Søgning på: fysik rapport radioaktivitet. Resultater: 15161 til 15180 af 22746
-
Har vi ændret vores måde at ytre os på?
ForumindlægHej jeg skal skrive en rapport, hvori jeg skal skrive om danske medier har ændret deres måde at ytre sig på efter Muhammed krisen? Er der nogle som har nogle ideer til hvordan jeg kan finde ud af dette? og måske nogen som har nogle holdninger til det Håber virkelig der er nogle som vil hjælpe :) -
Omskrivning + engelsk resumé
ForumindlægEr der nogen af jer der ved, hvorvidt det er iorden "at skrive efter bogen"? Altså, jeg ved godt, at man skal omformulere såvidt muligt...men det er ikke altid at man kan det.. Er det så iorden at det er lidt genkendeligt, hvis man fx skulle til at sammenligne rapporten med bogen fx e... -
Galilei.. det haster :D
Forumindlæghej alle sammen .. der er nogle spørgsmåle som jeg ikke kan finde ud af og de spørgsmåle skal indgå i min rapport som jeg skal aflevere i morgen håber i kan hjælpe mig.. -hvad er dyrekredsens rette linje? -hvordan kan galilei slutte at det fire vandrende stjerner følger forskellige banebvægelser ... -
EU: Forfatnings- vs. Reformtraktaten
ForumindlægJustitsministeriet udgav en rapport i 2004, hvor der bev opstillet 9 punkter for suverænitetsafgivelse i forfatningstraktaten. Ved sammenligning af Forfatningstraktaten og Reformtraktaten (Lissabon-traktaten)forekommer der dog mange flere ændringer og forskelligheder - såsom hele opbygningen. ... -
Forståelse af DIO opgaven?
ForumindlægHeej jeg skal til at skrive i det internationale område? og jeg har et spørgsmål med hensyn til den vejledning vi har fået., Hvad forstås der ved : Rapporten skal indeholde en redegørelse for de metodiske overvejelser, samt hvordan de enkelte fag bidrager til udfoldelse af problemstillingerne... -
forståelse af oplæg
ForumindlægHeej jeg skal til at skrive i det internationale område? og jeg har et spørgsmål med hensyn til den vejledning vi har fået., Hvad forstås der ved : Rapporten skal indeholde en redegørelse for de metodiske overvejelser, samt hvordan de enkelte fag bidrager til udfoldelse af problemstillingerne... -
HJÆÆÆÆÆÆLP! Potentiometrisk og koloritmetrisk titrering af syre
ForumindlægHej. Jeg skal op i kemi C eksamen snart og skal finde hoved og hale i forsøget: Potentiometrisk og koloritmetrisk titrering af syre. Jeg var der ikke der, da forsøget blev udført, så derfor er jeg rimelig meget på bar bund. Nogle, som kan hjælpe!!!!???? Evt. en video af forsøget eller en rappor... -
Rettelse af kort sætning
ForumindlægDette kommer til udtryk ved, at han ikke – således som han jo skulle – rapporterer alt, hvad han hører og ser. Mit eget bud: Dieser kommt zum Ausdruck durch, dass er nicht – so wie er ja sollte - alles rapportiert, was er hört und sieht. -
Træningsprojekt i idræt
ForumindlægHeej (: Jeg har haft et træninge projekt i snart 2 måneder i idræt og nu skal vi lave en rapport omkring det.. Er der nogen som har gift (ledegigt) og ved hvordan det er at dyrke idræt og overbelaste sine led? Har problemer med at komme i gange og skrive noget om at overbelaste sine led i idræt..... -
Kemi eksamen
ForumindlægHvordan er tidsfordelingen til kemi eksamen med 24 minutters forberedelse? Jeg ved, at man får 24 minutters forberedelse og 24 minutters eksamination. Men hvor lang tid får man under eksaminationen til at fremlægge det man selv har forberedt? Og skal man egentlig medbringe noget med til lærer o... -
Hvad er den væsentlige bestanddel i feedgas?
