Søgning på: essay virkelighed eller reality. Resultater: 14721 til 14740 af 52987
-
Løs uligheden: (2x-1)*(x+3)<0
ForumindlægHej! det ville virkelig være rart, hvis der var nogle, som kunne hjælpe mig med at forstå, hvordan man regner dette ud: (2x-1)*(x+3)<0 Skal man bruge diskriminanten? Og hvordan? -
Opgave til aflevering
ForumindlægHåber nogen kan hjælpe med den her opg. kan virkelig ikke finde ud af den. Tak p.s. det er linket herunder der er opg. http://img91.imageshack.us/my.php?image=matvh3.jpg -
Spørgsmål til lyd
Forumindlæg1. Hvordan vil lydbølgen være i et reagensglas med vand når man puster luft ned i det? 2. Hvad kan et forsøg om et vandorgel bruges til i det virkelige liv? -
Hjælp, tak.
ForumindlægJeg tænkte på, om jeg må sende en sides tysk til en eller anden person, som lige vil kigge det igennem og rette fejl? Så ville jeg virkelig være taknemmelig. :) -
Teori bag nyttevirkning ?
ForumindlægKunne virkelig godt bruge noget ordentligt teori bag nyttevirkning, for jeg synes ikke vores fysik bog beskriver det godt nok til jeg kan skrive det i en rapport. -
Mars attack
ForumindlægNogen her inde der har lavet projekt opgaven "mars attack"? Vil virkelig gerne have en måde at rette mine beregninger på. -
FUNKTIONSBEGREBER
ForumindlægSe venligst vedhæftede fil og hjælp mig med at finde og skrive funktionsforskrifterne Jeg kan virkelige ikke overskue koordinatsystemmet. Jeg håber der er en venlig sjæl som vil hjælpe mig -
min tysk stil skal rettes(!!!)
Forumindlæghej, har virkelig brug for hjælp til min tysk stil. Nogle kloger hoveder der er gode til tysk og som kan hjælpe? -
DIO OMG
ForumindlægNogen der kan finde Hofstedes kulturdimensioner for Skotland seperat ?? er virkelig på den har ledt i snart tre timer på nettet -
Rettelse af spansk stil
ForumindlægHello Er der nogle søde mennesker, som kunne tænke sig at rette min spansk stil .. Den fylder 1 A4 side. Har virkelig brug for hjælp. -
Fatter det ikke?
Forumindlæghttps://www.studieportalen.dk/Forums/Thread.aspx?id=767739 Fatter virkelig ikke, hvad jeg skal gøre i b? :S -
Analuse "En stol for lidt"
ForumindlægNogen der ligger inde med en analyse af novellen " En stol for lidt", eller som eventuelt ville lave et udkast til den, jeg er virkelig dårlig til det, og kunne godt bruge lidt hjælp? Bare rolig det er ikke til en aflevering. -
Hjælp!! Helle Helle
ForumindlægHar virkelig brug for hjælp. Hvordan vil i analysere og fortolke ræven i Helle Helle's novelle køreplaner. -
Køreplaner - Helle Helle
ForumindlægHvordan analysere og fortolker i ræven, i Helle Helle's novelle Køreplaner? - kunne virkelig godt bruge noget hjælp (: -
Mængdeberegning
ForumindlægJeg har brugt virkelig lang tid på opgave 4 og 5, men kan simpelthen ikke finde ud af dem, er der mon nogen der kan hjælpe med at forklare? -
Omskrivning af afstemt reaktionsskema
ForumindlægJeg har prøvet at løse denne opgave, men jeg har virkelig ingen anelse om hvad jeg skal gøre -
Novelle til fra barn til voksen?
ForumindlægHej jeg skal snart til afgangsprøve og skal virkelige bruge en novelle som prøveoplæg. Er der nogen der har noget der har masser af kød på og er nem? -
Buddhismen..
ForumindlægHvad mener Buddhismen mht. ægteskab? Og hvad vil man sige (selve religionen) hvis en protestantisk mand ville giftes med en buddhist? Har virkelig brug for svar :S.. På forhånd tak. -
Idealgasligningen
ForumindlægHej.. Jeg har brug for nogle gode eksempler på hvordan man bruger idealgasligningen i "det virkelige liv"? P*V=n*R*T -
kobber
Forumindlægder skulle vel ikke være en meget venlig sjæl herinde, som har downloadet en opgave om undersøgelse af kobber fra studienet.dk og som ville lægge den her ud? Er virkelig på bar bund og skal aflevere på tirsdag...
