Søgning på: tysk analyse. Resultater: 14821 til 14840 af 38620
-
Test-sider
ForumindlægHej Er der nogen, som kender nogle sider, hvor man kan teste sin viden inden for alle mulige fag i folkeskolen? -
oversættelse -
ForumindlægHej: Jeg skal oversætte en tekst, men der er nogle ord/sætninger som jeg forstår. Håber I kan hjælpe. 1.Metz 2.Ergab. ( Es ergab sich aber im letzten Augenblick vor Mutters abreisa.) 3.angewiesen 4.Sie machte ihre Sache gut. 5.Alles lief so, wie wenn die mutter daheim gewesen wäre. 6.Knarrte... -
oversættelse
Forumindlæghej hvad betyder ich hsse diesen taggg og denne her böööööööööööö krasse wunde leutz -
"Keine Ahnung" af Karen Duve
ForumindlægHey. Er der nogen der har læst teksten Keine Ahnung af Karen Duve. Har virkelig brug for noget hjælp. Line. -
Ret tyskstil plz
ForumindlægNogen der ville lave en hurtig retning på denne stil: Franka Potente erzählt in einer Interview über ihre leben. Sie war nicht froh über ihre leben in Deutschland, und sie hat dafür nach USA geflüchtet. Franka Potente hat die Inspiration, für einen Film bekommt. Der Film handelt von einem Mädch... -
Forberedelse til Terminsprøver
ForumindlægHej Jeg sidder og skal til Terminsprøver her i næste uge. Så tænkte på om hvordan man kunne forberede sig.. Er der nogen der har nogle ideer? -
Hvorfor hedder det sådan?
ForumindlægEr starb letztes Jahr. -
Hjælp til en lille en
ForumindlægHej. Hvor siger man: "Lavet af" (når man laver en stil og skriver det til sidst?) -
Mundtlig eksamen..
ForumindlægHejsa.. :) Er der nogle der ved hvilken dato de mundtlige eksamens tider bliver frigivet? -
kan jeg lige få hjælp -tak akut
Forumindlæghej skal aflevere en disposition til min lære i morgen og kan ikke finde ud af det er helt lost fordi jeg ikke fik en særligt god forklaring og ved ikke hvordan opstiller det og har valgt tokio hotel som underemne og overemne er så musik men som sagt ved hvordan jeg skal lave hvis en kan gi forsl... -
OVERSÆTTELSE please hjælp mig!
ForumindlægHey skal bruge en hurtig rettelse hvis der en der er så sød bare lige at kigge det her igennem hurtigt da jeg skal aflevere det om 30 min. :( Harry, auf dem Bild ist in Berlin. Er sehe durch die grenze zu West-berlin. Um die Mauer gibt es Stacheldraht. Der mann Harry hat ein schwarze Jacke auf... -
oversættekse
ForumindlægNogle der kan hjælpe mig med at oversætte denne sætning?: (...), zeigten Bastian und ich ihm in jenen Tagen öfter einen Vogel. -
Hvad betyder
ForumindlægHvad betyder 1. Sein fox an der roten Leine tänzelte voraus. 2. Der autostrom riss nicht ab, (...) -
Bogstavet Ø
ForumindlægHvordan skrives bogstavet Ø internationalt? Jeg skal udfylde en formular på nettet hvor navnet på den by jeg bor i : 'Køge' skal indgå! Men programmet vil ikke tage imod bogstavet 'ø' og beder om noget andet? kan jeg evt. skrive 'Koege', og samtidigt være sikker på at pakk... -
EKSAMEN 24 TIMER
ForumindlægHej .. er der nogen som kan hjælpe mig med nogle notater evt? jeg har trukket en tekst der hedder : SIE GLOTZEN MICH AN WIE EINE AUSSERIRDISCHE ? pLEASE HJÆLP . Alt nyttige notater må i gerne sende til min mail . [email protected] TAK . :d -
Oversæt af ord fra præsens til præteritum!
ForumindlægHej! Skal oversætte nogle ord fra Præsens til præteritum, som jeg har brug for noget hjælp med. Ved godt der er mange ord, men alt hjælp er hversat! 1. Schreibt 2. Heiβt 3. Fängt 4. Kommt 5. Spricht 6. Versteht 7. Bestehen 8. Benehmen 9. Treffen 10. Laufen 11. Essen 12. Findet... -
Kort film
ForumindlægHej alle her å studieportalen.dk Jeg har trukket et emne i dansk, til de mundtlige eksamer. Jeg har fået "kort film" men ved ikke helt hvordan jeg skal lave en synopsis om det? Jeg er også ret usikker på hvad en synopsis er helt bestemt. Ville i være rigtig søde og hjælpe mi... -
Eksamen
ForumindlægHej Jeg har en vuderingssamtale i morgen, skal snakke om flere bilag. Jeg brug for hjælp til den bilag, hvis nogen kan hjælpe mig med en god forklaring. på forhånd tak -
HG
ForumindlægHej alle. Jeg kunne vildt godt tænke mig at tage en HG uddannelse, butik med salg, men jeg er i tvivl om hvor vidt man skal kunne 2 fremmedsprog eller ej? Hvis man så fremt i fald skal have 2 fremmedsprog, hvor mange år skal man så have haft det? Jeg håber at der er en eller flere af... -
Jeg er født i...
ForumindlægHvordan siger man "jeg er født i" også fx Danmark ??:i
