Søgning på: tysk analyse. Resultater: 14781 til 14800 af 38620
-
Hvad er rigtigt?
ForumindlægErst will ich referieren, was passiert in diesem TextstückErst will ich referieren, was in diesem Textstück passiert?? -
Lenin & Tyskland
ForumindlægHvorfor var det lige at tyskland var interesseret i at få Lenin tilbage til Rusland i 1. verdenskrig? Tyskland var jo i krig med ententen.. -
indvandrerpolitik
ForumindlægHvis man i 2007 kritiserede indvandrerpolitikken i tyskland, hvilket parti kritiserer man så? Prøver bare at finde hoved og hale i nogle artikler, jeg arbejder med. -
homo faber
ForumindlægHej, er der nogen der har nogle notater til Homo Faber af Max Frisch???? Svar venligst huuurtigt, og skriv tilbage til M1lle.. ser frem til af høre..:) MVH MILLE -
kredsøb
Forumindlæger der en der gider at forklare mig vandets kredsløb - de 3 forskellige kredsløb. hvad er det vigtigste at kunne angående vandet i geografi -
Rettelse af tekst
ForumindlægJeg har fået en opgave i fejlstøvsugeren for :) Tænkte lidt på, om der er nogen der gider tage et kig på det og se om der er nogle fejl :D (jeg har oversat det fra dansk til engelsk) min oversættelse: 1) That teacher, she had in the first two years, meant everything to her. 2) The... -
dansk
ForumindlægEr der en som er rigtig god til dansk. Der kan hjælpe mig. skriv mail -
lidt hjælp....please
Forumindlæg"hun passede aldrig noget igen" ...hvordan skal man oversætte det... har prøvet men intet lykkes.... -
rettelse
ForumindlægDa sie wegen ihrer Religion verfolgt wurden, wanderten sie in die USA aus. Den første sætning bliver helt VOLAPY; Så pga. deres religion fulgte ville, vandrede de ind i USA. -
Svær
ForumindlægHey alle, har et spørgsmål som jeg har kæmpet med for længe nu og er ikke kommet videre, så måske kan du hjælpe?! Vi betragter en boble, hvori der er et tryk af atmosfærisk luft Pi,atm= 10 bar. Vil luften i denne boble gå i opløsning i vandet, eller vil den luft der allerede er opløst i vandet s... -
abgehauen ?? hjæælp haster
Forumindlæghvad betyder abgehauen ?? -
Bogen
ForumindlægHeej, har brug for hjælp, er der nogle som har læst en tekst som hedder Fahrtwind som vil hjælpe mig ? Tak på forhånd :) -
Texas TI 89
ForumindlægHej! Jeg går på Hf,og har hårdt brug for grafregneren Texas TI 89. Hvis du har en til salg, så skriv til mig eller ring:26584921. Hilsen Tanja -
Regelmæssig / urregelmæssig ?
ForumindlægHvordan kan man vide at et udsagnsord er reglmæssig eller ureglmæssig -
HJÆ MIG HASTER
Forumindlæghvad handler Nürnbergprocessen om? -
Oversættelse af "tyskstil"
ForumindlægHej, jeg vil gerne hvis der var en der ville være sød at oversætte denne tekst for mig. Faren, moren og de to børn har bestilt bord på den bedste restaurant i byen. De kommer ind, og tjeneren viser dem over til det bestilte bord. De får et menukorthver , og imens familien finder ud af hvad... -
Tillægsord - køn?
ForumindlægHej folkens Her er to sætninger, jeg håbede nogen kunne fortælle var rigtigt konstruerede Maria ist sehr schnell Der Mann lief schnell -
sætning...
Forumindlæg"De håber at komme med til premieren og se ham i hans nye rolle" Er i tvivl om placeringen af 'zu kommen' :S -
et spørgsmål :s?
Forumindlæger det muligt ved blodtab at undvære blodtransfusion og nøjes med tilførsel af fysiologisk saltvand? -
Terminsprøver 9.klasse 2017
ForumindlægHej mit navn er Jens. Her den 15 Januar 2017 starter mine terminsprøver(9.klasse). Mit spørgsmål er om hvilke obligatoriske fag, SKAL jeg op i? Og hvilke fag KAN jeg komme op i. Tak forhånd.
