Søgning på: tysk fremlæggelse. Resultater: 14981 til 15000 af 20009
-
Hjælp, Klima!
ForumindlægHej allesammen.. Om ikke så lang tid skal jeg fremlægge i geografi og klimaet Jeg skal fortælle om: - Klimaet gennem tiderne - Klimaet idag, og klimazoner, og hvilken plantevækst man kan forvente i forskellige klimabælter - Hvad der har indflydelse på klimaet, både store og små udsving - Klimaet ... -
Obligatorisk selvvalgt opgave - Fitness
ForumindlægJeg går i 10. klasse og har i øjeblikket min obligatoriske selvvalgte opgave. Jeg har valgt emnet fitness/wellness og er i fasen, hvor jeg indsamler data som kan udforme min problemformulering. Jeg ville spørge, om der er nogen som har nogle input til problemstillinger etc.? Jeg har vaglt at foku... -
Hjælp til synopsis til samfundsfags årsprøve.
ForumindlægJeg skal på tirsdag op og trække et emne til samfundsfags årsprøve, og så har jeg derefter 24 timers forberedelse. Min lærer har så bestemt at vi skal lave en synopsis på ca. 2 sider, mit problem ligger bare i, at jeg ikke aner hvordan man laver sådan en. Har aldrig gjort det før, og jeg vil jo ... -
kvalitativ metode
Forumindlæghej allesammen Jeg har et spg. angående kvalitative metoder.. jeg benytter mig af et interview der er lavet af nogle journalister, spg. er så om jeg til fremlæggelsen skal redegøre for journalistens kvalitative metode, heri fortælle om svaghederne ved denne metode! fx at intervieweren kan ... -
Kan man bruge sinusrelationerne i retvinklede trekanter.
ForumindlægHej. Jeg er ved at lave en fremlæggelse om sinusrelationerne. Jeg skriver så følgende: Sinusrelationerne er et formelsystem der er udviklet til at beregne sider og vinkler i vilkårlige trekanter. Sinusrelationerne kan dog kun bruges i vilkårlige trekanter under visse omstændigheder: Man brug... -
Dansk poltik - produkt!
ForumindlægHej allesammen. Jeg har været så ''heldig'' at vi har trukket samfundsfag til mundtlig i år. Jeg har så trukket ''Dansk poltik'' som overemne, og jeg ved virkelig intet om det. Jeg skal så have et produkt til min fremlæggelse og det ved jeg ikke hvad skulle væ... -
Eksamensspørgsmål
Forumindlæg"med udgangspunkt i vedlagt materiale skal du lave en fremlæggelse hvor du skal analysere og vurdere de biologiske forhold som ligger til grund for artiklens problemstillinger" - sådan lyder min opg.formulering. Min artikel handler om en læge, som forklarer og argumenterer for, det er b... -
Psykologi synopsis - mundtlig eksamen
ForumindlægHej Jeg har netop trukket et emne i Psykologi, hvor jeg har 24 timer til at udarbejde en synopsis og fremlægge om den. Jeg har i den forbindelse fået en række bilag om fænomenet Happy Slapping. Blandt andet artikler og klummer af socialpædagoger og psykologer, som beskriver hvorfor happy slapping... -
HASTER
ForumindlægMigration Med udgangspunkt i vedlagte materiale skal du lave en fremlæggelse: Du skal gøre rede for de biologiske forhold, som ligger til grund for artiklernes problemstillinger m.h.t. de forhold der er af betydning for arternes overlevelse set i lyset af den stigende temperatur i verden. Du sk... -
Innovation C eksamen
ForumindlægHej alle Jeg står i den situation at jeg skal op til Innovation C på fredag, men jeg har lige nogen spørgsmål jeg gerne vil have afklaret, og håber på lidt hjælp fra nogen der evt. har indsigt i faget. Jeg er stadig lidt i tvivl om hvordan man skal strukturere sin fremlæggelse de første 7-8... -
PLEASE HJÆLP
ForumindlægNogen, der kan omformulere de her sætninger for mig? Er i tvivl om, hvad man skal gøre helt præcist... Med udgangspunkt i fremlæggelsen af dit faglige arbejde skal du diskutere og reflektere over, hvordan de anvendte teorier/metoder bidrager til dine konklusioner om den sag, du undersøger... -
Tværfaglig opgave?
