Søgning på: dansk reportage. Resultater: 14761 til 14780 af 41162
  • Europaudvalget...

    Forumindlæg
    I folketinget findes 24 bestående udvalg. Et af disse udvalg hedder EUropaudvalget. Hvem består Europaudvalget af? Hvad er formålet med udvalget?
  • Commonwealth

    Forumindlæg
    Hej!Er der nogen der ved om statsborgere fra tidligere Commonwealth lande har mulighed for at migrere til UK!På forhånd takMed venlig hilsenLiv Rasmussen
  • Tryghed i Aarhus V?

    Forumindlæg
    Hej allesammen! Jeg har her den anden dag fået tilbudt lejlighed på skovkollegiet i Aarhus Vest, men har hørt så mange rygter om kriminalitet, skudepisoder og bandekrige i Aarhus V... Er der nogen som evt. kan uddybe det og give mig et syn på hvor galt det er? Bare omkring skovkollegiet/vinterve...
  • !! STAMFUNKTIONER!!!! HURTIGT SVAR!!!TAK!!!!

    Forumindlæg
    NOGEN DER KAN HJÆLPE MED STAMFUNKTION?? TAK !!! JEG HAR VEDHÆFTET DEN ORGINALE HER OPGAVE !!! !!
  • hjælp til oversættelse af en sætning

    Forumindlæg
    Hvad betyder replace fear of the unknown curiosity
  • Knaphedssamfund

    Forumindlæg
    Hvad vil det sige når man siger knaphedssamfund?
  • Amish

    Forumindlæg
    Hej. Jeg er igang med en eksamens opgave, hvor jeg har et spørgesmål som er "Sammenlign Amish med Danmark", men jeg kan simpelthen ikke finde ud af hvad det kunne være. Hvad har Danmark og Amish og Danmark til fælles? Tak på forhånd:-)
  • Hjælp med at finde en af Hitlers tale

    Forumindlæg
    Hej Er der nogen, der har Hitlers tale til Rigsdagen 30. januar 1939? Jeg har et fundet uddrag på historieverden, men jeg vil meget gerne have hele teksten. Det ville være super, hvis der var nogen, der havde den liggende og vil dele den, eller kan hjælpe med at finde den. Ellers må i meget ge...
  • Analyserer???

    Forumindlæg
    Kan I give mig en forklaring, på hvordan man analyserer på tysk. Kan ikke forstå det helt og fik 7 i terminsprøve, men problemet er at jeg ikke kunne analysere ret godt. Danke! :-)
  • Psykoligi optag uden studenterksamen - megen relevant uddannelse?

    Forumindlæg
    Adgangskrav til psykologistudiet: Kan man komme på universitetet og studere psykoligi uden en studentereksamen? hvis man feks. er uddannet sygeplejeske, har en længerevarende psykoterapeutisk uddannelse - 6 år og en efterfølgende uddannelse i special-metode på 4 år? og Uddanner sig hos ...
  • Nogen der vil rette mit engelsk

    Forumindlæg
    Section A 1. The text “Everyone must be an organ donor unless they opt out, says Chief Medical Officer” Sir Liam Donaldson recommends moving to a system of presumed consent, in an attempt to increase the number of organs for donation. A lot of countries are in lack of organs, and ever...
  • Danmarks statistik

    Forumindlæg
    hej! jeg sidder og er i gang med at skrive srp opgave, men har aldrig lært at bruge danmarks statistik. jeg skal finde nogle statistikker over hvor mange hjemmegående husmødre der var i perioden 1890-1920 eller deromkring. ellers noget med kvindernes status, altså hvilke former for huslige pl...
  • HJÆÆLP!

    Forumindlæg
    Hey folkens. En der har forstand på partierne? hjælp???? - Hvilke mennesker i samfundet henvender socialdemokratiet til? - Hvilke mennesker i samfundet henvender de konservative folkeparti? - Hvad gør socialdemokratiet til socialistisk parti? - Og de konservative til konservatisme?
  • Brev til månen - Ib Michael

    Forumindlæg
    Jeg har et spørgsmål til, hvilke stoffer hovedpersonen eksperimenterer med i romanen? Håber nogen, der har læst den eller kender nogen der har kan huske det. :)
  • HJÆLP! diskursanalyse af Obama's indsættelses tale

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal lave en diskursanalyse af Obama's indsættelsestale, men har ingen idé om hvad man skal gøre, har lavet en analyse af talen, men forstår ikke hvordan man laver en diskursanalyse...? nogle der kan hjælpe??
  • Systematisk navngivning

    Forumindlæg
    Hej er der nogen, der kan hjælpe med det systematiske navn for: CH3CH2CH2CHCICH2CHO?
  • Grundtvig om globalisering :)

    Forumindlæg
    Hejsa :) Kan nogle svare mig på, hvad Grundtvig syntes om globaliseringen? Altså mente han, at vi skulle sammenarbejde med udlandet, eller skulle vi bare passe og pleje det Danmark vi har? :) Mvh Keya- på forhånd tak :)
  • Omskrivning af "pale ontological evidence"

    Forumindlæg
    Hejsa!Jeg har fundet en tekst på internettet som jeg skal omskrive, her er et lille stykke som jeg har store problemer med:The Elk are the largest mammal in Yellowstone; pale ontological evidence confirms their continuous presence for at least 1,000 years.Eller mest udtrykket "pale ontologic...
  • grammatik

    Forumindlæg
    hvordan finder man ud af, om der skal stå: at, on in osv bagvad et ord?
  • Oversættelse - imperativ

    Forumindlæg
    Hej Jeg har et spørgsmål. Når man skal skrive latin i imperativ, hvordan gør man så? Jeg kan ikke finde noget i mine bøger om det og ville gerne have oversat et sætning: Lev i dag, dø i morgen Nogen der kan hjælpe, eventuelt forklare?