Søgning på: international økonomi a eksamen 2017. Resultater: 15221 til 15240 af 170163
  • Engelsk A-niveau eksamenssæt maj 2008

    Forumindlæg
    Hej der ude!! Jeg skal til terminsprøve, og der er rigtig stor sandstndlighed for vi får studentereksamenssættet fra maj 2008. Jeg er rigtig nervøs for grammatikdelen, og jeg har derfor ihærdigt prøvet at finde sættet på nettet, dog uden held. Hvis der nogen der har et link, eller måske vil scann...
  • Hjææælp!! skal til eksamen og kan ikke finde ud af, hvordan jeg præsenterer fristelse/syndefald

    Forumindlæg
    Jeg er kommet i den situation, at jeg ikke kan finde ud af at præsentere fristelse/syndefald. Jeg skal til dansk eksamen og hvordan skal jeg forklare det overfor min lære og censoren. Hjææælp!!
  • tips til mundt. eksamen i matematik b-niveau

    Forumindlæg
    Hej alle derude. nogle som ligger inde med nogle guldkorn af nogle tips til matematik b-niveau mundtlig eksamen/henrettelsen anno 2007? ville bliver super lykkelig
  • Engesk eksamen change the world ideer

    Forumindlæg
    Hej jeg har trukket changs the world i Englsk mundig eksame og er helt på bare bund hvad jeg skal vælge så i må må meget gerne skriv hvis i har nogle gode ideer tak på forhånd
  • SYGEEKSAMENSSÆT ENGELSK A STX 2009 VIGTIGT

    Forumindlæg
    Hej er der nogen der kunne fortælle mig hvad titlerne var i sygeeksamensættet i engelsk A 2009?
  • Nogen der har erfaringer med 5 sproglige A fag?

    Forumindlæg
    Nogen der har erfaringer med 5 sproglige A fag?
  • Bestem de værdier af a, for f(x)=a har tre løsninger.. f(x)=-x^3+4x^2+3x-3

    Forumindlæg
    Opgaven lyder: En funktion f er bestemt ved: f(x)=-x3+4x2+3x-3 a) Bestem de lokale ekstrema for f. - har jeg gjort! b) Tegn grafen for f, og bestem de værdier af a, for hvilke ligningen f(x)=a har netop 3 løsninger.
  • Valgfag / opgradering af fag

    Forumindlæg
    Hej, Jeg står i den situation, at jeg har valgt at opgradere faget international økonomi fra b-niveau til a-niveau. På grund af en dårlig karakter i tysk b, tænkte jeg på; at opgradere dette fag i stedet for international økonomi. Kan jeg stadig nå at ændre mit valg? Og hvilken karakte...
  • Eksamen - Hvilken teori dækker mit emne?

    Forumindlæg
    Dav. Jeg har trukket "Hjerne og Tænkning" Men jeg har lidt problem med at finde en psykologisk teori der dækker kildernes handlinger... har en kilde om en far og hans to børn på 4 og 2 år, hvor jeg måske ville kunne bruge noget udviklings psykologi. en anden kilder omhandler ældres ind...
  • ''eksamen i historie - vejledning''

    Forumindlæg
    Hejsa Jeg skal til eksamen i historie næste uge - som min sidste eksamen Jeg orker bare ikke at læse og jeg bruger hele tiden undskyldningen om at ''vi har jo 24 timer til den''- synes i selv at det er vigtigt at læse ? - man skal jo ikke komme ind på noget til eksamen som er ir...
  • Opstil en parameterfremstilling for skæringslinien mellem planerne a og pi

    Forumindlæg
    Hej, Jeg har brug for hjælp til at opstille en parameterfremstilling for skæringslinien mellem planerne a og pi. Plan a lyder: 4x + z - 160 = 0 Plan pi lyder: y - 28 = 0 Et punkt der rammer skæringslinien lyder F = (40,28,0) Det er noget med man skal opstille normalvektorer for planerne mener j...
  • Skriftlig matematik, B eksamen, 28 maj 2015

    Forumindlæg
    Heeey Nogen, der ligger inde med besvarelsen til den skriftlige studentereksamen, 28 maj 2015 på mat b, niveau? Er ret spændt på at kunne sammenligne mine resultater med andres :D :D Smid gerne en fil med jeres, hvis i gider - eller hvis i ligger inde med den rigtige rettelse... :)
  • dansk mundtlig eksamen - ONDSKAB / VILLY AF charlotte weitze???

    Forumindlæg
    Jeg har trukket som ondskab mit fordybelsesområde, og overvejer at tage villy af charlotte weitze som prøveoplæg, men er lidt itvivl om der er nok "ondskab" i novellen. Hvad siger i?
  • 24 timers eksamen: den sorte død. Perspektivering?

    Forumindlæg
    Hvad er væsentligt at perspektivere til når man har trukket emnet den sorte død? :/
  • Hurtigt! Hjælp til fysik/kemi eksamen (9. klasse afgangsprøve)

    Forumindlæg
    Jeg skal bruge tre forsøg til hvert emne vi har haft om i år. Jeg fatter ikke en skid af hverken fysik eller kemi så jeg ska bare ha lært nogle forsøg jeg kan fyre af ... Nogen der er eksperter her? Eller bare nogen der kender nogle gode hjemmesider eller lign. hvor man kan finde forsøg?
  • Skriftlig samfundsfag eksamen d. 22 maj 2011

    Forumindlæg
    Hej derude I morgen d. 23/5 skal jeg op i skriftlig samfundsfag og frygter det lidt? 1. Hvilke forskellige opgavetyper er der? (notat og redegørelse, analyse, diskussion? - andre?) 2. Nogen der har en idé om hvilke emner der skal terpes på, modeller og metoder? & har i bare nogle generelle go...
  • Eksamen: Det moderne gennembrud; Anna Ancher, pigen i køkkenet

    Forumindlæg
    Er der nogen der kan hjælpe mig med at lave min analyse til prøven, her er min synopse.
  • Matematik A (STX) niveau 28. maj 2015

    Forumindlæg
    Hej SP. Nogle som sidder inde med eksamenssættet fra idag- og som kan vedlægge det her? Også gerne besvarelsen?
  • a) Beregn på sædvanlig vis forskriften for f.

    Forumindlæg
    Ja ja... alt det der ved jeg godt hvordan man gør... med forskriften for en liniær regression som er: f(x)=ax+b\n\nMen.... Når han kommer med sådan en opgave: f(100) = 67 og grafen går gennem punktet (-324,-196)... og siger at jeg skal Beregne på sædvanlig vis forskriften for f. \n\nSå går jeg al...
  • Afsætning A - Typeopgave 2 - Dyrberg/Kern.. Hjælp..

    Forumindlæg
    Hey.. Der skulle vel ikke være en eller anden som står med en: Typeopgave 2 om DYRBERG/KERN (eksamensopgave fra 2007)? Jeg er lidt på hælene og skal aflevere imorgen.. Nogle der kunne være så flinke? Eller måske vil tjene et lille beløb..