ForumindlægJeg skal op til eksamen på torsdag i naturvidenskabeligfagpakke. Hvor jeg skal skrive en opgave og fremlægge det, i opgaven skal jeg inddrage Biologi, kemi og geografi. Som emne har jeg valgt fedme. Men jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal fortælle under hver fag. Jeg ved kun at i biologi skal jeg... -
Historie eksamen STX - HJÆLP!
ForumindlægHej SP Jeg skal til 24 timers historie eksamen i næste uge og jeg er skrægslagen! Det var det absolutte sidste fag ønskede at komme op i. Jeg har været meget lost i hvordan der læses op hvordan man kan klare sig godt. I forhold til 24 timers eksamen kan man vel godt forberede sig godt til sit ... -
råd til fs
ForumindlægHej.. Jeg hjælper mange på folkeskoleniveau med deres lektier.. Og jeg kunne godt bruge nogle råd fra jer om hvordan de bedst kan fremlægge, når de fræmlægger... Jeg har fortalt lidt om mundtlig retorik og de taksonomiske niveauer.. Kunne I give råd ?? hvordan de kan få en god start på skolen og ... -
Penicillin
ForumindlægHåber virkelig, jeg kan få lidt hjælp :D Jeg skal til eksamen i teknikfaget - proces og levnedsmiddel på torsdag, hvor jeg skal fremlægge min rapport om fermentering af penicillin. Jeg har lavet en power point, hvor jeg vil komme ind på, hvad penicillin er, og hvad det bruges til. Derefter fo... -
Penicillin
ForumindlægHåber virkelig, jeg kan få lidt hjælp :D Jeg skal til eksamen i teknikfaget - proces og levnedsmiddel på torsdag, hvor jeg skal fremlægge min rapport om fermentering af penicillin. Jeg har lavet en power point, hvor jeg vil komme ind på, hvad penicillin er, og hvad det bruges til. Derefter fo... -
Eksamen kemi
ForumindlægHej, jeg skal snart op i kemi b mundtig, men har sløset lidt med rapporterne. De rapporter jeg kan finde på nettet er næsten aldrig helt identiske med dem vi har lavet, men de minder meget om (fx. et andet kemikalie, 5 mL i stedet for 0,5 mL, osv...) Gør det noget hvis jeg i min fremlæggelse til... -
Mundtlig Kulturfag - Synopsis
ForumindlægHejsa Jeg skal snart op i kulturfag ( Historie - samfund - religion samlet ) mundligt hvor jeg har haft 2 uger til at lave min synopsis, og har afleveret den, så nu skal jeg op her snart... Eksamen vare i 45min hvor der står at jeg har 15min til at fremlægge min synopsis, og resten af ... -
HJÆLP EKSAMEN OG INGEN SVAR !!
ForumindlægHej jeg skal snart til eksamen i teknologi, og jeg har et spørgsmål som jeg ikke kan finde svar på. Når nu jeg har lavet en rapport og et produkt sammen med en, og vi skal lave en individuel power point. Må den så kun indeholde det samme som rapporten ? Jeg tænker, at de ideer jeg fik... -
Naturgeografi eksamen
ForumindlægHej, Jeg har i dag trukket et spørgsmål i NG og udfra det skal jeg lave problemstillinger. Er der nogle der kan hjælpe mig med det? Spørgsmål: Teorien om pladetektonik er i dag generelt anerkendt. Hvilken viden har gjort teorien alment accepteret? I din disposition og fremlæggelse skal...
