Søgning på: historien om en ung mand. Resultater: 14841 til 14860 af 25375
  • hvordan ''tager'' man billeder fra en film?

    Forumindlæg
    Hej allesammen.. Jeg er igang med en filmanalyse, dertil har jeg tænkt mig at sætte nogle billeder ind fra filmen, så mit spørgsmål er bare, hvordan gør man det??? Er den største anti-IT-idiot der findes :b På forhånd tak
  • AT WHAT!?!?!

    Forumindlæg
    hej jeg har meget brug for hjælp til AT, jeg har en opgave for hvor de spørge om hvad AT er, altså jeg ved godt at det er Almen studieforberedelse, men jeg ved ikke hvordan jeg skal forklare det. har brug for al den hjælp jeg kan få. skriv hvad du ved om det. Tak hilsen ATidiot
  • disposition

    Forumindlæg
    hej alle sammen jeg skal i gang med at lave en disposition og ville lige spørge jer om hvad for nogle punkter der vil være gode ( hvad der vil være godt at skrive i en disposition) når jeg skal lave en disposition til en digt-analyse??
  • større skriftlig- kurder

    Forumindlæg
    hej jeg har overvejet, at vælge at skrive om kurder, som jeg ikke ved så meget om. jeg har hørt at der er mange ting, man kan skrive om. derfor spørger jeg jer, hvad er det vigtigste og godt at fortælle om?, som kan giv en god karekter. håber i vil give jeres mening, så jeg kan beslutte mig sn...
  • Hvad betyder "førstehåndstekst"

    Forumindlæg
    Er usikker på hvad det betyder..
  • De vigtigste elementer under den russiske revolution i 1917

    Forumindlæg
    hej , skal analysere nogle af de vigtigste elementer under den russiske revolution? nogle der har idéer ?
  • SRP - Fys/His...????

    Forumindlæg
    Hej derude.. Som mange andre 3.g'er skal jeg til at skrivestudieretningsprojekt. Jeg har overvejet fagkombinationen Fys/His. Er der nogle som har nogle gode ideer til et emne? Håber I kan give mig lidt inspiration...
  • Studieretningopgave! Mat/his

    Forumindlæg
    Hej! Er der nogle derude, som er færdige med gym, og som har skrevet SRP sidste år? kunne godt tænke mig, at se et eksempel på en opgave i mat/his.. nogen, der kan hjælpe?
  • Kunsteventyr

    Forumindlæg
    Kære SP Jeg har læst eventyret: DET ER GANSKE VIST! Jeg har desværre svært ved at perspektivere eventyret til noget andet, er der nogen der kan kan komme på noget? Hvordan laver jeg egentlig aktantmodellen til eventyret? Håber i vil hjælpe mig. Tak
  • Episk fortæller

    Forumindlæg
    Hej er der nogen der kan fortælle mig hvad en episk fortæller er? Samt en implicit og eksplicit fortæller?
  • Dansk stil , Meninger!

    Forumindlæg
    Hey alle (: Jeg ville høre om i ikke ville sige jeres mening om min stil?, og hvad i måske tror den ville give á karakter (: jeg håber i vil være så søde, at sige jeres mening, fordi jeg er lidt fortabt på denne stil? , om det skal skrives mere på eller hvad? Den glemte katastrofe 190...
  • Bio A - Kemi A - Diabetes og insulin

    Forumindlæg
    Jeg vil gerne skrive om diabetes og insulin i bio A og kemi A.. men er der nogen der ved noget om hvor svært det er? og om der overhovedet findes noget materiale til det?.. evt. nogen som har skrevet noget om det?..
  • Analyse and interpret?

    Forumindlæg
    Hvilke områder er det jeg skal indenom her?
  • Fotosyntese

    Forumindlæg
    Når man snakker om fotosyntese, snakker man så om biologi eller kemi?
  • vejledning til skrivning af informationspjecer

    Forumindlæg
    Hejsa Jeg skal skrive en informationspjece omkring arbejderbevægelsen. Er der nogen som kan linke til sider, som jeg kan bruge som inspiration til min egen informationspjece omkring mit emne??? På forhånd tak for hjælpen.
  • Kvindekamp - kontaktpersoner

    Forumindlæg
    Vi har om kvindekamp i projekt uge, og ved ikke helt hvilke personer vi kan snakke med. Vi har allerede en aftale med en ekspert fra Kvinfo, men vil gerne have flere at snakke med :-) Nogle ideer til hvem man kan kontakte omkring det område ;-)
  • Hjælp til slutning og begyndelse

    Forumindlæg
    Jeg har lige fået en dansk stil tilbage. Alt i alt var min stil god (fik 10 pil ned), men det, der især trak ned, var opgavens form især begyndelsen og slutningen, er der nogle der kan komme med nogle forslag? Jeg går i 1g (kan sætte min stil ind, hvis det ønkes)
  • Vaccination

    Forumindlæg
    Hej, :-) Jeg har projektuge i denne uge. overemnet er opdagelser. jeg har valgt at skrive om opdagelsen af vaccinationen, men jeg har et problem. jeg ved ikke hvad mit produkt skal være? noget med vaccination? Nogen der kan hjælpe? det haster! Taaak !
  • SRP

    Forumindlæg
    Hej jeg skal snart til at skrive en SRP opgave (mat A og hist A), men mangler literatur, min emne omhandler Sophie Germain, og Fermats sidste sætning, jeg skal desuden skrive om kvinder i oplysningstiden, nogle som har nogle forslag? alt hvad jeg har nu: Kvinder og matematik: rapport fra en kon...
  • Outline i engelsk

    Forumindlæg
    Hej. Jeg har jo som så mange andre elever i 9 klasse fået til opgave at lave en outline (disposition) i engelsk. Mit problem er så bare hvad jeg skal komme ind på af punkter? Mit hovedemne er Racism og jeg har derunder valgt at snakke om Emmett Till. Håber virkelig jeg kan få noget hjælp senest ...