Søgning på: srp historie musik. Resultater: 15201 til 15220 af 24890
-
ideer til danskopgave
Forumindlæghejder er sikkert mange 1g der sidder og tænker over den komne danskopgave og der er mange faldgruber i sådan en danskopgave. derfor synes jeg og sikkert mange andre 1g at det kunne være rart at de garvede fra gymnasietiden kunne komme op med nogen gode råd til danskopgavenpå forhånd tak skal lyd... -
Oversættelse
ForumindlægNedenstående tekst er et kort uddrag af et brev, premierminister Gladstone skrev til dronningen Victoria 5. februar 1885. Hvad er Gladstones budskab i brevet, og hvordan udtrykker han det? Underbyg dit svar med eksempler fra teksten. Skriv dit svar på dansk. Mr Gladstone has had the honour this d... -
HHX og HG
ForumindlægHvad en endelig forskellen på HG og HHX. Hvilke muligheder har man indenfor disse to områder? -
Meninger!!!!!!!!
ForumindlægHej, hvad tænker danskerne når de tænker om tyskland og tyskerne..?? Jeg vil gerne høre jeres meninger om dette. Det kunne da være sjovt nok at se hvad I synes om tyskerne..På forhånd tak -
Udtrækning af fag. (;
ForumindlægHej allesammen! (; Ved I, hvilke fag som ligger overfor hinanden, som man kan risikere at trække til eksamen? Håber I ved, hvad jeg mener ellers bare spørg indtil... På forhånd tak! xx Bella -
1.g opgave
Forumindlæghej! nogle som kender en side hvor man kam læse lidt om forskellige forfatter, (helst danske)! skriv også hvis i har et godt råd om hvordan man kommer igang med sin 1g opgave. på forhånd tak -
forskellen mellem roman og novelle.
ForumindlægEmne: nogen der kan hjælpe..Skrevet den: 13-06-2004 11:47:01 -------------------------------------------------------------------------------- jeg skal op imoregn tidlig så har brug for der nogen der kan svare hurtigst muligt skal til optagelsprøve kommer lige fra 10ende og det har været sådan et... -
Dansk i AT
ForumindlægNogle som har nogle idéer til AT med dansk... -
Rend mig i Traditionerne af Leif Panduro
ForumindlægHej - Jeg skal, som så mange andre har gjort, skrive om denne bog, og jeg har lidt svært ved at finde ud af, hvad jeg burde burde skrive - hvad der er det vigtigste osv. Jeg har forsøgt at søge lidt rundt her på internettet, men der synes ikke at være noget at finde om denne bog som jeg kan bruge... -
Symbol
Forumindlægudfra jeg har læst anders bodelsen "drivhuset" er jeg lidt i tvivl om hvad drivhuset symbolisere, jeg ved dog at garteneriet symbolisere edens haven !! alle ideer er velkomne og forresten god weekend -
Franske kirker!! ?
ForumindlægHeej.. Håber på der er nogen der har haft om det her før.. Jeg skal fremlægge om en kendt fransk Kirke.. Notre Dame og Sacre coere er taget.. Er det andre Kirker der er gode at skrive om?? For syns ikk rigtig der står særlig meget på nettet, eller måske er det bare mig XP På forhånd tak. -
Diskussion
ForumindlægHej. Jeg skal snart holde et oplæg i klassen om et emne vi i klassen skal diskutere I engelsk , Er der nogle der kan komme med ideer til nogle spændende emner?? :) -
Skæbne
ForumindlægJeg har fået et spørgsmål som jeg sidder og tænker på , hvad er skæbne , og hvordan er det ? nogen der kan svare -
AT enme - biologi og?
ForumindlægHej. Nogen der har et godt emne til AT (overemnet rejser - opdagelse og nyviden (og det skal være en fysisk rejse)) i fagene biologi og et humanistisk eller samfundsvidenskabeligt fag. - Og jeg vil ikke skrive om Darwins rejse til galapagosøerne! . på forhånd tak! -
SSO
ForumindlægHejsa!Er der ikke nogen der har et forslag til at fantastisk emne at skrive om i større skriftlig opgave? Jeg vil gerne skrive i samfundsfag, men jeg har svært ved lige at finde emnet. Andre der skal skrive i sam? Hvad skriver du om? -
Dansk stil
Forumindlægjeg skal skrive en dansk stil om "frøkenen" af Herman Bang til den 19 og er helt væk... jeg er godt og grundigt sat af med hensyn til analyse af den novelle... så hvis der er nogen som har noget de kan hjælpe med så ville det være dejligt:D -
samfundsgrupperinger i 1700-tallet
ForumindlægHej, er der nogen der kan svare mig på, hvilke samfundsgrupperinger der var i 1700-tallets danmark? -
SSO
ForumindlægHej jeg skal skrive SSO i dansk og skal snart bestemme mig for hvilket emne og forfatter og det hele.... Ville lige høre om der var nogen der havde nogle gode forslag??? -
hjælp til reaktionsmekanismer 1
ForumindlægHej. Jeg har lidt problemer med at få opskrevet nogle reaktionsmekanismer.. håber der er en der kan hjælpe mig. Jeg har opskrevet et forslag til den ene men jeg er ikke sikker på at det er rigtigt.. jeg har vedhæftet det til dokumentet. Mvh eva -
Holmes Oversættelse:
ForumindlægHej! Det ville være fedt hvis der var nogen der ville se min oversættelse igennem:Danske version:Holmes og jeg var ungkarle og delte lejlighed i Baker Street. Holmes stod som regel sent op, og jeg blev derfor yderst overasket, da jeg en morgen vågnede et kvarter over syv og så ham stå ved siden a...