ForumindlægJeg er ved at skrive en rapport, og har brug for svar på nogle spørgsmål til min teori... 1. Hvad er den væsentlige bestanddel i feedgas? 2. Hvilken urenhed i feedgas fjernes i HTZ reaktoren? 3. Hvilke stof strømmer videre i røret? Det ville hjælpe mig meget med nogle svar:) -
Lyd..
ForumindlægHej (: Jeg er igang med at skrive rapport, og jeg er simpelthen så forvirret, fordi vi kun har fået 2 timer til at lave alle forsøgene, og det hele skulle gå så hurtigt :s Lige nu sidder jeg med et spørgsmål, som jeg ikke kan finde svar på, og det er: hvorfor er lyd længdebølger??? Håber nogen... -
Drikkevand
Forumindlægi min NV rapport skal jeg fortælle hvilket vand vi kan tåle at drikke? jeg forstår ikke helt spørgsmålet, er det noget med at vi i Danmark kan tåle vandet i Danmark og ikke i Italien fordi der er andre bakterier i? men hvorfor kan vi ikke tåle de bakterier? -
Regression
Forumindlæghey guys der ude er der nogle der kan give mig en forklaring på regression? hvad skal ordet gøre godt for på lineære, eksponentielle og potensmodeller ? på mat C hedder det funktioner hvad er forskellen??? håber på et hurtigt svar da jeg sider med sådan en dejlige rapport om det.... ha en g... -
Reaktionsligninger
ForumindlægHejsa .. jeg er virkelig på spanden! Jeg skal aflevere en kemi rapport på onsdag og skal løse nogle reaktionsligninger. Jeg har absolut no clue om hvordan man gør det! Ville sætte STOR pris på noget hjælp. Det drejer sig om 5 reaktionsligninger: CH3COOH + HOC2H5 ? CH3COOH + HOC2H5 + H2SO4 ? ... -
Biologi ''Grafer'' Angivelse af parameter?
ForumindlægJeg er i gang med min afsluttende rapport. Jeg skal op i biologi, og jeg er i gang med at konstruer mine grafer. Min lærerinde har skrevet: ''Husk angivelse af parameter og enheder på alle akser'' Jeg forstår ikke rigtigt det med parameter, nogen der kan forklare det? -
''Grafer'' Angivelse af parameter?
ForumindlægJeg er i gang med min afsluttende rapport. Jeg skal op i biologi, og jeg er i gang med at konstruer mine grafer. Min lærerinde har skrevet: ''Husk angivelse af parameter og enheder på alle akser'' Jeg forstår ikke rigtigt det med parameter, nogen der kan forklare det? -
Base og Syrer
ForumindlægJeg skal skrive en rapport om titrering, hvor citronsyre er titranden og NaOH er titraten. Den kemiske formel for Citronsyre er C6H8O7 og Natriumhydroxid NaOH Hvad er den endelige sammensætning NaOH+C6H8O7= (Jeg tror det er = 6Na2CO3+H2O) Desuden ville en af jer være søde og forklare mig,... -
Spytamalase nedbrydning af brød?
Forumindlæghej jeg er igang med at skrive en biologi rapport og spytamylases nedbrydning af stivelse, men er ligesom gået lidt i stå ved et spørgsmål. Hvorfor kommer brød til at smage sødt, hvis man tygger overdrevent længe på det? har en ide om hvorfor det kunne gøre det, men er der nogen der har en teor... -
Plancks konstant - bestemt ud fra fotoelektrisk effekt
ForumindlægJeg sidder med en rapport om plancks konstant. Nu mangler jeg lige en smule hjælp med nogle enheder. V/s^-1 - en enhed, der er et udtryk for hældningskoefficienten for den rette linje ved et forsøg med fotoelektrisk felt, hvor formålet er at bestemme plancks konstant. Men hvad er denne enhed som...
