Søgning på: fysik noter b niveau. Resultater: 15221 til 15240 af 119027
-
Potensfunktioner og %
ForumindlægHej! Jeg prøver at finde en formel for hvor meget y øges hvis x øges med p% i en potensfuntion. (y=b*xq) På forhånd tak -Anna -
221
Forumindlægønskes hjælp til denne opgave i matematik for b-niveau..Undersøg funktioner f(x) = 3x^4 - 4x^3 - 12x^2Hurtigst muligt... -
Opg. 5051
ForumindlægEr der nogen der lige har opg. 5051 fra eksamensopgavebogen for 2 årigt b-niveau og ligger som gider at sende den/forklare mig den ? Så vil jeg blive meget glad. -
skr. om-eksame
ForumindlægHej!kan man godt gå mat B-niveau (skriftlig ) om når man skal havde det på højniveau? Den tæller jo som sagt en 1/3 del. -
Lektiehjælp
ForumindlægHej!Jeg er studerende på MØK CBS og har 5-års universitets uddannelse i matematik. Jeg tilbyder hjælp til matematikopgaver i alle niveau (A,B,C). -
Dumpede matematik A
ForumindlægJeg dumpede matematik A skriftligt og bestod det på b-niveau. Ville det være muligt for mig at læse matematik A om? -
Grafisk 2.gradsligning
ForumindlægJeg skal op i Matematik B-niveau her på næste fredag!Et af spørgsmålene, går ud på at vise og løse en ´2.gradsligning grafisk.Men hvordan gør man det?Kevin -
hvad lægger man mest vægt på?
Forumindlæghvad lægger man mest vægt på til tysk(B-niveau) mundlig eksamen i 2.g?er det ekstemporalteksten ellerden kendte tekst man skal fortælle om?? -
HJÆLP TAK
ForumindlægHej derude!! Jeg ville spørge om der var nogen der vil sende et link med engelske (a eller b niveau) opgaver, bare så jeg kan øve:)) -
Terminsprøve
ForumindlægHey. nogle fra hhx 3 år som har været oppe i terminsprøve eller nogle som har besvarelser fra eksamenssæt fra 2008 niveau B. Ville være lækkert. ! -
HHX, maj 2005
ForumindlægHejsa.Til eksamenssættet fra maj, niveau B, hhx 2005, hvad var de to spørgsmål til den tyske besvarelse, kan I huske det ? -
Terminsprøven
ForumindlægEr der ikke en eller anden der gider at smide et link til terminsprøven 2005 for 2.g B-niveau herind på tråden? -
Leatherimport
ForumindlægHey,Nogen der ligger inde med case 2 leatherimport - som er i opgavesamling til erhvervøkonomi bind 2, niveau b? -
gamle eksamner
Forumindlæghey...Er her nogle der kender en adr, hvor man kan hente gamle skriftlige eksamner på b-niveau?På forhånd tak.. -
Lungekræft
ForumindlægJeg søger en oversigts artikel over lungekræft, er der nogen der kan hjælpe mig ? Det er en artikel som jeg vil bruge i forbindlse med en eksamen i biologi på B niveau. -
Test på nettet?
ForumindlægGodaftenEr der nogle, som kan give mig et link til nogle gode prøver på nettet til kemi (ca. B-niveau)?På forhånd TAK -
chi2
ForumindlægHej jeg skal op i mundtlig matematik på B-niveau hvor jeg bla skal forklare anvendelsen af integralregning i χ2fordelingen. men jeg er ikke helt klar over hvad det indebærer ? på forhånd tak -
Areal af en cirkel?!
ForumindlægHej Seriøs jeg er på spanden.. hvordan finder man arealet af en cirkel????? Nogle der vil forklare?? Det er b niveau..- Sam -
studieretnings fag
ForumindlægHej hvad stiller man op hvisman dumper i sit studieretningsfag på B niveau ? skal man starte forfra eller skal man klage og hvor og hvem klager man til. -
Privatlærer søges
ForumindlægHejJeg går 2.g og har matematik på B-niveau, men har lidt svært ved det, så måske kunne du hjælpe mig?Mvh. jansie
