Søgning på: tysk disposition fodbold. Resultater: 14841 til 14860 af 19198
-
Finde fejl i sætning
ForumindlægHej Hvor i nedenstående sætning, er der en fejl: The grandfather could hardly recognize his little granddaughter because she was grown a lot. Sætningen stammer fra et eksamenssæt, og jeg kan ikke selv identificere nogen fejl. -
undervasaller
Forumindlægsidder lige og læser historier og bliver så forvirret af alle de bategnelser. skal lige have på det rene om en undervassal er det samme som en feudalherre!?på forhånd tak. Mettma -
Eksamen IMORGEN!
ForumindlægHey Alle ..Tænkte på om der ikke var nogen af jer der kunne give mig nogen gode råd om mundtlige eksamen i Dansk?Er lidt nervøs så vil gerne vide hvad man kan gøre og sådan .. Tak :) -
Til hvilke eksamener må man bruge google oversæt?
ForumindlægEr der nogen der ved, til hvilke eksamener det er tilladt at bruge google oversæt? Der er tale om STX. Det er bare, så jeg ved, om jeg skal bruge eller ikke bruge google oversæt til de daglige afleveringer. Arbejdsmåden med de daglige opgaver skal helst være det samme som til den endelige eksamen. -
MA
Forumindlægheeejj Jeg har brug for hjælp til min MATEMATIK eksamensopg. En der kan måske kan give mig privat undervisning i mat.. Har brug for hjælp inden d. 10 juni den første del af opg er vedhæftet... hvis da nogen da forstå opg'en må de meget gern skrive tilbage =) -
Eksamen/års karakter
ForumindlægJeg er lidt i tvivl mht. årskarakter og eksamenskarakter. Hvorledes vægtes disse når man får sit eksamensbevis. Er de begge lige vigtige? kommer de begge til at stå på beviset? hvilke af dem skal man gå ud fra når man skal beregne sit endelige snit? Håber nogen har svar på mine spørgsmål. -
Perspektivering
ForumindlægJeg vil lige høre om nogen måske kan hjælpe mig.. Jeg har trukket teksten: "Metin und Martin" og nu skal jeg jo også have noget at perspektivere til. Jeg har tænkt lidt på om jeg kan perspektivere til: "Jenseits der Stille" fordi i Jenseits er det Lara+hørende>Og i Metin un... -
fysik kursus, pensum?
ForumindlægHej med jerDet er sådan at jeg er kommet lidt i klemme... Jeg har valgt noget kursus på dtu, fysik på b niveau og det varer 3 uger.. men nogle der ved hvor stort pensum er? Ville det f.eks. være lige så stort som et helt år???!- Sam -
Sommerstart
ForumindlægHeysa, hvornår plejer man at starte i universitet, er det i august måned eller september? -
rettelse
ForumindlægEfter at have solgt flyttede de til ( in) udlandet . Efter at de havde slogt huset ,flyttede de til udlandet .Efter at være blevet opfordret til at melde sig som kandidat for partiet arbejdede han hårdt for at blive valgt. Vi bestilte is til dessert efter først at have spist løgsuppe og kalvesteg... -
HJÆLP HASTER!!*
ForumindlægIm text sind 9 verschiedene verben . finde sie und beuge sie in Infinitiv (navneord), präsens (Nutid) , präteritum (datid) und perfektum ( førnutid). Beispiel: sein - er ist - er war - er ist gewesen. Det her er mine verber: -sind -kann -hat -ist -sterbe -gehen -sage -ende -segen - Nogen der vil ... -
Forum - søg?!
ForumindlægHvorfor i al verden søger forummet på google.dk, når jeg prøver at søge i forummet?!?!? Normalt finder den de "tråde" hvor mit søgeord er i?!??! -
Fremtidens EU
ForumindlægJeg har lige nu om Fremtidens EU, men jeg har ærlig talt ikke 100% styr på alle opgaverne. Jeg kunne godt bruge noget hjælp til en af dem:"Hvor bevæger samarbejdet sig hen, og hvilken holdning til EU har de forskellige nationaliteter (Især: Spanien, England, Tyskland, og Frankrig).Jeg håber ... -
FYSIK: Enheder?
ForumindlægHej, Jeg er i tvivl om hvilken enhed ΔL skal have: ΔL = α · L · ΔT ΔL = (12·10-6 K-1) · 20 m (1300 K - 110 K) = 0,2856 Skal enheden ikke være i meter? -
Ideer til valg af emne til eksamen
ForumindlægEr der nogen der har ideer til emner inden for overemnet tyskland? I klassen har vi mest af alt læst tekster som omhandler tiden efter muren, og det er fs10 prøven jeg skal op i :-) I min egen korte brainstorm har jeg fået skrevet dette: Noget med Tyskland nu, eller perioden efter anden ver... -
Verber i bydeform?
ForumindlægHej :) Når man skal oversætte verber i bydeform er det så bare navneformen man oversætter til? Fx.: Begynd! = Beginnen! Eller hvad? -
økologi
Forumindlæghej jeg vil have hjælp til biologi jeg forstoed ikke hvad økologi endelig er vil i give mig en lille resume hvad det er jeg håber i vil -
Nogen der kan hjælpe med at rette?
ForumindlægDen danske: Vi møder Peter, som sidder på et motel nær lufthavnen nær Brisbane. Brisbane er en by i Australien, og vi tænker han må være trist fordi Australien er et smukt land, og han skal være der alene og får tænkt hans liv igennem. Han er endt i Brisbane, og er egentlig meget frustret ... -
bøjning af schenken
Forumindlæger der nogen der kan bøje schenken i datid ? - på forhånd tak =) -
SSO
ForumindlægJeg skal jo som sagt skrive SSO da jeg er på 3år. Vi skal afl emne på fredag og har overvejet meget at skrive i historie. Jeg ville så hører om der er nogen af jer der har beskæftiget jer med anden verdenskrig - nærmere betegnet D-DAG. og vil høre om der f.eks. er nok stof i et emne som D-DAG. ...
