Søgning på: eksamensprojekt emner. Resultater: 14781 til 14800 af 27879
-
Hjælp til at finde MRS
ForumindlægHej :) Jeg får følgende 2 nyttefunktioner givet i en opgave: u(x1,x2) = x1·x2 samt w(x1,x2) = x11/3·x21/3 Og jeg skal udregne MRS. Jeg ved, at MRS udregnes således =-Δx2/Δx1 Men jeg er lidt i tvivl om hvad jeg skal gøre her? Hvilken forskel (læs: Δ) er det jeg skal finde? ... -
Fremstil et batteri (FSA)
ForumindlægHej alle sammen! Jeg sidder her og skal skrive en disposition til metaller, og i min bog (Ny prisma 9) er der vist et forsøg på hvordan man kan fremstille et batteri. Men da jeg aldrig selv har prøvet dette forsøg er jeg meget i tvivl om det vil virke til eksamen. Altså ifølge tegningen i bogen s... -
Samfundsfag - eksamensopgave 2011
ForumindlægHvilke forskellige former for straf har vi i Danmark og hvorfor straffer vi? og Hvordan kan vi som samfund undgå at folk begår kriminalitet? -
Fysik eksamen - gode råd?
ForumindlægHey med jer :-) Jeg skal til fysik eksamen imorgen og ville høre om der var nogen der havde nogle gode råd, lige inden dagen derpå? -
Hjælp please det er rigtig vigtig jeg har exam imorgen
Forumindlæghej jeg skal laver en forsøg til ensretning , og vekselstrøm , hvad for noget forsøge kan jeg laver ???? tak -
integralregning..
ForumindlægGør rede for ubestemte og bestemte integraler. Specielt skal du inddrage substitution. hvilke beviser kunne være med her??? -
Provisorietiden - hjælp
ForumindlægHvilke konsekvenser fik "Provisorie-tiden" 1885-1894 for demokratiet? (DK's selvfølgelig ;-)) Tak på forhånd -
Kemi spørgsmål (:
ForumindlægEr der nogle der kan forklare mig sammenhængende mellem m, M og n, og evt give et eksempel! Tusind tak!. -
Protein, kulhydrat og fedt
ForumindlægHvordan kommer proteiner, kulhydrater og fedtstoffer ud til deres bestemmelsessteder? og hvad er bestemmelsesstedet helt præcist .... Mvh, Crimerider -
Den Amerikanske Frihedskrig
Forumindlæghej jeg skal lave et stort powerpoint om den amerikanske frihedskrig jeg tænker på hvilke ting er mest vigtige at tage med -
-3 ?
ForumindlægHvor ringe skal man være for at få -3 til en mundtlig eksame ? -
Fysik eksamen mundligt 2011 (FOLKESKOLEN)
ForumindlægHi, Til alle jer der ude, der har vaeret op til fysik eksamen. Jeg ville bare spoerge om nogle af jer der har vaeret op til eksamen om i kunne give mig et par fifs om eksamen, siden jeg skal op iovermorgen. F.eks. hvad jeg skal sige og hvorlang tid forberedelse man har. TUSIND TAK -
Dansk
ForumindlægHvordan skriver man et essay på dansk?? Hvad er kravene til det?? Hvordan sætter man kommaer på dansk ?? Håber i ville hjælpe mig.. -
potensfunktioner
ForumindlægHej, Jeg vil lige høre om det her er korrekt udregnet. -
Konfucianisme
ForumindlægHej. Nogle der kan forklare mig hvad konfuciamisme står for og hvad det betyder? Jeg har søgt om det, men forstår stadig ikke særlig meget. Jeg ved at konfutze er en kinesisk filosof osv. men konfucianisme... ja det kan jeg ikke svare på :( -
1. verdens krig
ForumindlægHej alle (-: Der er 2 spørgsmål jeg meget gerne lige vil have svar på. 1: Hvilken områder mistede tyskland efter 1. verdens krig? 2: Bar Tyskland hele skylden for krigen?, for og imod. -
Valg af fag?!
ForumindlægHej Jeg startede på 3.g HTX her for et par uger siden og i morgen skal vi fremlægge vores endelige valg af fag til SRP. Jeg kunne godt tænke mig at skrive noget om Fibonacci, det gyldne snit eller måske noget om naturens påvirkning på bygninger. Men jeg har kun følgende fag at vælge i mellem. Mi... -
Genitive, nominative, akkusitiv, dativ hvad er det?
ForumindlægHEj hvad er alt det der, jeg forstå de ikke og kunne i give nogen eksempler og hvad er kasus? på forhånd tak :) -
Odont. 1.semester bøger.
ForumindlægHej alle. Har en standbyplads på odont studiet, så skal begynde til næste år. jeg har dog været inde i odont. bogshoppen på panum, for at købe en bog eller to bare for at forberede sig lidt. Jeg blev dog eget forvirret . Fandt en pensum liste, men aner ikke om det er alle bøgerne på listen ... -
DF ideologi
ForumindlægNogle der har et bud på hvordan man kan se nogle ideologier, som liberalisme, konservatisme og socialisme i dette stykke? Det første stykke har jeg fået til at være liberalistisk, og det med kulturarven til at være konservativ. ville hjælpe meget med nogle ideer :) Dansk Folkepartis f...
