Søgning på: dansk reportage. Resultater: 15081 til 15100 af 41162
-
at tale tysk
ForumindlægJeg går i 2.g og har desværre problemer med at tale tysk. Når jeg skal sige noget på tysk går jeg helt i stå. det gør det sværre for mig at konstruere en sætning på tysk. Jeg kan godt grammatik, men det med at kunne fører en samtale på tysk kan jeg ikke. det ville være rart hvis nogle af jer kunn... -
Identitetsdannelse SRP
ForumindlægJeg er ved at skrive en SRP omkring unge og deres identitetsdannelse i det senmoderne samfund. I den forbindelse har jeg valgt at benytte mig af Ziehe (individualisering, formbarhed, øget refleksivitet), Giddens (refleksivitet, risikosamfund) og Riesman (socialkarakter). Jeg er dog lidt i tvivl ... -
Da Vinci
ForumindlægHvor kan man købe bogen? Jeg skal købe den inden i morgen kl. 17 ! På forhånd tak! -
Navn på munk
Forumindlæghej alle... er der nogen der ved hvad den munk hed der fik latinen til Danmark? på forhånd tak. -
TI - 89 titanium sælges???
ForumindlægHej. Hvis du sælger en TI - 89 titanium lommeregner, må du meget gerne kontakte mig!! heslt ikke alt for smadret ;) -
of -genitiv? hjælp til sætning
ForumindlægHej hvis jeg skal oversætte denne sætning med hensyn til genitiv: Jeg har oversat dette Først gik arbejderne på byens største stålværk i strejke.: . At first the workers at the biggest steel factory in the town went on strike. eller of the town? -
Vaccinia-virus??
ForumindlægVaccinia-virus, har jeg fået fortalt er god.. Men jeg kan ikke finde dens mening og betydning på nettet, uden at det bliver noget værre volapyk for mig :-) -
Potræt!
ForumindlægHmm tja det lyder lidt latterligt, men ved desværre ikke hvordan man skriver et potræt af en ven, især en man lige har stiftet bekendtskab med! Derfor stormer jeg her til studieportalen for at få lidt råd, tips osv! Er der en der kan bidrage med et eller andet?? På forhånd mange tak! -
engelsk rettelse Hjæææælp
ForumindlægHej allesammen er der en der ville rette den vedhæftede stil . ? har virkelig brug for hjælp mange tak på forhånd .. !! -
DONALD TRUMP
ForumindlægHej Er i gang med min diskussion i SRP og har brug for hjælp til faktorer jeg kan indrage der har spillet ind på at Donald Trump vandt. -
Ti 89 titanium købes!!!
ForumindlægHej Jeg mangler en lommeregner, en Ti 89 titanium. Det ville være vildt fedt, hvis der var en der havde sådan en, som de ikke skulle bruge mere. Det haster, så skriv hvis i har en hurtigst mulig (: tak :) -
Hvorfor kan vulkanske materialer slynges ud af vulkanen med over 2000 km/t
ForumindlægJeg kan ikke finde noget om dette i min bog, eller på nettet. Jeg har fundet frem til at det har noget med pyroklaster at gøre, men hvorfor det slynges ud af vulkanen med den fart, det aner jeg ikke. Nogen der kan hjælpe, eller har et link til hvor jeg kan læse om det? -
Studieretningsopgaven i 3g
ForumindlægI min klasse er vi lidt i tvivl om, hvilke fag, man må skrive i, i studieretningsopgaven i 3g. Man skal skrive i dit studieretningsfag på A. Derudover, må man så vælge et hvilket som helst andet fag? -
Havfruens Sang, af Henrik Pontopiddan
ForumindlægHej :) Jeg har virkelig brug for noget hjælp, hvis der er en der gider at hjælpe mig, ville det være super .. I teksten Havfruens Sang, af Henrik Pontopiddan; 1. Hvad er budskabet? 2. Hvad er temaerne? 3. Er der noget symbolik, hvis ja, hvilket? -
Smelte - og kogepunkt.
ForumindlægHvorfor har MgO højere smelte- og kogepunkt end MgCl2 ? -
Amerikanske love
ForumindlægDe amerikanske love er virkelig en stor JOKE! Se http://www.sex-debat.dk/archive/index.php/t-812.html -
Oversættelse af "Selvfølgelig, kom!"
ForumindlægHej! Jeg har bare lige et hurtigt spørgsmål, som jeg håber, nogen kan svare på: Jeg skal oversætte sætningen: "Selvfølgelig, kom" Jeg ved, at 'selvfølgelig' skal oversættes til 'claro', men hvordan oversætter jeg 'kom'?? -
Hvilket parti er mest teknokratisk?
ForumindlægHvilket parti i Danmark er mest teknokratisk, altså taler eksperterne mest efter munden? Efter min mening er det Socialdemokratiet, som også i sjov kaldes Socialteknokraterne. -
Repræsentativitet
ForumindlægHvad betyder repræsentativitet? Lille & konkret svar, tak.. Håber I kan svarer & hjælpe:) -
Spildevandsrensning
ForumindlægHej, Jeg er lidt på bar bund lige nu Aerobe bakterier og respiration? Kan ikk lige komme i tanke om der er forskel på respirationen med "normale" bakterier. jeg skal skrive hvilke biologiske processer der er til at fjerne organisk materiale fra spildevandsreningsanlæg. på forhånd tak :D
