har. Det kunne måske være et lavt selvværd eller en overdreven forfængelighed eller et sygeligt ønske om at behage andre ...........eller at de læser for mange ugeblade og vil være poptøser og -drenge allesammen.
Svar #6
07. februar 2017 af SuneChr
Plastiske operationer, foretaget i en normal sund hud, er, ligesom enhver anden operation, et kunstigt indgreb, som kroppen forsøger at fjendtliggøre. De fleste plastikkirurgiske indgreb vil med tiden tage kampen op med den naturlige ældning vi alle, barn som voksen, undergår, til vi ikke er her mere. Det er en ulige kamp, som man mange gange ikke er sig bevidst, når man ligger på operationslejet. Det varmer hér og nu, men efterfølgende bliver ubehageligt koldt, - lidt ligesom at tisse i bukserne for at bruge et fortærsket udtryk.
Der har gennem tiden været skandalesager med plastikkirurgiske følgeskader, hvor kropsdele er blevet skamferet og skaden uoprettelig.
I det seneste årti er en ny trend med tatoveringer her, dér og alle vegne herskende. Det er vel også, i nogens øjne, et skønhedsideal, som en del sikkert også fortryder på længere sigt. Det er jo ret ufedt at have "Anne"
tatoveret på den ene balle, når man nu kommer sammen med "Marie".
Der ligger meget psykologi i denne tråds indlæg og vil fortsat være historien uden ende.
Skriv et svar til: Produkt - Plastikkirurgi og skønhedsidealer
Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk?
Klik her for at oprette en bruger.